Bezbożni mniej kradną

Data: 2011-03-19 00:55:10
Autor: Grzegorz Z.
Bezbożni mniej kradną
Czy to nie dziwne, panowie szlachta, że w Japonii na terenach po zalaniu
przez tsunami nie ma plądrowania, a u nas w "katolicki polsce" podczas
ostatniej powodzi - ludzie bali się opuszczać swoje domy w obawie przed
szabrownikami?

Dobranoc!

Data: 2011-03-19 01:01:34
Autor: obserwator
Bezbożni mniej kradną
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
[...]

nie nie dziwne. Japonczycy nie mieli komunizmu i byli pod opieka USA, a nie sowietow. Na video nakreconym podczas ostatniego ataku terrorystycznego w
Moskie, bylo pokane jak Rosjanie kradli walizki ludziom ktorzy badz zgineli
w wybuchu, badz je porzucili serwujac sie ucieczka.

A nie dziwne jest to, ze zamiast uczciwie dyskutowac, piszesz tutaj pod
roznymi nickami, podszywasz sie i trollujesz zamiast dyskutowac jak przyzwoity
czlowiek?

Czy nie dziwne jest to, ze wysmiewasz sie z wiary innych ludzi i pogardliwie
wypowiadasz sie o ludziach tragicznie zmarlych w katatstrofie pod Smolenskiem?

Czy nie dziwne jest to, ze nie przeszkadzaja ci osoby ktore popieraja afery i oszustwa PO czy SLD?

Podobaci sie japonska przyzwoitosc, to dlaczego nie potrafisz zaczac od siebie?

Data: 2011-03-19 07:37:36
Autor: sofu
Bezbożni mniej kradną

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im0v9d$ec8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zapominasz o drobiazgu.
Komunizm (tzw. realny socjalizm typu sovieckiego) w Polsce, to raptem kilkadziesiat lat. A katolicyzm liczy sobie ponad 1000 lat i ma obejmować niby wiekszość narodu polskiego!
Przez tysiąc lat kotabasy nie potrafili nauczyć swoje owieczki elementarnej przyzwoitości. Za to zgromadzili imponujący majatek żerując na
spolegliwym i ciemnym ludzie, do ktorego upodlającej siemnoty i nikczemności w znaczym stopniu się przyczynili.

sofu

Data: 2011-03-19 10:53:16
Autor: u2
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 07:37, sofu pisze:
Zapominasz o drobiazgu.
Komunizm (tzw. realny socjalizm typu sovieckiego) w Polsce, to raptem kilkadziesiat lat. A katolicyzm liczy sobie ponad 1000 lat i ma obejmowaÌ niby wiekszoœÌ narodu polskiego!
Przez tysiÂąc lat kotabasy nie potrafili nauczyĂŚ swoje owieczki elementarnej przyzwoitoÂści. Za to zgromadzili imponujÂący majatek ÂżerujÂąc na
spolegliwym i ciemnym ludzie, do ktorego upodlajÂącej siemnoty i nikczemnoÂści w znaczym stopniu siĂŞ przyczynili.

No właśnie wystarczy pewien margines osób komuszków takich jak ty czy
Z.Grzesiu, którzy szmalcują i szabrują, aby dorobić gębę dla większości,
która nie rządziła przez pół wieku.

Poza tym skośnoocy nie są bezbożni. Wystarczy popatrzeć na te ich
buddyjskie obrządki nie tylko na miejscu katastrofy.

Data: 2011-03-19 11:31:42
Autor: Grzegorz Z.
Bezbożni mniej kradną
u2 napisał:

[...]

To jednak znasz się na buddyjskich obrządkach? Ostatnio twierdziłeś że
religia cię zupełnie nie interesuje.

Data: 2011-03-19 11:36:26
Autor: u2
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 11:31, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Ściemniasz pedalski komuszku :)

Data: 2011-03-19 11:46:02
Autor: Grzegorz Z.
Bezbożni mniej kradną
u2 napisał:

[...]

Co to znaczy "ściemniasz" ?

Data: 2011-03-19 12:18:18
Autor: u2
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 11:46, Grzegorz Z. pisze:
Co to znaczy "ściemniasz" ?

Świadomie kłamiesz.

Data: 2011-03-19 13:39:19
Autor: Grzegorz Z.
Bezbożni mniej kradną
u2 napisał:

W dniu 2011-03-19 11:46, Grzegorz Z. pisze:
Co to znaczy "ściemniasz" ?

Świadomie kłamiesz.

No to pisz po polsku a nie po menelsku. A którym miejscu kłamię?

Data: 2011-03-19 13:42:31
Autor: u2
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 13:39, Grzegorz Z. pisze:
No to pisz po polsku a nie po menelsku.

Nie spotkałem się, aby menele Żydki pisały że ktoś ściemnia. :)

A ty  ściemniasz Żydku komuszy :)

Zadałem kłam twoim twierdzeniom że Japończycy są bezbożni, a ty się
rzucasz jak Żyd po pustym sklepie :)

Data: 2011-03-19 13:45:26
Autor: Grzegorz Z.
Bezbożni mniej kradną
u2 napisał:

[...]

Ale oni nie są katolikami czyli są bezbożni.

Data: 2011-03-19 13:49:34
Autor: u2
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 13:45, Grzegorz Z. pisze:
Ale oni nie są katolikami czyli są bezbożni.

Znowu kłamiesz. Nic dziwnego, że ciebie wyrzucili z jehowych pedale :)

Data: 2011-03-19 13:51:31
Autor: Grzegorz Z.
Bezbożni mniej kradną
u2 napisał:

W dniu 2011-03-19 13:45, Grzegorz Z. pisze:
Ale oni nie są katolikami czyli są bezbożni.

Znowu kłamiesz.

A są?

Data: 2011-03-19 13:57:48
Autor: u2
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 13:51, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

W dniu 2011-03-19 13:45, Grzegorz Z. pisze:
Ale oni nie są katolikami czyli są bezbożni.

Znowu kłamiesz.

A są?

Po pierwsze trochę katolików jest i wśród Japończyków.

Po drugie jehowici też są pobożni, dlatego ciebie wyrzucili na zbity
pysk pedale.

Data: 2011-03-19 14:01:04
Autor: Grzegorz Z.
Bezbożni mniej kradną

u2 napisał:

W dniu 2011-03-19 13:45, Grzegorz Z. pisze:
Ale oni nie są katolikami czyli są bezbożni.

Znowu kłamiesz.

A są?

Po pierwsze trochę katolików jest i wśród Japończyków.

W Polsce jest więcej jehowych niż w Japonii katolików. Trzymając się twojego rozumowania można stwierdzić że Polacy są jehowymi.

Po drugie jehowici też są pobożni, dlatego ciebie wyrzucili na zbity
pysk pedale.

Nie wyrzucili mnie i nie jestem pedałem.

Data: 2011-03-19 14:08:32
Autor: u2
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 14:01, Grzegorz Z. pisze:
> [...]

> Po drugie jehowici też są pobożni, dlatego ciebie wyrzucili na zbity
> pysk pedale.
Nie wyrzucili mnie i nie jestem pedałem.

Jesteś pedalskim zgrzesiem, którego wywalono z jehowych na zbity pysk.

Pobożnością nie grzeszysz, bo lubisz jak tobie wkładają w twoje 4 litery.

Data: 2011-03-19 14:16:42
Autor: Grzegorz Z.
Bezbożni mniej kradną
u2 napisał:

> [...]

Nie wyrzucili mnie i nie jestem pedałem.

Jesteś pedalskim zgrzesiem, którego wywalono z jehowych na zbity pysk.

Pogadaj sobie z tym drugim, z PO.

Pobożnością nie grzeszysz

W ogóle nie grzeszę.

Data: 2011-03-19 09:20:35
Autor: Grzegorz Z.
Bezbożni mniej kradną
obserwator napisał:

A nie dziwne jest to, ze zamiast uczciwie dyskutowac, piszesz tutaj pod
roznymi nickami, podszywasz sie i trollujesz zamiast dyskutowac jak przyzwoity
czlowiek?

Pod jakimi nickami piszę? Czy czasem to ty nie masz tego problemu z
nickami?

I co to znaczy trolować?

Data: 2011-03-19 10:59:46
Autor: u2
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 09:20, Grzegorz Z. pisze:
I co to znaczy trolować?

Trollować Z.Grzesiu. Zajrzyj do słownika wyrazow obcych :)

Data: 2011-03-19 11:30:51
Autor: Grzegorz Z.
Bezbożni mniej kradną
u2 napisał:

W dniu 2011-03-19 09:20, Grzegorz Z. pisze:
I co to znaczy trolować?

Trollować Z.Grzesiu. Zajrzyj do słownika wyrazow obcych :)

Co to znaczy "Z.Grzesiu" ?

Data: 2011-03-19 11:38:36
Autor: u2
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 11:30, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

W dniu 2011-03-19 09:20, Grzegorz Z. pisze:
I co to znaczy trolować?

Trollować Z.Grzesiu. Zajrzyj do słownika wyrazow obcych :)

Co to znaczy "Z.Grzesiu" ?

To taki jeden pedalski komuszek. Czasami występuje pod nickiem Grzegorz Z.

Data: 2011-03-19 11:41:06
Autor: Grzegorz Z.
Bezbożni mniej kradną

u2 napisał:

[...]

Aaa... ten. Cały czas myślałem że on jest z PO.

Data: 2011-03-19 12:16:47
Autor: u2
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 11:41, Grzegorz Z. pisze:
To taki jeden pedalski komuszek. Czasami występuje pod nickiem Grzegorz Z.
Aaa... ten. Cały czas myślałem że on jest z PO.

Nie ty byłeś w jehowych, ale ciebie wyrzucili za pedalstwo.

Data: 2011-03-19 13:38:49
Autor: Grzegorz Z.
Bezbożni mniej kradną
u2 napisał:

[...]

A to nie o mnie, to chyba o tym z pełobandy.

Data: 2011-03-19 13:40:10
Autor: u2
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 13:38, Grzegorz Z. pisze:
Nie ty byłeś w jehowych, ale ciebie wyrzucili za pedalstwo.
A to nie o mnie

O tobie pedale.

Data: 2011-03-19 13:41:28
Autor: Grzegorz Z.
Bezbożni mniej kradną
u2 napisał:

W dniu 2011-03-19 13:38, Grzegorz Z. pisze:
Nie ty byłeś w jehowych, ale ciebie wyrzucili za pedalstwo.
A to nie o mnie

O tobie pedale.

Ale ja nie jestem pedałem i nie wyrzucili mnie z jehowych.

Data: 2011-03-19 13:44:48
Autor: u2
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 13:41, Grzegorz Z. pisze:
O tobie pedale.
Ale ja nie jestem pedałem i nie wyrzucili mnie z jehowych.

Ściemniasz. Sam pisałeś, że ciebie wyrzucili z jehowych. Domniemywam, zę
za twoje pedalstwo. Tak usilnie promujesz zboczenia na psp.

Data: 2011-03-19 13:48:05
Autor: u2
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 13:45, Grzegorz Z. pisze:
Ściemniasz. Sam pisałeś, że ciebie wyrzucili z jehowych.
Zacytuj.

Znajdź w archiwum. Mi nie chce się szukać.

Data: 2011-03-19 13:51:11
Autor: Grzegorz Z.
Bezbożni mniej kradną
u2 napisał:

W dniu 2011-03-19 13:45, Grzegorz Z. pisze:
Ściemniasz. Sam pisałeś, że ciebie wyrzucili z jehowych.
Zacytuj.

Znajdź w archiwum. Mi nie chce się szukać.

To ja mam ci udowadniać że masz rację?!?!?!?!?!?!?!?

Łżesz i tyle.

Data: 2011-03-19 13:56:45
Autor: u2
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 13:51, Grzegorz Z. pisze:
Znajdź w archiwum. Mi nie chce się szukać.
To ja mam ci udowadniać że masz rację

Tu nie ma nic do udowadniania pedale.

Data: 2011-03-19 13:59:20
Autor: Grzegorz Z.
Bezbożni mniej kradną
u2 napisał:

W dniu 2011-03-19 13:51, Grzegorz Z. pisze:
Znajdź w archiwum. Mi nie chce się szukać.
To ja mam ci udowadniać że masz rację

Tu nie ma nic do udowadniania pedale.

Twierdzisz że pisałem tu że wyrzucili mnie z szeregów jehowych.

Nigdy czegoś takiego nie pisałem.

Ciągle też powtarzam że nie jestem pedałem.

Data: 2011-03-19 14:09:24
Autor: u2
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 13:59, Grzegorz Z. pisze:
Tu nie ma nic do udowadniania pedale.
Twierdzisz że pisałem tu że wyrzucili mnie z szeregów jehowych.

Bo pisałeś pedalski zgrzesiu.

Data: 2011-03-19 14:18:28
Autor: Grzegorz Z.
Bezbożni mniej kradną
u2 napisał:

W dniu 2011-03-19 13:59, Grzegorz Z. pisze:
Tu nie ma nic do udowadniania pedale.
Twierdzisz że pisałem tu że wyrzucili mnie z szeregów jehowych.

Bo pisałeś pedalski zgrzesiu.

Nie jestem zgrzesiem, nie jestem pedałem i nie wyrzucono mnie z szeregów
jehowych.

Jeśli twierdzisz że pisałem coś takiego to przytocz te moje słowa.

Jeśli nie przytoczysz to "małczi sabaku".

Data: 2011-03-19 08:30:31
Autor: Przemysław W
Bezbożni mniej kradną
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1g7z1hzlutqv9$.jfr86vd82ou2$.dlg40tude.net...
[...]

Polscy "katolicy" szabrowali na chwałe bożo. Mieli przykład z Torunia.

Przemek

--

.."Prezydent Lech Kaczyński ułaskawił gangstera, z którym jego zięć prowadził interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiają się w dokumentach jednej ze spółek. Udziały w niej ma także Robert Draba, były szef kancelarii Lecha Kaczyńskieg. Zięć Lecha Kaczyńskiego i były szef jego kancelarii prowadzili interesy z przestępcą, którego ułaskawił nieżyjący prezydent".

Data: 2011-03-19 15:05:53
Autor: jadrys
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 00:55, Grzegorz Z. pisze:
Czy to nie dziwne, panowie szlachta, Ĺźe w Japonii na terenach po zalaniu
przez tsunami nie ma plądrowania, a u nas w "katolicki polsce" podczas
ostatniej powodzi - ludzie bali się opuszczać swoje domy w obawie przed
szabrownikami?

Dobranoc!

Podziwiam ich jako naród. Są oni naprawdę wyjątkowi pod wieloma względami. Dominują nad innymi nacjami przede wszystkim pracowitością, zdyscyplinowaniem i poczuciem honoru.

Data: 2011-03-19 14:33:47
Autor: obserwator
Bezbożni mniej kradną
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Podziwiam ich jako naród. Są oni naprawdę wyjątkowi pod wieloma względami. Dominują nad innymi nacjami przede wszystkim pracowitością, zdyscyplinowaniem i poczuciem honoru.

 ...no i nie dali sobie zaimplantowac komunizmu, dlatego tam ludzie wiedza co
to honor, bo tacy osobnicy bez honoru, sami sobie wymierzali kare: seppuku lub
harakiri.

Sowieckich gnid, dlatego tam nie ma.

Data: 2011-03-19 15:53:16
Autor: u2
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 15:33,  obserwator pisze:
[...]

Komuny tam nie ma, ale jest yakuza.

Poza tym byli sojusznikami Hitlera, wyrżnęli sporo niewinnych ludzi nie
tylko podczas drugiej wojny światowej.

Data: 2011-03-19 16:19:03
Autor: jadrys
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 15:53, u2 pisze:
[...]

Byli również kiedyś imperialistami. Jednak oni na tym raczej się nie wzbogacili.

Data: 2011-03-19 16:34:42
Autor: u2
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 16:19, jadrys pisze:
[...]

Jak zwykle ściemniasz. Wg ciebie komuniści ani nie zabijali, ani nie
wzbogacali się po trupach tak jak Japończycy.

Data: 2011-03-19 16:46:32
Autor: jadrys
Bezbożni mniej kradną
W dniu 2011-03-19 16:34, u2 pisze:
[...]

Zabijanie winnych w walce o sprawiedliwość spoleczną nie jest toĹźsame z mordowaniem.  A Japończycy to co nakradli przez lata swoich podbojĂłw imperialnych to stracili z nawiązką w II WŚ. I wybudowali potęgę gospodarczą praktycznie od zera.

Bezbożni mniej kradną