Bez zmian: PO - 52 proc., PiS - 24 proc.

Data: 2009-09-23 10:20:57
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Bez zmian: PO - 52 proc., PiS - 24 proc.
W porównaniu z badaniem z początku września nie zaszły żadne ciekawe zmiany - wahnięcia o 1-2 pkt proc. są w granicach błędu pomiaru. Platforma utrzymała gigantyczną przewagę nad PiS, a PiS - nad resztą stawki.

Do Sejmu weszłyby jeszcze SLD (7 proc.) i PSL (6 proc.). Pod progiem wyborczym są Samoobrona (3 proc.), LPR (2 proc.). 1-proc. poparcie mają SdPl, Partia Demokratyczna, Stronnictwo Demokratyczne, Prawica RP i UPR.

http://wyborcza.pl/1,75478,7068207,Sondaz_partyjny__Na_jesieni_bez_zmian.html

Przemek

--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Bez zmian: PO - 52 proc., PiS - 24 proc.