Bezczelny kacap.

Data: 2009-09-25 18:47:44
Autor: jadrys
Bezczelny kacap.

Kacapski odpowiednik p Kaczyńskiego.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Polska-jak-prostytutka-biega-od-jednego-do-drugiego,wid,11533642,wiadomosc.html?ticaid=18cfa

Data: 2009-09-23 19:28:43
Autor: Prawusek
Bezczelny kacap.
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h9is7l$aqq$1news.onet.pl...

Kacapski odpowiednik p Kaczyńskiego.

Też parch.

Data: 2009-09-25 10:46:54
Autor: Antenka
Bezczelny kacap.
On 23 Wrz, 19:28, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"jadrys" <C...@yahoo.com> wrote in messagenews:h9is7l$aqq$1news.onet.pl....

> Kacapski odpowiednik p Kaczyńskiego.

Też parch.

Kto Żyrinowski? Za to, co powiedział o mojej Polsce tylko kula w łeb!

Antenka

Data: 2009-09-25 19:52:24
Autor: awe
Bezczelny kacap.
Jadrys nie pierdol
awe

Data: 2009-09-25 19:52:46
Autor: mkarwan
Bezczelny kacap.

Ojciec Żyrinowskiego był Żydem. Pisze o tym Antoni Zambrowski http://www.asme.pl/1093625675,78693,.shtml

Data: 2009-09-25 18:37:35
Autor: Karol
Bezczelny kacap.
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Polska-jak-prostytutka-biega-od-jedneg
o-do-drugiego,wid,11533642,wiadomosc.html?ticaid=18cfa

matka Zyrinowskiego byla podobno Zydowka, a nie ojciec. Oczywiscie jak zwykle
sieje pan zamet, bo jak widac nawet tekstu do ktorego podal pan link, pan nie
przeczytal, a Zabrowski pisze tam wlasnie o takich jak pan, ktorzy szkodza Polsce.

Data: 2009-09-25 20:48:47
Autor: mkarwan
Bezczelny kacap.
Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9j2lf$bm9$1inews.gazeta.pl...
> [...]

przeczytal, a Zabrowski pisze tam wlasnie o takich jak pan, ktorzy szkodza Polsce.

Załóż sobie okulary durniu i naucz sie czytać ze zrozumieniem. Zambrowski napisał:
"Władimir Wolfowicz Żyrinowski uchodzi wręcz za rosyjskiego nacjonalistę, choć miał tylko matkę rodowitą Rosjankę, zaś ojca - jak podawał - prawnika (aby uniknąć mówienia o jego narodowości żydowskiej)."

Inne źródła:
"Władimir Wolfowicz ŻYRINOWSKI urodził się w 1946 r. w Ałma-Acie (Kazachstan). Jego ojciec Wolf Eidelsztajn, Żyd z Kresów II RP, wyjechał do Izraela. Władimir pozostał w ZSRR, przyjmując nazwisko matki."
źródło http://www.tvn24.pl/-1,1540717,wiadomosc.html

"jego ojciec jest Żydem" - powiedział urodzony w Moskwie prawnik Jurij Stern."
źródło http://kronika.sejm.gov.pl/miedzynarodowa.4/text/km30.htm#b32

Data: 2009-09-23 20:56:15
Autor: Prawusek
Bezczelny kacap.

napisał:
[...]

Słusznie. Na dodatek sam sie do tego przyznawał i był w :"Faterlandzie"...
Kiwać też się nauczył...

Data: 2009-09-25 18:59:05
Autor: Karol
Bezczelny kacap.
Prawusek <prawusek@interia.pl> napisał(a):

Słusznie. Na dodatek sam sie do tego przyznawał i był w :"Faterlandzie"...
Kiwać też się nauczył...

Prawusek jak zwykle na czatach:))

Data: 2009-09-23 21:11:29
Autor: Prawusek
Bezczelny kacap.

" Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
Prawusek <prawusek@interia.pl> napisał(a):

> Słusznie. Na dodatek sam sie do tego przyznawał i był w
:"Faterlandzie"...
> Kiwać też się nauczył...

Prawusek jak zwykle na czatach:))

To tylko dobra pamięć.

Data: 2009-09-25 19:20:22
Autor: Karol
Bezczelny kacap.
Prawusek <prawusek@interia.pl> napisał(a):

" Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message

:"Faterlandzie"...

> Prawusek jak zwykle na czatach:))

To tylko dobra pamięć.

ale dosc wybiorcza.

Data: 2009-09-24 05:06:46
Autor: Prawusek
Bezczelny kacap.

Prawusek <prawusek@interia.pl> napisał(a):

> " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message

> :"Faterlandzie"...

> To tylko dobra pamięć.

ale dosc wybiorcza.

Tam się drapię, gdzie moją Polskę swędzi

Data: 2009-09-25 19:22:11
Autor: Karol
to taki rusyjski Palikot:)
Początek działalności politycznej Żyrinowskiego przypada na pierwszy okres
pierestrojki. Początkowo zwolennik Gorbaczowa, szybko staje się jego
zagorzałym przeciwnikiem. W 1991 r. założył skrajnie nacjonalistyczną
Liberalno-Demokratyczną Partię Rosji. W tym samym roku wystartował w wyborach
prezydenckich i jako "człowiek znikąd" (tak określały go media) zajął trzecie
miejsce po Jelcynie i Ryżkowie.
Jest znany z wielu ekstrawagancji zarówno w życiu prywatnym jak i politycznym.
Obserwatorzy rosyjskiej sceny politycznej uważają go za genialnego aktora,
który grał już rolę patrioty, nacjonalisty, a nawet faszysty. Ich zdaniem
Żyrynowski występuje w roli "przedwyborczego błazna" i poligonu
doświadczalnego dla nowych pomysłów każdego rządu. Przed oficjalnym
zgłoszeniem pomysłu, Żyrynowski głosi tę ideę - jeśli wzbudza ona sprzeciw
Rosjan - rząd zapomina o niej, jeśli nie - zgłasza ją jako własną inicjatywę.

http://ludzie.wprost.pl/sylwetka/Wladimir-Wolfowicz-Zyrinowski/

Data: 2009-09-25 18:57:47
Autor: Karol
Bezczelny kacap.
> [...]

Załóż sobie okulary durniu i naucz sie czytać ze zrozumieniem. Zambrowski napisał:

 tylko bez wycieczek osobistych *patrioto* (wiadomo jaki).

[...]

to sa inne zrodla. W pierwszym podanym przez ciebie rusofilu linku, Zambrowski
mowi wyraznie o matce.

Data: 2009-09-25 23:11:12
Autor: mkarwan
Bezczelny kacap.

Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9j3rb$gh6$1inews.gazeta.pl...
to sa inne zrodla. W pierwszym podanym przez ciebie rusofilu linku, Zambrowski
mowi wyraznie o matce.

Naucz sie durniu czytać ze zrozumieniem zanim zaczniesz zabierać głos!

Data: 2009-09-25 21:21:54
Autor: Karol
Bezczelny kacap.
> [...]

> mowi wyraznie o matce.

Naucz sie durniu czytać ze zrozumieniem zanim zaczniesz zabierać głos !

oto jak wyglada dyskusja z rusofilem podajacym sie za polskiego patriote.

mkarwan pamietaj, nie kazdy jest tobie podobny i Polacy potrafia myslec.

Polecam przeczytac tekst Zamrowskiego, aby tacy jak ty nie mieszali im w glowach.

Data: 2009-09-26 08:39:28
Autor: konserwator
Bezczelny kacap.

> [...]

http://www.asme.pl/1093625675,78693,.shtml

matka Zyrinowskiego byla podobno Zydowka, a nie ojciec.

no wlasnie!
zydostwo dziedziczy sie po matce!

Data: 2009-09-25 21:03:21
Autor: jacek_placek_01
Bezczelny kacap.
O ile wiem z książki prof. Szczęśniaka to żydzi mieli w planie
Judeopolonie wykrojoną od Morza Czarnego do Bałtyku żeby ich zimno i
ciepłolubni ziomale mogli znaleść sobie miejsce do zycia.
Czy do tego nawiązuje Żyrynowski w zdaniu:

"- Polska współpracowała z faszystowskimi Niemcami. Zajęła część
Czechosłowacji. Zamierzała podbić Ukrainę. Chciała zdobyć dostęp do
Morza Czarnego - grzmiał."

kto u nas mówił o Polsce od morza do morza?

Data: 2009-09-26 08:38:48
Autor: konserwator
Bezczelny kacap.

[...]

typowy, milujacy pokoj rosjanin!