Bezczelno¶ć konsultantów n TV - dodatkowe pakiety płatne!

Data: 2010-11-12 22:38:39
Autor: konsultant
Bezczelno¶ć konsultantów n TV - dodatkowe pakiety płatne!
Witam,

jaki¶ miesi±c temu zadzwonili do ojca z propozycj± dodatkowego pakietu nFilmHD. Tata nie wprost się zgodził, ale zaż±dał przesłania poczt± oferty. Nic nie przyszło. Po 2 godzinach zadzwoniłem do szanownych konsultantów, pytaj±c jaki pakiet jest w posiadaniu taty. Potwierdzili mi że pakiet za 54zł i nic więcej.Zaż±dałem usunięcia telefonu taty z ich systemu i zgodnie z ustaw± o ochronie danych osobowych zakazałem wykorzystywania danych do komunikowania się z tat± w sprawie ofert. Po miesi±cu okazało się że faktura wystawiona jest na kwotę 63zł z groszami (dodali pakiet nFilmHD).
Co mamy robić? Tata dzi¶ zadzwonił i powiedział że nie będzie płacił więcej niż 54zł/ miesi±c. I ma rację. Co mog± mu zrobić? Najwyżej odł±cz± sygnał. Ale wtedy mama kupi na swoje nazwisko dekoder;) i będziemy już wiedzieli jak trzeba rozmawiać z natrętami z nTV.

Data: 2010-11-13 07:27:08
Autor: brum
Bezczelno¶ć konsultantów n TV - dodatkowe pakiety płatne!
Co mamy robić?

zlozyc reklamacje

Tata dzi¶ zadzwonił i powiedział że nie będzie płacił więcej niż 54zł/ miesi±c. I ma rację. Co mog± mu zrobić? Najwyżej odł±cz± sygnał.

zrobia wszystko to, co jest w umowie
sygnal odlacza, srodki odzyskaja, wpisza do krd
a jak tego uniknac ? placic albo patrz wyzej

Data: 2010-11-13 08:40:44
Autor: Robert Magott
Bezczelność konsultantów n TV - dodatkowe pakiety płatne!
On 2010-11-12 22:38:39 +0100, konsultant said:

jakiś miesiąc temu zadzwonili do ojca z propozycją dodatkowego pakietu nFilmHD. Tata nie wprost się zgodził, ale zażądał przesłania pocztą oferty. Nic nie przyszło. Po 2 godzinach zadzwoniłem do szanownych konsultantów, pytając jaki pakiet jest w posiadaniu taty. Potwierdzili mi że pakiet za 54zł i nic więcej.Zażądałem usunięcia telefonu taty z ich systemu i zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych zakazałem wykorzystywania danych do komunikowania się z tatą w sprawie ofert. Po miesiącu okazało się że faktura wystawiona jest na kwotę 63zł z groszami (dodali pakiet nFilmHD).
Co mamy robić? Tata dziś zadzwonił i powiedział że nie będzie płacił więcej niż 54zł/ miesiąc. I ma rację. Co mogą mu zrobić? Najwyżej odłączą sygnał. Ale wtedy mama kupi na swoje nazwisko dekoder;) i będziemy już wiedzieli jak trzeba rozmawiać z natrętami z nTV.

Jeśli usługa jest na tate - to On podejmuje decyzje. Rozmowy są nagrywane - składacie reklamację i sprawdzą nagranie czy się zgodził, czy nie na ten pakiet dodatkowy.

--
Pozdrawiam, Robert Magott

Bezczelno¶ć konsultantów n TV - dodatkowe pakiety płatne!