Data: 2013-05-09 23:37:11 | |
Autor: p47 | |
Bezczelność PLAY! | |
Miałem umowę na 3 lata z Play na świadczenie usług telekomunikacyjnych, a w niej nawet wykupiony za tzw. "drogie pieniądze";-) b. łatwy do zapamiętania numer.
Ponieważ używałem też usług innego operatora, który zaoferował mi 2 tys darmowych minut, z Play korzystałem rzadko i dlatego, przy końcu w/w umowy wyraziłem chęć przejścia na usługę tzw. Play na kartę, z zachowaniem poprzedniego numeru (Play coś takiego oferuje). Poinformowano mnie, zarówno ustnie w salonie, jak i 2-krotnie pismami, które otrzymałem w ślad za moim wypowiedzeniem, że aby przejść na Play na kartę wystarczy, abym w ciągu 30 dni od daty rozwiązania umowy zasilił konto kwota np 5 zł i nowa usługa zostanie uruchomiona. W pismach tych PLAY jednoznacznie określił datę rozwiązania umowy. Gdy jednak już następnego dnia po tej dacie próbowałem , zgodnie z instrukcją, konto zasilić , okazało się, że mojego numeru nie ma już w sieci, co potwierdzono w salonie, gdy te sytuację reklamowałem. Reklamacja ta została zarejestrowana, nadano jej (znany mi) numer, a po pewnym czasie gdy dopytywałem się o jej wynik,poinformowano mnie, że nie ma możliwości przywrócenia numeru. Oczywiście złożyłem też pisemną reklamację z żądaniem przywrócenia numeru, na co do dziś nie dostałem odpowiedzi, wg działu reklamacji do nich ona nie wpłynęła, mimo, że ją złożyłem (z potwierdzeniem) w salonie Play. Co tym sk...m można zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić łatwy (i drogi) numer, a także zawiadamiać wszystkich zainteresowanych o nowym? |
|
Data: 2013-05-09 23:53:37 | |
Autor: loco | |
Bezczelność PLAY! | |
W dniu 2013-05-09 23:37, p47 pisze:
ciach... Jeśli masz podkładkę w postaci wypowiedzenia wraz z przeniesieniem numeru, to nie ma siły, aby numer przepadł. Proponuję opisać swoje doświadczenia na ich forum (forumplay.pl), może jakiś pracownik się tym zainteresuje i sprawa się wyjaśni. Poza tym dobrze żeby inni wiedzieli do czego zdolni są niekompetentni pracownicy w salonach tego operatora. Możesz też uderzyć do rzecznika Play, w jego interesie jest aby sieć była odbierana pozytywnie. |
|
Data: 2013-05-10 07:59:42 | |
Autor: K | |
Bezczelność PLAY! | |
W dniu 09-05-2013 23:37, p47 pisze:
Miałem umowę na 3 lata z Play na świadczenie usług telekomunikacyjnych, uke i/lub rpk, bo z tymi baranami bedziesz sie pol roku przepychal. |
|
Data: 2013-05-10 09:17:29 | |
Autor: AT | |
Bezczelno¶æ PLAY! | |
> Oczywi¶cie z³o¿y³em te¿ pisemn± reklamacjê z ¿±daniem przywrócenia
numeru, na co do dzi¶ nie dosta³em odpowiedzi, wg dzia³u reklamacji do nich ona nie wp³ynê³a, mimo, ¿e j± z³o¿y³em (z potwierdzeniem) w salonie Play. Taka ich metoda :) dopiero UKE ci moze pomoze cos, inaczej zapomnij, napisz do nich ze sparwê przekazujesz do uke celem wyja¶nienia poczekaj tydzien ja jak tak napisalem, to oddzwonili szybko i powiedzieli zeby dac im kilka dni, ale mia³em mocne kwity na nich, co równiez opisa³em pozdrawiam |
|
Data: 2013-05-10 16:14:07 | |
Autor: ToMasz | |
Bezczelność PLAY! | |
W dniu 09.05.2013 23:37, p47 pisze:
Miałem umowę na 3 lata z Play korzystałem rzadko i dlatego, przy końcu w/w > abym w ciągu 30 dni od daty rozwiązania umowy zasilił konto kwota np 5 zł i nowa usługa zostanie uruchomiona. Reasumując podpisałeś gównianą umowę dla telefonu i numeru. potem telefon sprzedałeś a karta leżała w szufladzie. Jak byś jej uzywał, to byś dostał smsbombing że stracisz pieniadze i możliwość..... Co tym sk...m można zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić łatwy (ico za różnica, jak i tak nikt nie dzwonił? a także zawiadamiać wszystkich zainteresowanych o nowym?smski wykup za 9zeta i wyslij "do wszystkich" Sorki, przecież wszyscy wiedzą ze korzystasz z tego innego numeru ToMasz PS jeśli Cię dotknąłem albo obraziłem swoimi słowami, to przepraszam, ale opisujesz przypadek kórym powinieni zająć się sąd a nie grupa dyskusyjna. o ile masz to na papierze - do sądu, jak ustnie- czerp z sytuacji naukę na przyszłość. |
|
Data: 2013-05-10 16:56:35 | |
Autor: p47 | |
Bezczelność PLAY! | |
W dniu 2013-05-10 16:14, ToMasz pisze:
W dniu 09.05.2013 23:37, p47 pisze: Skoro z taką pewnością opisujesz nieznane ci okoliczności sprawy to zapewne wiedzę czerpiesz z kryształowej kuli. Tyle, ze ta kula jest nawalona , bo umowę podpisywałem nie dla telefonu (bo miałem własny), a karta nie leżała w szufladzie, a była zainstalowana w tym, moim , własnym smartfonie..
Zmień kulę! a także zawiadamiać wszystkich zainteresowanych o nowym?smski wykup za 9zeta i wyslij "do wszystkich" Sorki, przecież wszyscy Zmień kulę.. ToMasz Sąd to (kłopotliwa i absorbująca czas) ostateczność,- chcę przedtem wyczerpać inne możliwości, jeśli istnieją. Jeśli masz coś konkretnego w tej sprawie (a nie twoje fantazje) do powiedzenia to zapraszam, jeśli nie, to nie marnuj mojego (i swojego) czasu. |
|