Bezczelność PLAY!

Data: 2013-05-10 16:14:07
Autor: ToMasz
Bezczelność PLAY!
W dniu 09.05.2013 23:37, p47 pisze:
Miałem umowę na 3 lata z Play

korzystałem rzadko i dlatego, przy końcu w/w
umowy wyraziłem chęć przejścia na usługę tzw. Play na kartę, z
zachowaniem poprzedniego numeru

> abym w ciÄ…gu 30 dni od daty rozwiÄ…zania umowy
zasilił konto kwota np 5 zł i nowa usługa zostanie uruchomiona.
W pismach tych PLAY jednoznacznie określił datę

Reasumując podpisałeś gównianą umowę dla telefonu i numeru. potem telefon sprzedałeś a karta leżała w szufladzie. Jak byś jej uzywał, to byś dostał smsbombing że stracisz pieniadze i możliwość.....

Co tym sk...m można zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić łatwy (i
drogi) numer,
co za różnica, jak i tak nikt nie dzwonił?
a także zawiadamiać wszystkich zainteresowanych o nowym?
smski wykup za 9zeta i wyslij "do wszystkich" Sorki, przecież wszyscy wiedzą ze korzystasz z tego innego numeru
ToMasz

PS jeśli Cię dotknąłem albo obraziłem swoimi słowami, to przepraszam, ale opisujesz przypadek kórym powinieni zająć się sąd a nie grupa dyskusyjna. o ile masz to na papierze - do sądu, jak ustnie- czerp z sytuacji naukę na przyszłość.

Data: 2013-05-10 16:56:35
Autor: p47
Bezczelność PLAY!
W dniu 2013-05-10 16:14, ToMasz pisze:
> [...]

telefon sprzedałeś a karta leżała w szufladzie. Jak byś jej uzywał, to
byś dostał smsbombing że stracisz pieniadze i możliwość.....

Skoro z taką pewnością opisujesz nieznane ci okoliczności sprawy to zapewne wiedzę czerpiesz z kryształowej kuli. Tyle, ze ta kula jest nawalona , bo umowę podpisywałem nie dla telefonu (bo miałem własny), a karta nie leżała w szufladzie, a była zainstalowana w tym, moim , własnym smartfonie..

Co tym sk...m można zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić łatwy (i
drogi) numer,
co za różnica, jak i tak nikt nie dzwonił?

ZmieÅ„  kulÄ™!

a także zawiadamiać wszystkich zainteresowanych o nowym?
smski wykup za 9zeta i wyslij "do wszystkich" Sorki, przecież wszyscy
wiedzÄ… ze korzystasz z tego innego numeru

Zmień kulę..

ToMasz

PS jeśli Cię dotknąłem albo obraziłem swoimi słowami, to przepraszam,
ale opisujesz przypadek kórym powinieni zająć się sąd a nie grupa
dyskusyjna. o ile masz to na papierze - do sÄ…du, jak ustnie- czerp z
sytuacji naukę na przyszłość.

Sąd to (kłopotliwa i absorbująca czas) ostateczność,- chcę przedtem wyczerpać inne możliwości, jeśli istnieją.
Jeśli masz coś konkretnego w tej sprawie (a nie twoje fantazje) do powiedzenia to zapraszam, jeśli nie, to nie marnuj mojego (i swojego) czasu.

Bezczelność PLAY!