Bezdomność to upośledzenie?

Data: 2009-03-04 18:26:38
Autor: boukun
Bezdomność to upośledzenie?
Oto komentarz TzvaAdonai do najnowszego klipu Eugeniusza Sendeckiego http://www.youtube.com/watch?v=F99xphwOGXA&feature=channel

tzvaadonai (1 godzinę temu) Wyświetl Ukryj
 -1
Oznaczono jako spam
Odpowiedz
OK, teraz na poważnie.. Gdybyś Sendecki wiedział na czym polega prawicowość, nigdy nie odwoływałbyś się do chrześcijańsko-komunistycznych ideałów pomocy osobom upośledzonym ekonomicznie i społecznie... Otóż prawicowość polega na akceptacji naturalnych różnic pomiędzy ludźmi, a z tego również wynika konstatacja, że różnice majątkowe stanowią ich pochodną i jako takie nie podlegają dyskusji, a już tym bardziej próbom sztucznego, bolszewickiego wyrównywania..
-- -- -- -- -- -- -- --
A teraz moje zapytanie. Czy twoim zdaniem Biłyk, bezdomni mają wziąć za broń i w ten sposób konkurować z władzą, która obstawiła się policją, wojskiem, prokuraturami i sądami? Czy ich upośledzenie polega na tym, że są bezbronni wobec bezwzględnego reżimu władzy i nie potrafią się rozbijać łokciami, ani nie potrafili okradać społeczeństw?

boukun

Data: 2009-03-04 09:35:11
Autor: Tzva Adonai
On 4 Mar, 18:26, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A teraz moje zapytanie. Czy twoim zdaniem Biłyk, bezdomni mają wziąć za broń i w
ten sposób konkurować z władzą

Ja kurwo peerelowska spłacam co miesiąc 1500 zł kredytu mieszkaniowego
i będę to robił przez najbliższe 25 lat.. Bez przerwy... Ty szmato
ukradłeś (bo przecież nie zarobiłeś), wybudowałeś się jak burżuj i
świecisz po oczach... Jakim prawem wypowiadasz się w imieniu
bezdomnych?... Skąd wy czerwone kurwy macie tyle chamskiego
typetu?...

Data: 2009-03-04 19:24:47
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:0b8a7a7d-9cc6-4cb7-a9f4-897ec0316939s28g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Ale za PRL-u mieszkałbyś za pół darmo, więc wiesz do kogo możesz mieć pretensje. Ja się dorabiałem w Niemczech, jak jeszcze tam panował tak jak i u nas socjalizm, ale u nich ten z ludzką twarzą.
Za PRLu wszyscy mieli godną opiekę zdrowotną i socjalną, warunki do egzystencji jak się należy, wczasy z FWP, przedszkola, żłobki, kolonie dla dzieci finansowane z zakładów pracy i nikomu nie przychodziło do głowy zmniejszać chemicznie populację społeczeństw. System był rozwojowy, dlatego go komandosi z zachodu zniszczyli i teraz mamy kryzys. A żyło się przecież ludziom dobrze i mogło być tylko coraz lepiej.

boukun

Data: 2009-03-04 10:00:20
Autor: Tzva Adonai
Bezdomność to upośledzenie?
On 4 Mar, 18:26, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

mają wziąć za broń

Za jaką broń, jebana czerwona skurwychujnio?... Czy ja też powinienem
"chwycić za broń" i wziąć sobie mieszkanie za darmo zamiast przez
ćwierć wieku regularnie oddawać prawie 1/3 wynagrodzenia bankowi w
którym zaciągnąłem kredyt?... Wy skurwysyny nie macie poszanowania dla
prywatnej własności, dlatego właśnie nie zasługujecie na to, żeby żyć..

Data: 2009-03-04 19:11:18
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

I czego bluzgasz? Masz mało  kasy to se dorób, pod latarnią, jako dziwka męska.. I przestań jęczeć..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-04 10:18:20
Autor: Tzva Adonai
On 4 Mar, 19:11, jadrys <il...@wp.pl> wrote:

I czego bluzgasz? Masz mało  kasy to se dorób, pod latarnią, jako dziwka
męska.. I przestań jęczeć..

Będę miał 2 razy więcej kasy, gdy państwo przestanie mnie zmuszać do
utrzymywania takich kurew jak ty, szmato jebana... O ile wcześniej
ktoś nie zmusi państwa do zaprzestania korzystania ze środków
przymusu...

Data: 2009-03-04 19:39:29
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Ty niby miałbyś mnie utrzymywać?? W jaki sposób? Skoro sam siebie nie możesz utrzymać.. szmaciarzu..

Data: 2009-03-04 19:41:10
Autor: Tzva Adonai
Bezdomność to upośledzenie?
Ty niby miałbyś mnie utrzymywać?? W jaki sposób? Skoro sam siebie nie możesz utrzymać.. szmaciarzu..

Ciekawy jestem esbecka mendo jak długo byś wytrzymał bez emerytury sponsorowanej
z moich podatków...

Data: 2009-03-04 19:52:26
Autor: Polok_prawdziwy
Tzva Adonai wrote:

Ty niby miałbyś mnie utrzymywać?? W jaki sposób? Skoro sam siebie nie
możesz utrzymać.. szmaciarzu..

Ciekawy jestem esbecka mendo jak długo byś wytrzymał bez emerytury
sponsorowanej z moich podatków...

Te twoje podatki tosem WŁODBYTNICEM WSADZIS MOZES...!!!

Zadłuzony jeześ na cołkie zycie i być sceńśliwy, jak ci taki Jadrys robotem
do...

A ni, to WYNOCHA NA BRUK - miskanie do banku nalezy...!!!

Data: 2009-03-04 19:59:14
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
Ty niby miałbyś mnie utrzymywać?? W jaki sposób? Skoro sam siebie nie możesz utrzymać.. szmaciarzu..

Ciekawy jestem esbecka mendo jak długo byś wytrzymał bez emerytury sponsorowanej
z moich podatków...

Pocieszę Cię że emeryturę w całości wypłaca mi duża firma międzynarodowa, a nie ZUS.. gołodupcu..  Mądrala który bierze kredyty.. Lepiej się od razu powieś, bo i tak nie spłacisz..

Data: 2009-03-04 20:03:35
Autor: Tzva Adonai
Bezdomność to upośledzenie?
Pocieszę Cię że emeryturę w całości wypłaca mi duża firma międzynarodowa, a nie ZUS.. gołodupcu..

Koleś, występujesz pod pseudonimem, więc mógłbyś się spiąć i wydobyć z siebie
nieco szczerości.. Korona by ci z tępej, peerelowskiej głowy nie spadła...

Data: 2009-03-04 20:14:45
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Ojejku, a co chciałbyś wiedzieć?

Data: 2009-03-04 22:00:03
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:gomjuu$f4s$2news.task.gda.pl...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Czesc!

Leci to gdzies?
http://nazywo.interia.pl/relacja/wisla-krakow-lech-poznan,834

P-Kol

Data: 2009-03-04 21:12:49
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:
[...]

Witaj

 Tak na nSport..

Data: 2009-03-04 22:15:42
Autor: ColgatesBilly

Tzva Adonai pisze:
[...]

Q***   nie ma na CYFRZE  ( ale 0:1 Lewandowskiego radywa ;)

P-Kol

Data: 2009-03-04 21:20:23
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:
[...]

Ja słucham relacji w radiu "Merkury"

Data: 2009-03-04 22:22:39
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:gomnq0$pd3$2news.task.gda.pl...

Q***   nie ma na CYFRZE  ( ale 0:1 Lewandowskiego radywa ;)

P-Kol
Ja słucham relacji w radiu "Merkury"

Gdzies to bylo na necie.
Masz link?

(teraz mozesz sluchac i czytac ;)

P-Kol

Data: 2009-03-04 21:30:39
Autor: jadrys
ColgatesBilly pisze:

[...]

Nie, niestety nie mam linka.. W tych kanałach radiowych  cyfry+ też go nie ma..
Mimo wszystko wolałbym oglądać w TV..

Data: 2009-03-04 22:36:08
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:gomodb$rti$1news.task.gda.pl...

Nie, niestety nie mam linka.. W tych kanałach radiowych  cyfry+ też go nie ma..
Mimo wszystko wolałbym oglądać w TV..

Znalazlem od razu, ale okazuje sie, z<e nawet 7GB pamieci, jest za malo zeby to otworzyc
( Media Player)
'Kaze mi wylaczyc reszte..

P-Kol

Data: 2009-03-04 21:42:59
Autor: jadrys
ColgatesBilly pisze:

[...]

Cholerna Vista.. :-(

Data: 2009-03-04 21:56:31
Autor: jadrys
jadrys pisze:
ColgatesBilly pisze:

[...]

No i po meczu - Lech-1 Wisła-0

Data: 2009-03-04 23:07:40
Autor: ColgatesBilly
Wisla skisla ;)

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:gomptn$v4b$1news.task.gda.pl...
jadrys pisze:
ColgatesBilly pisze:

[...]

0:1  zeby byc dokladnym ;)

PA a lige ogladasz, czy sluchasz?

P-Kol

Data: 2009-03-05 08:18:19
Autor: KatonStarszy
Wisla skisla ;)

P-Kol
Cholerna Vista.. :-(

Wroć do XP ;-)

No i po meczu - Lech-1 Wisła-0
Yeah!

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-03-04 20:31:25
Autor: cirrus
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:43b9.00000302.49aecb46newsgate.onet.pl...
Ty niby miałbyś mnie utrzymywać?? W jaki sposób? Skoro sam siebie nie
możesz utrzymać.. szmaciarzu..
Ciekawy jestem esbecka mendo jak długo byś wytrzymał bez emerytury
sponsorowanej z moich podatków...

Sponsorowanej, chyba upadłeś na parszywy łeb.

--
stevep

Data: 2009-03-04 19:48:18
Autor: Polok_prawdziwy
Tzva Adonai wrote:

[...]

GUWNO MIEć BEDZIES...!!!

- GUWNO TAK WIELGIE, JAK BESKIDY SOM...!!!

Pocekomy jesce porem miesiency, jak robotem stracis ty WYPIERDKU
KAPITULISTYCNY...

Data: 2009-03-04 19:53:18
Autor: Tzva Adonai
Bezdomność to upośledzenie?
Pocekomy jesce porem miesiency, jak robotem stracis ty WYPIERDKU

To sobie nową znajdę, krasny flejtuchu... Mam głowę na karku i dwie zdrowe
ręce... To rdzeń mojego kapitału.. Powiedz lepiej z czego ty się, luju,
utrzymujesz... Jakoś zawsze uciekałeś od tego tematu, choć wiele razy prosiłem
cię o konkretną odpowiedź... Może tym razem?..

Data: 2009-03-04 20:19:55
Autor: Polok_prawdziwy
Tzva Adonai wrote:

[...]

Udobruchołem siem troseckem, winc ci mogem łodpedzieć, jak po normalnemu
prosis...

Jus cito kiedysik godołem, ze do gupilokuw nienolezys, aleś modzik i gupi...

Cheba znos pedzynie, ze gentelmantle ło dutkach niegodajom - gentelmantle
dutki MAJOM...!!!

Powim ci ino jedno - z mojego rocnego dochodu mugbym te twoje EM...?-śtery,
abo pińć spłacić, a jesce psytym psez caluśki rok dobze zyć...

Cy niewidzis BARHANIE, ze twoje zycie to jakosik tam robota i ta
gupielokowato grupa PESPE...!?
- wylazuj z tego gupielokowatego świata wirtułalnego i zajmnij siem cymś
normalnym, a NORMALNE dutki zarobiać pocnies...

Data: 2009-03-04 20:27:37
Autor: Tzva Adonai
Bezdomność to upośledzenie?
Powim ci ino jedno - z mojego rocnego dochodu mugbym te twoje EM...?-śtery,
abo pińć spłacić, a jesce psytym psez caluśki rok dobze zyć...

No dobrze, to tyle odnośnie marzeń, a ja prosiłem o konkrety zgodne ze stanem
faktycznym...

Data: 2009-03-04 20:44:46
Autor: Polok_prawdziwy
Tzva Adonai wrote:

[...]

Pytołeś - łodpedziołem
- dowaćwiary niepotsebujes, a mieto zwiso końckim łogunem...

Data: 2009-03-04 19:26:56
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:cdd3b49b-d07e-4faf-99fa-5bf1bb927ebao2g2000prl.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Za PRLu była praca dla wszystkich, zgodna z kwalifikacjami, godna praca. To już wiesz, kto cię ograbia, a może to właśnie ty ograbiasz zniewolonych przez twój system ludzi.

PS. Bankierzy cię okradają, od zawsze...

boukun

Data: 2009-03-04 20:22:14
Autor: bolek
[...]

Przestań chamie bluzgać.
Co masz moralnego kaca bo cię swoi doją ?
Wojna kosztuje palancie.

Bezdomność to upośledzenie?