Bezczelne MIlle

Data: 2009-03-28 09:05:35
Autor: szczurwa
Bezczelne MIlle
Pomimo dwóch reklamacji, pisemnej u telefonicznej, Mille bezczelnie
nalicza mi składki na jakieś ubezpieczenie" bezpieczna karta" i za
cholerę nie chce go wyłączyć. To ciekawy przyczynek do działalności
banków jako instytucji zaufania publicznego - rżnąć swojego klenta na
żywca.

Data: 2009-03-28 18:12:39
Autor: Mithos
Bezczelne MIlle
szczurwa pisze:
[...]

Też tak miałem (tyle, że u mnie wystarczyła 1 telefoniczna reklamacja). Odsłuchano rozmowę z konsultantem gdy wyłączałem przedmiotowe ubezpieczenie i bezproblemowo oddano pieniądze i wyłączono. Miałem w Millenium 5 kart i tylko z pierwszą taki problem - później żadnych problemów.

Osobiście bardzo polecam ten bank (przynajmniej z punktu widzenia KK). Szkoda, że ich karty są "zwykłe" i nie mają żadnych bajerów ani sensownych (dla mnie) kart partnerskich.

--
Mithos

Data: 2009-03-28 10:32:03
Autor: szczurwa
Bezczelne MIlle
On 28 Mar, 18:12, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

[...]

 Czy którakolwiek z Twoich kart figurowała w trakcie jej uzywania w
BIK ?

Data: 2009-03-28 18:38:57
Autor: Mithos
Bezczelne MIlle
szczurwa pisze:
 Czy którakolwiek z Twoich kart figurowała w trakcie jej uzywania w
BIK ?

Wszystkie :)

--
Mithos