Bezg³o¶na grafika na PCI-E

Data: 2009-10-01 20:24:16
Autor: Piotrek
Bezg³o¶na grafika na PCI-E
Witam,
Poszukujê bezg³o¶nej karty graficznej nowej lub u¿ywanej na PCI Express x16. Zale¿y mi na karcie która jest cicha, nie osi±ga wysokiej temperatury. Wydajno¶æ w grafice 3D nie ma znaczenia. Czy mo¿ecie poleciæ co¶ pewnego do komputera biurowego? Pozdrawiam.

Data: 2009-10-01 20:29:13
Autor: Micha³
Bezg³o¶na grafika na PCI-E
Wydajno¶æ w grafice 3D nie ma znaczenia. Czy mo¿ecie poleciæ co¶ pewnego do komputera biurowego? Pozdrawiam.

Zintegrowana z p³yt±. Ma dwie zalety: jest darmowa i pobiera ma³o pr±du.

Pozdrawiam,
Micha³

Data: 2009-10-01 20:42:55
Autor: RadoslawF
Bezg³o¶na grafika na PCI-E
Dnia 2009-10-01 20:29, U¿ytkownik Micha³ napisa³:
Wydajno¶æ w grafice 3D nie ma znaczenia. Czy mo¿ecie poleciæ co¶ pewnego do komputera biurowego? Pozdrawiam.

Zintegrowana z p³yt±. Ma dwie zalety: jest darmowa i pobiera ma³o pr±du.

Gdyby p³ytê kupowa³ to owszem ale wygl±da ¿e ju¿ tak± ma. Z PCI-E16.
Na przyk³ad GF 9500GT z pasywnym ch³odzeniem za oko³o 200z³.

Pozdrawiam

Data: 2009-10-01 20:39:30
Autor: marfi
Bezg³o¶na grafika na PCI-E
U¿ytkownik "Piotrek" <pkmail@eltrix.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ha2s36$112k$1news2.ipartners.pl...
[...]
  Radeon 2400HD (z pasywnym ch³odzeniem) - IMO najmniejsze zapotrzebowanie na moc ale HDTV te¿ odtworzy...

--
marfi

Data: 2009-10-01 21:27:58
Autor: Leszek K.
Bezg³o¶na grafika na PCI-E
Dnia Thu, 1 Oct 2009 20:39:30 +0200, marfi napisa³(a):

[...]

Dlaczego? Z procesorem rzêdu 2x2 GHz bez ¿adnych problemów.

Bezg³o¶na grafika na PCI-E