Bezczelność uni o zaciskaniu pasa

Data: 2015-07-02 08:31:27
Autor: Stokrotka
Bezczelność uni o zaciskaniu pasa
Unia miała pszynieść lepsze życie.
Zaciskanie pasa to gorsze życie.
Wyyyyyyypier...........dalajcie.

Straszą nas Grecją. Że banki będą zamknięte. Że giełda będzie nieczynna.
No i co?
Po co mi bank. Ja nic nie mam. Nie mam nawet konta.
W komunie nikt prawie banku nie używał.
Książeczka oszczędnościowa na mieszkanie była pewnie tylko po to by masy rozumiało słowo "bank".
Bez tego można żyć i to nawet lepiej, bo to zajmuje strasznie dużo czasu.
Te dokumenty, bankomaty, karty, te wszystkie duperele są okropne i nic nie dają.
Gotuwka wygodniejsza.
Jak zamkną banki będzie lepiej: miliony ludzi będzie mieć więcej czasu.
Banki nic nie produkują. To darmozjady żyjące kosztem mas.

Jedyna praca wykonywana realnie pszez banki to pilnowanie by pszelewy szły zgodnie z prawem (działają jak  użąd skarbowy), i pilnowanie zżadka dobytku , kosztowności itp.
Dużo to się od policji nie rużni.

A że giełda akcyjna nie jest potszebna do życia, to oczywiste.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Bezczelność uni o zaciskaniu pasa