Bezdomność to upośledzenie?

Data: 2009-03-04 09:35:11
Autor: Tzva Adonai
Bezdomność to upośledzenie?
On 4 Mar, 18:26, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A teraz moje zapytanie. Czy twoim zdaniem Biłyk, bezdomni mają wziąć za broń i w
ten sposób konkurować z władzą

Ja kurwo peerelowska spłacam co miesiąc 1500 zł kredytu mieszkaniowego
i będę to robił przez najbliższe 25 lat.. Bez przerwy... Ty szmato
ukradłeś (bo przecież nie zarobiłeś), wybudowałeś się jak burżuj i
świecisz po oczach... Jakim prawem wypowiadasz się w imieniu
bezdomnych?... Skąd wy czerwone kurwy macie tyle chamskiego
typetu?...

Data: 2009-03-04 19:24:47
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:0b8a7a7d-9cc6-4cb7-a9f4-897ec0316939s28g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Ale za PRL-u mieszkałbyś za pół darmo, więc wiesz do kogo możesz mieć pretensje. Ja się dorabiałem w Niemczech, jak jeszcze tam panował tak jak i u nas socjalizm, ale u nich ten z ludzką twarzą.
Za PRLu wszyscy mieli godną opiekę zdrowotną i socjalną, warunki do egzystencji jak się należy, wczasy z FWP, przedszkola, żłobki, kolonie dla dzieci finansowane z zakładów pracy i nikomu nie przychodziło do głowy zmniejszać chemicznie populację społeczeństw. System był rozwojowy, dlatego go komandosi z zachodu zniszczyli i teraz mamy kryzys. A żyło się przecież ludziom dobrze i mogło być tylko coraz lepiej.

boukun

Bezdomność to upośledzenie?