Bezczelność PLAY!

Data: 2013-05-10 09:17:29
Autor: AT
Bezczelność PLAY!
> Oczywiście złożyłem też pisemną reklamację  z żądaniem przywrócenia
numeru, na co do dziś nie dostałem odpowiedzi, wg działu reklamacji do nich ona nie wpłynęła, mimo, że ją złożyłem (z potwierdzeniem) w salonie Play.
Co tym sk...m można zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić łatwy (i drogi) numer, a także zawiadamiać wszystkich zainteresowanych o nowym?

Taka ich metoda :)
dopiero UKE ci moze pomoze cos, inaczej zapomnij,
napisz do nich ze sparwę przekazujesz do uke celem wyjaśnienia poczekaj tydzien
ja jak tak napisalem, to oddzwonili szybko i powiedzieli zeby dac im kilka dni,
ale miałem mocne kwity na nich, co równiez opisałem

pozdrawiam

Bezczelność PLAY!