Bezczelność Kaczyńskiego potępiającego sądownicze bagno

Data: 2014-12-15 06:07:11
Autor: MarkWoydak
Bezczelność Kaczyńskiego potępiającego sądownicze bagno
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:m6kauf$r3f$1usenet.news.interia.pl...
Właczyłąm TV akurat jak 13 grudnia gadał

jakie te sądy obecne są złe.
SĄ. Ale to on winien. To on z Walęsą pszygotowywał w 89 grubą kreskę oznaczającą nierozliczanie aparatu sprawiedliwości: MSW, policji, ZOMO, sądownictwa za zbrodnie .
To on gloryfikował skorumpowane sądownictwo i zamordyzm  już nazewnictwem swej parti.

To za jego władzy i Ziobry stszelano do mnie na terenie sądu pracy, bo upomniałam się o swoje.

I on śmie krytykować to co budował.
Skur,..., burżuj.

To zwykły pieniacz. Wie, że bez awantur jego władza w partii skończyła by się wywiezieniem na taczce.

MW

Bezczelność Kaczyńskiego potępiającego sądownicze bagno