Bezczelnosc nie zna granic !

Data: 2009-11-26 15:47:27
Autor: cyc
Bezczelnosc nie zna granic !
Rydzyk pozywa panstwo za to , ze panstwo nie podarowalo  mu pieniedzy w kwocie 27 milionow zl .
No umiecie sobie to wyobrazic ? .Nie moze biedaczysko przebolec .
"Juz byl w kurniku , juz wital sie z gaska " ....."

cyc

Data: 2009-11-26 07:40:00
Autor: J-23
Bezczelnosc nie zna granic !
On 26 Lis, 15:47, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Tysz sie ciesze ze Grxybowi odpada tluste d*psko!

J-23 itede...

Data: 2009-11-26 16:06:17
Autor: Piotr
Bezczelnosc nie zna granic !
Dnia Thu, 26 Nov 2009 15:47:27 +0100, cyc napisał(a):

"Juz byl w kurniku , juz wital sie z gaska " ....."

A komuszeria się cieszyła kiedy mu tuskorząd cofnął w apcugach te dotację,
jak dzieci. A teraz ty.
Piotr

Data: 2009-11-26 16:28:42
Autor: cyc
Bezczelnosc nie zna granic !

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:izyuaes8u6x1.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Oczywiscie , ze ciesze sie !!.
Ani mysle rezygnowac z naleznych mi jak psu buda rewaloryzaqcji emerytury tylko dlatego , ze Rydzk lub jakis , rownie zachlanny jak on gosc ma ochote oskubac poanstwo na kolejne dziesiatki milionow zlotych .
Przeciez to nie obdzielajacy Rydzyka polityk zaplaci owe miliony , jego apanaze pozostana bez zmian , jesli nie zwieksza sie za sprawa premii jaka sobie za darowizne dla Rydzka przydzieli . Za to zaplaca emeryci , renmcisci i generalnie biedota . Mnie wisi emerytura , mam swoje zrodla utrzymania le nie widze powodw abym ja mial do rydzykowych fanaberii doplacac .Co rusz to jakis nawiedzony klecha skubie nas na dziesiatki lub setki milionw zl . Jak nie  doktor z Torunia , to inny doktor z Warszawy , ktory wlasnie odszedl na niezasluzona emeryture .
A my placimy jakbysmy byli pantwem samych Kezusow .

cyc

Data: 2009-11-26 09:44:53
Autor: Antenka
Bezczelnosc nie zna granic !
On 26 Lis, 16:28, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:izyuaes8u6x1.dlgmasz.facet.luzik...

> [...]

niezasluzona emeryture .
A my placimy jakbysmy byli pantwem samych Kezusow .

Doktor z Torunia i doktor z Warszawy odkładali składki na własną
emeryturę i niech cię twoja chora głowa nie boli, bo ty ani złamanego
grosza do tego nie dołożyłeś, tylko ta bibiljna uboga wdowa :-P

Antenka

P.s. No co za paskuda!

Data: 2009-11-27 06:38:14
Autor: Grzegorz Z.
Bezczelnosc nie zna granic !
Dnia Thu, 26 Nov 2009 09:44:53 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

Jak to nie dołożył? Nie płacił składek? Z czego są wypłacane dzisiejsze
emerytury? Ze świętopietrza?

Data: 2009-11-26 16:42:16
Autor: marek czaplicki
Bezczelnosc nie zna granic !
cyc pisze:
[...]

najweselej by było gdyby sprawa zakończyła się w Europejskim Trybunale Sprawiedliwości :-)

Data: 2009-11-26 21:29:14
Autor: Roger Perejro
Bezczelnosc nie zna granic !
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hem4e4$o67$1news.onet.pl...
Rydzyk pozywa panstwo za to , ze panstwo nie podarowalo  mu pieniedzy w kwocie 27 milionow zl .
No umiecie sobie to wyobrazic ? .Nie moze biedaczysko przebolec .
"Juz byl w kurniku , juz wital sie z gaska " ....."

Tupet graniczący z bezczelnością to cecha oszustów i złodziei! Skąd to zdziwienie Cycu?

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Bezczelnosc nie zna granic !