Bezczelny typek

Data: 2010-05-04 07:27:19
Autor: jadrys
Bezczelny typek

Dlaczego nie zrezygnuje..  W ten sposób może uniknąć tych "trudnych chwil" dla Polski:

  http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komorowski-zblizaja-sie-trudne-chwile-w-panstwie,wid,12229540,wiadomosc.html?ticaid=1a1a7

Data: 2010-05-04 13:29:44
Autor: jadrys
Bezczelny typek
W dniu 2010-05-04 07:55, precz z PO pisze:
jadrys pisze:

Dlaczego nie zrezygnuje..  W ten sposób może uniknąć tych "trudnych chwil" dla Polski:

 http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komorowski-zblizaja-sie-trudne-chwile-w-panstwie,wid,12229540,wiadomosc.html?ticaid=1a1a7

Komorowski już czuje kij wyborczy na tyłku PO, dobrze wie, że będzie
bardzo trudno wykręcić się od odpowiedzialności za śmierć tylu ludzi,
dlatego stara się przygotować swoją publiczność na dalszy rozwój
wypadków.

Lodziarzy z PO po ich słowach poznacie:

Pierwsze credo Donalda Tuska:

"Główną motywacją mojej aktywności politycznej była potrzeba władzy
i żądza popularności.Ta druga była nawet silniejsza od pierwszej, bo chyba jestem bardziej próżny, niż spragniony władzy. Nawet na pewno."

Drugie credo Donalda Tuska:

"Ja w populizmie nie widzę grzechu, tylko cnotę polityczną."

Pierwsze credo Grzegorza Schetyny:

"Do biznesu idzie się dla pieniędzy a do polityki dla, naprawdę,
dużych pieniędzy."

Szczere słowa.. i akurat za to trudno mieć do nich pretensja. Jeżeli o mnie chodzi to ja już wolę takich co mówią otwarcie o co im chodzi, od takich co to pozują na świętoszków a diabeł za skórą.

Bezczelny typek