Bezczelnosc nie zna granic !

Data: 2009-11-26 16:06:17
Autor: Piotr
Bezczelnosc nie zna granic !
Dnia Thu, 26 Nov 2009 15:47:27 +0100, cyc napisał(a):

"Juz byl w kurniku , juz wital sie z gaska " ....."

A komuszeria się cieszyła kiedy mu tuskorząd cofnął w apcugach te dotację,
jak dzieci. A teraz ty.
Piotr

Data: 2009-11-26 16:28:42
Autor: cyc
Bezczelnosc nie zna granic !

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:izyuaes8u6x1.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Oczywiscie , ze ciesze sie !!.
Ani mysle rezygnowac z naleznych mi jak psu buda rewaloryzaqcji emerytury tylko dlatego , ze Rydzk lub jakis , rownie zachlanny jak on gosc ma ochote oskubac poanstwo na kolejne dziesiatki milionow zlotych .
Przeciez to nie obdzielajacy Rydzyka polityk zaplaci owe miliony , jego apanaze pozostana bez zmian , jesli nie zwieksza sie za sprawa premii jaka sobie za darowizne dla Rydzka przydzieli . Za to zaplaca emeryci , renmcisci i generalnie biedota . Mnie wisi emerytura , mam swoje zrodla utrzymania le nie widze powodw abym ja mial do rydzykowych fanaberii doplacac .Co rusz to jakis nawiedzony klecha skubie nas na dziesiatki lub setki milionw zl . Jak nie  doktor z Torunia , to inny doktor z Warszawy , ktory wlasnie odszedl na niezasluzona emeryture .
A my placimy jakbysmy byli pantwem samych Kezusow .

cyc

Data: 2009-11-26 09:44:53
Autor: Antenka
Bezczelnosc nie zna granic !
On 26 Lis, 16:28, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:izyuaes8u6x1.dlgmasz.facet.luzik...

> [...]

niezasluzona emeryture .
A my placimy jakbysmy byli pantwem samych Kezusow .

Doktor z Torunia i doktor z Warszawy odkładali składki na własną
emeryturę i niech cię twoja chora głowa nie boli, bo ty ani złamanego
grosza do tego nie dołożyłeś, tylko ta bibiljna uboga wdowa :-P

Antenka

P.s. No co za paskuda!

Data: 2009-11-27 06:38:14
Autor: Grzegorz Z.
Bezczelnosc nie zna granic !
Dnia Thu, 26 Nov 2009 09:44:53 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

Jak to nie dołożył? Nie płacił składek? Z czego są wypłacane dzisiejsze
emerytury? Ze świętopietrza?

Bezczelnosc nie zna granic !