Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Bezczelność PLAY!

Bezczelność PLAY!

Data: 2013-05-09 23:37:11
Autor: p47
Bezczelność PLAY!
MiaÅ‚em umowÄ™ na 3 lata z Play na Å›wiadczenie usÅ‚ug telekomunikacyjnych, a w niej nawet wykupiony za tzw. "drogie pieniÄ…dze";-)  b. Å‚atwy do zapamiÄ™tania  numer.
Ponieważ używałem też usług innego operatora, który zaoferował mi 2 tys darmowych minut, z Play korzystałem rzadko i dlatego, przy końcu w/w umowy wyraziłem chęć przejścia na usługę tzw. Play na kartę, z zachowaniem poprzedniego numeru (Play coś takiego oferuje).
Poinformowano mnie, zarówno ustnie w salonie, jak i 2-krotnie pismami, które otrzymałem w ślad za moim wypowiedzeniem, że aby przejść na Play na kartę wystarczy, abym w ciągu 30 dni od daty rozwiązania umowy zasilił konto kwota np 5 zł i nowa usługa zostanie uruchomiona.
W pismach tych PLAY jednoznacznie określił datę rozwiązania umowy. Gdy jednak już następnego dnia po tej dacie próbowałem , zgodnie z instrukcją, konto zasilić , okazało się, że mojego numeru nie ma już w sieci, co potwierdzono w salonie, gdy te sytuację reklamowałem.
Reklamacja ta została zarejestrowana, nadano jej (znany mi) numer, a po pewnym czasie gdy dopytywałem się o jej wynik,poinformowano mnie, że nie ma możliwości przywrócenia numeru.
OczywiÅ›cie zÅ‚ożyÅ‚em też pisemnÄ… reklamacjÄ™  z żądaniem przywrócenia numeru, na co do dziÅ› nie dostaÅ‚em odpowiedzi, wg dziaÅ‚u reklamacji do nich ona nie wpÅ‚ynęła, mimo, że jÄ… zÅ‚ożyÅ‚em (z potwierdzeniem) w salonie Play.
Co tym sk...m można zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić łatwy (i drogi) numer, a także zawiadamiać wszystkich zainteresowanych o nowym?

Data: 2013-05-09 23:53:37
Autor: loco
Bezczelność PLAY!
W dniu 2013-05-09 23:37, p47 pisze:
ciach...

Jeśli masz podkładkę w postaci wypowiedzenia wraz z przeniesieniem numeru, to nie ma siły, aby numer przepadł.

Proponuję opisać swoje doświadczenia na ich forum (forumplay.pl), może jakiś pracownik się tym zainteresuje i sprawa się wyjaśni. Poza tym dobrze żeby inni wiedzieli do czego zdolni są niekompetentni pracownicy w salonach tego operatora.

Możesz też uderzyć do rzecznika Play, w jego interesie jest aby sieć była odbierana pozytywnie.

Data: 2013-05-10 07:59:42
Autor: K
Bezczelność PLAY!
W dniu 09-05-2013 23:37, p47 pisze:
Miałem umowę na 3 lata z Play na świadczenie usług telekomunikacyjnych,
a w niej nawet wykupiony za tzw. "drogie pieniÄ…dze";-)  b. Å‚atwy do
zapamiÄ™tania  numer.
Ponieważ używałem też usług innego operatora, który zaoferował mi 2 tys
darmowych minut, z Play korzystałem rzadko i dlatego, przy końcu w/w
umowy wyraziłem chęć przejścia na usługę tzw. Play na kartę, z
zachowaniem poprzedniego numeru (Play coÅ› takiego oferuje).
Poinformowano mnie, zarówno ustnie w salonie, jak i 2-krotnie pismami,
które otrzymałem w ślad za moim wypowiedzeniem, że aby przejść na Play
na kartÄ™ wystarczy, abym w ciÄ…gu 30 dni od daty rozwiÄ…zania umowy
zasilił konto kwota np 5 zł i nowa usługa zostanie uruchomiona.
W pismach tych PLAY jednoznacznie określił datę rozwiązania umowy. Gdy
jednak już następnego dnia po tej dacie próbowałem , zgodnie z
instrukcją, konto zasilić , okazało się, że mojego numeru nie ma już w
sieci, co potwierdzono w salonie, gdy te sytuację reklamowałem.
Reklamacja ta została zarejestrowana, nadano jej (znany mi) numer, a po
pewnym czasie gdy dopytywałem się o jej wynik,poinformowano mnie, że nie
ma możliwości przywrócenia numeru.
OczywiÅ›cie zÅ‚ożyÅ‚em też pisemnÄ… reklamacjÄ™  z żądaniem przywrócenia
numeru, na co do dziś nie dostałem odpowiedzi, wg działu reklamacji do
nich ona nie wpłynęła, mimo, że ją złożyłem (z potwierdzeniem) w salonie
Play.
Co tym sk...m można zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić łatwy (i
drogi) numer, a także zawiadamiać wszystkich zainteresowanych o nowym?

uke i/lub rpk, bo z tymi baranami bedziesz sie pol roku przepychal.

Data: 2013-05-10 09:17:29
Autor: AT
Bezczelno¶æ PLAY!
> Oczywi¶cie z³o¿y³em te¿ pisemn± reklamacjê  z ¿±daniem przywrócenia
numeru, na co do dzi¶ nie dosta³em odpowiedzi, wg dzia³u reklamacji do nich ona nie wp³ynê³a, mimo, ¿e j± z³o¿y³em (z potwierdzeniem) w salonie Play.
Co tym sk...m mo¿na zrobiæ, bo nie u¶miecha mi siê traciæ ³atwy (i drogi) numer, a tak¿e zawiadamiaæ wszystkich zainteresowanych o nowym?

Taka ich metoda :)
dopiero UKE ci moze pomoze cos, inaczej zapomnij,
napisz do nich ze sparwê przekazujesz do uke celem wyja¶nienia poczekaj tydzien
ja jak tak napisalem, to oddzwonili szybko i powiedzieli zeby dac im kilka dni,
ale mia³em mocne kwity na nich, co równiez opisa³em


pozdrawiam

Data: 2013-05-10 16:14:07
Autor: ToMasz
Bezczelność PLAY!
W dniu 09.05.2013 23:37, p47 pisze:
Miałem umowę na 3 lata z Play

korzystałem rzadko i dlatego, przy końcu w/w
umowy wyraziłem chęć przejścia na usługę tzw. Play na kartę, z
zachowaniem poprzedniego numeru

> abym w ciÄ…gu 30 dni od daty rozwiÄ…zania umowy
zasilił konto kwota np 5 zł i nowa usługa zostanie uruchomiona.
W pismach tych PLAY jednoznacznie określił datę

Reasumując podpisałeś gównianą umowę dla telefonu i numeru. potem telefon sprzedałeś a karta leżała w szufladzie. Jak byś jej uzywał, to byś dostał smsbombing że stracisz pieniadze i możliwość.....

Co tym sk...m można zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić łatwy (i
drogi) numer,
co za różnica, jak i tak nikt nie dzwonił?
a także zawiadamiać wszystkich zainteresowanych o nowym?
smski wykup za 9zeta i wyslij "do wszystkich" Sorki, przecież wszyscy wiedzą ze korzystasz z tego innego numeru
ToMasz

PS jeśli Cię dotknąłem albo obraziłem swoimi słowami, to przepraszam, ale opisujesz przypadek kórym powinieni zająć się sąd a nie grupa dyskusyjna. o ile masz to na papierze - do sądu, jak ustnie- czerp z sytuacji naukę na przyszłość.

Data: 2013-05-10 16:56:35
Autor: p47
Bezczelność PLAY!
W dniu 2013-05-10 16:14, ToMasz pisze:
W dniu 09.05.2013 23:37, p47 pisze:
Miałem umowę na 3 lata z Play

korzystałem rzadko i dlatego, przy końcu w/w
umowy wyraziłem chęć przejścia na usługę tzw. Play na kartę, z
zachowaniem poprzedniego numeru

 > abym w ciÄ…gu 30 dni od daty rozwiÄ…zania umowy
zasilił konto kwota np 5 zł i nowa usługa zostanie uruchomiona.
W pismach tych PLAY jednoznacznie określił datę

Reasumując podpisałeś gównianą umowę dla telefonu i numeru. potem
telefon sprzedałeś a karta leżała w szufladzie. Jak byś jej uzywał, to
byś dostał smsbombing że stracisz pieniadze i możliwość.....

Skoro z taką pewnością opisujesz nieznane ci okoliczności sprawy to zapewne wiedzę czerpiesz z kryształowej kuli. Tyle, ze ta kula jest nawalona , bo umowę podpisywałem nie dla telefonu (bo miałem własny), a karta nie leżała w szufladzie, a była zainstalowana w tym, moim , własnym smartfonie..

Co tym sk...m można zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić łatwy (i
drogi) numer,
co za różnica, jak i tak nikt nie dzwonił?

ZmieÅ„  kulÄ™!



a także zawiadamiać wszystkich zainteresowanych o nowym?
smski wykup za 9zeta i wyslij "do wszystkich" Sorki, przecież wszyscy
wiedzÄ… ze korzystasz z tego innego numeru


Zmień kulę..

ToMasz

PS jeśli Cię dotknąłem albo obraziłem swoimi słowami, to przepraszam,
ale opisujesz przypadek kórym powinieni zająć się sąd a nie grupa
dyskusyjna. o ile masz to na papierze - do sÄ…du, jak ustnie- czerp z
sytuacji naukę na przyszłość.

Sąd to (kłopotliwa i absorbująca czas) ostateczność,- chcę przedtem wyczerpać inne możliwości, jeśli istnieją.
Jeśli masz coś konkretnego w tej sprawie (a nie twoje fantazje) do powiedzenia to zapraszam, jeśli nie, to nie marnuj mojego (i swojego) czasu.

Bezczelność PLAY!

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona