Data: 2009-03-28 09:05:35 | |
Autor: szczurwa | |
Bezczelne MIlle | |
Pomimo dwóch reklamacji, pisemnej u telefonicznej, Mille bezczelnie
nalicza mi składki na jakieś ubezpieczenie" bezpieczna karta" i za cholerę nie chce go wyłączyć. To ciekawy przyczynek do działalności banków jako instytucji zaufania publicznego - rżnąć swojego klenta na żywca. |
|
Data: 2009-03-28 18:12:39 | |
Autor: Mithos | |
Bezczelne MIlle | |
szczurwa pisze:
Pomimo dwóch reklamacji, pisemnej u telefonicznej, Mille bezczelnie Też tak miałem (tyle, że u mnie wystarczyła 1 telefoniczna reklamacja). Odsłuchano rozmowę z konsultantem gdy wyłączałem przedmiotowe ubezpieczenie i bezproblemowo oddano pieniądze i wyłączono. Miałem w Millenium 5 kart i tylko z pierwszą taki problem - później żadnych problemów. Osobiście bardzo polecam ten bank (przynajmniej z punktu widzenia KK). Szkoda, że ich karty są "zwykłe" i nie mają żadnych bajerów ani sensownych (dla mnie) kart partnerskich. -- Mithos |
|
Data: 2009-03-28 10:32:03 | |
Autor: szczurwa | |
Bezczelne MIlle | |
On 28 Mar, 18:12, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
Też tak miałem (tyle, że u mnie wystarczyła 1 telefoniczna reklamacja). Czy którakolwiek z Twoich kart figurowała w trakcie jej uzywania w BIK ? |
|
Data: 2009-03-28 18:38:57 | |
Autor: Mithos | |
Bezczelne MIlle | |
szczurwa pisze:
Czy którakolwiek z Twoich kart figurowała w trakcie jej uzywania w Wszystkie :) -- Mithos |
|