Bęzie nowy bank - Ikea

Data: 2010-03-11 10:57:57
Autor: glaukonWYTNIJTO
Bęzie nowy bank - Ikea
Data: 2010-03-11 12:54:29
Autor: Valdi
Bęzie nowy bank - Ikea
<glaukonWYTNIJTO@op.pl>news:3461.0000066c.4b98bea5newsgate.onet.pl

[ciach]

jakość obsługi, oferty itp. będzie taka sama jak ich tandetnych mebelków? :)

Data: 2010-03-11 15:56:02
Autor: Krzysztof
Bęzie nowy bank - Ikea

"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hnak6k$kgd$1news.interia.pl...
<glaukonWYTNIJTO@op.pl>news:3461.0000066c.4b98bea5newsgate.onet.pl

[ciach]

jakość obsługi, oferty itp. będzie taka sama jak ich tandetnych mebelków? :)

Raczej to nie bedzie bank do zbierania depozytow, tylko niemieckie oszczednosci beda pozyczac na kilkadziesiat procent i na tym ma polegac interes.

PS
Ostatnio rozbawil mnie Getin kredytem na 0%, a potem maczkiem napisane, ze rzeczywisty koszt kredytu ponad 50%

Data: 2010-03-11 20:50:30
Autor: RobertS
Bęzie nowy bank - Ikea

PS
Ostatnio rozbawil mnie Getin kredytem na 0%, a potem maczkiem napisane, ze rzeczywisty koszt kredytu ponad 50%

wrzucili mi taką ulotkę do skrzynki, wielkimi bukwami 0% a na dole RRSO >50% ;-/

RobertS

Data: 2010-03-11 22:55:51
Autor: Borys Pogoreło
Bęzie nowy bank - Ikea
Dnia Thu, 11 Mar 2010 12:54:29 +0100, Valdi napisał(a):

[ciach]

jakość obsługi, oferty itp. będzie taka sama jak ich tandetnych mebelków? :)

 Jeśli będzie taka sama jak ich żarcia, to ja się piszę :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-03-11 23:48:04
Autor: Grzexs
Bęzie nowy bank - Ikea
[ciach]

jakość obsługi, oferty itp. będzie taka sama jak ich tandetnych mebelków? :)

 Jeśli będzie taka sama jak ich żarcia, to ja się piszę :)

Jesteś amatorem hot-dogów po 1 PLN? Za które można płacić kartą?*

* - przy zakupie 5 szt. :)

--
Grzexs

Data: 2010-03-12 00:37:14
Autor: Borys Pogoreło
Bęzie nowy bank - Ikea
Dnia Thu, 11 Mar 2010 23:48:04 +0100, Grzexs napisał(a):

[...]

 Raczej klasycznych klopsików, doskonałej ryby, sera smażonego, pysznych
sałatek i ciast. Do tych hotdogów nie chce mi sie pchać przez dziki tłum.  Przez Ciebie teraz się głodny zrobiłem ;) Alę dzięki za cynk o karcie,
myślałem, że te maszynki to tylko gotówkę przyjmują.

 A, jeszcze we Wrocku mają świetnego kucharza - jeszcze nie widziałem kogoś
podającego żarcie z tak szerokim uśmiechem.

 Zaś meble z Ikei mam i sobie chwalę. Podstawowa zasada - NIE ROZBIERAĆ PO
ZŁOŻENIU. Do tego monentu wszystko działa jak należy. :) I jest tanio.
Znajdź mi gdzieś indziej szafę trzydrzwiową za 250zł (+ koszt uchwytów).
Jest to rzecz jasna ordynarna płyta wiórowa z tekturą w środku + okleina,
ale kilka lat wytrzyma bez problemu, a tyle potrzebuję.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-03-12 17:03:06
Autor: Grzexs
Bęzie nowy bank - Ikea
[...]

Zupełnie zapomniałem o maszynkach! Nie pamiętam, czy przyjmują karty. Miałem na myśli stoiska z obsługą białkową. Dość rzadko bywam na Bielanach, mam dotamtąd jakieś 700 km.

[...]

Ikea ma już pewną praktykę w usługach bankowych, kiedyś usiłowali mi wcisnąć - dość nachalnie - kartę kredytową, "darmową". Oczywiście tylko w pierwszym roku.

--
Grzexs

Data: 2010-03-14 23:16:46
Autor: Borys Pogoreło
Bęzie nowy bank - Ikea
Dnia Fri, 12 Mar 2010 17:03:06 +0100, Grzexs napisał(a):

Zupełnie zapomniałem o maszynkach! Nie pamiętam, czy przyjmują karty. Miałem na myśli stoiska z obsługą białkową. Dość rzadko bywam na Bielanach, mam dotamtąd jakieś 700 km.

 Byłem, obadałem przy okazji, miejsca na karty nie stwierdzono :)

Ikea ma już pewną praktykę w usługach bankowych, kiedyś usiłowali mi wcisnąć - dość nachalnie - kartę kredytową, "darmową". Oczywiście tylko w pierwszym roku.

 Ale to chyba był Cetelem czy inny szajs? Albo Fortis? Faktycznie, dość
agresywnie to promowali. Ale już się chyba uspokoili, bo dawno nie
widziałem.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-03-15 08:24:42
Autor: Robert Kois
Bęzie nowy bank - Ikea
Dnia Sun, 14 Mar 2010 23:16:46 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

Ikea ma już pewną praktykę w usługach bankowych, kiedyś usiłowali mi wcisnąć - dość nachalnie - kartę kredytową, "darmową". Oczywiście tylko w pierwszym roku.
 Ale to chyba był Cetelem czy inny szajs? Albo Fortis?

To był HSBC.

Faktycznie, dość
agresywnie to promowali. Ale już się chyba uspokoili, bo dawno nie
widziałem.

Bo HSBC zrezygnował praktycznie z detalu a karty opchnął Aliorowi.

--
Kojer

Data: 2010-03-12 14:00:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bęzie nowy bank - Ikea

"Valdi" hnak6k$kgd$1@news.interia.pl

jakość obsługi, oferty itp. będzie taka sama jak ich tandetnych mebelków? :)

Wiesz, kiedy meble były produkowane za granicą, w Chinach,
to były dobrej jakości, ale teraz, gdy Ikea pobudowała
fabryki w Polsce... ;)

Najlepsze gotowe ,,szafki'' to wiszące szmaty -- zajmują albowiem mało
miejsca i są tanie. Niestety nie można tą metodą budować szafek, o jakich
,,marzę''. Można budować ,,szafki moich marzeń'' z drutów stalowych lub
aluminiowych. Drewniane szafki (zwłaszcza szuflady) to paranoja -- dużo
miejsca traci się w nich na same konstrukcje. :) Jeśli wolnostojąca ;)
szuflada ma 20 cm szerokości, mamy 9 cm (albo nawe 12 cm) na same
konstrukcje, a że zwykle z takiej ,,szafki'' wystaje ,,okap'' (blat
jest szerszy od samej szafki) możemy mieć 11 cm (albo i 8 cm) szerokości
wnętrza szuflady na 24 cm (albo i 26 cm) szerokości całej szafki... :)

        .-- -- -- -- -- -- -- -- .-- -- -- -- -- - ścianki samych szuflad
        V                V
  ==============================  <-- blat (diabli wiedzą, po co szerszy od szafki)
  ==============================
   | | . .              . . | |
   | | | |      ()      | | | |
   | |]| |______________| |[| |
   | | | |      ()      | | | |
   | |]| |______________| |[| |
   | | '='              '=' | |
   | | | |      ()      | | | |
   | | '='              '=' | |
   | | . .              . . | |
   | | | |      ()      | | | |
   | |]| |______________| |[| |
   | | '='              '=' | |
   | '======================' |  <-- jakiś cokolik (diabli wiedzą, po co)
   |_'-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- '_|

    ^                        ^
    '-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- '-- -- -- -- ścianki całej szafki

Ścianki mogą być cieńsze (nawet do 10 mm) a z innej strony mechanizmy
rolkowe mogę mieć więcej niż 10 mm -- na przykład u mnie mają 15 mm.
Między tylną ścianką szafki a końcem szuflady też są wolne
przestrzenie -- czasami nawet długie na 5 cm. :)

Gotowe ,,szafki'' z drutów stalowych nie zabierają dużo miejsca, ale są piekielnie drogie.
Gotowe szmaciane ,,szafki'' są tanie i nie zabierają dużo miejsca. :) Są śmieszne i tandetne?
Owszem, ale są praktyczne. :) Drewniane (i drewnopodobne) meble też zazwyczaj są tandetne. :)

Szafa za 250 złotych? Nie łatwiej wydzielić część mieszkania na garderobę i zamontować
tam półki oraz drążki do wieszania ubrań? Półki metalowe -- z siatek drucianych.

W Lidlu są fajne ,,szafki'' druciane. Niestety Lidl nie sprzedaje ich, a jedynie z nich korzysta. :)

Budowanie szafek z drutów stalowych (chromowanych -- rzecz jasna!) nie jest
łatwe. Druty trzeba jakoś łączyć ze sobą. :) Gotowe półeczki z takich drutów
(jak już wyżej napisałem) są piekielnie drogie, :) choć i tak nieporównywalnie
tańsze od drewnianych -- zwłaszcza wtedy są tańsze, gdy weźmiemy pod uwagę fakt,
iż zabierają mało miejsca w zestawieniu z drewnianymi. :) (powierzchnia mieszkań
jest raczej droga)

Data: 2010-03-14 23:17:50
Autor: Borys Pogoreło
Bęzie nowy bank - Ikea
Dnia Fri, 12 Mar 2010 14:00:26 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Szafa za 250 złotych? Nie łatwiej wydzielić część mieszkania na garderobę i zamontować
tam półki oraz drążki do wieszania ubrań? Półki metalowe -- z siatek drucianych.

 We własnym mieszkaniu - zapewne łatwiej ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-03-15 01:50:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bęzie nowy bank - Ikea

"Borys Pogoreło" 1n8l01wyzthid.v5desp54saex.dlg@40tude.net

> Szafa za 250 złotych? Nie łatwiej wydzielić część mieszkania
> na garderobę i zamontować tam półki oraz drążki do wieszania
> ubrań? Półki metalowe -- z siatek drucianych.

 We własnym mieszkaniu - zapewne łatwiej ;)

Jako drążki do wieszaków dobrze spisują się drążki rozporowe
do łazienek. Od czasu do czasu spadają wraz z ubraniami. :)
(mam 78 koszul i kilkadziesiąt spodni -- czasami spadają)

Drążki są niestety drogie. Potrzebne mi jeszcze ze 4.
Nie tylko są dobre pod wieszaki, ale i na ruchome półki. :)
Garderoba (173 cm na 125 cm) jest cała zawalona ubraniami.
Przydałaby się większa.

W ogóle ,,szafki'' bez ścian są dobrym rozwiązaniem.
Fronty, zawiasy, sufit i ściany mieszkania -- tyle wystarczy.
Oszczędność miejsca i materiału -- kosztem wydatku na pracę. :)

Ja chętnie bym zrobił u siebie garderobę z jednego całego pokoju. :)
A przejście do tego pokoju aż prosi się o przeróbkę na szafę
,,przechodnią'', skrywającą tajną sypialnię -- z widokiem na
ulicę niestety; gdybyż tak mieszkać na samej górze wysokiego
bloku i mieć widok na gwiazdy nieestradowe. :)

Data: 2010-03-15 09:30:35
Autor: Marx
Bęzie nowy bank - Ikea
Sa gusta i gusciki - druciane polki mi sie nie podobaja, podobnie jak wszystkie ubrania niezamkniete "na wierzchu" (np kurza sie). Pewnie jestes samotny, to lejesz na "design", ale pozostala czesc ludzkosci ma tez potrzeby estetyczne. A jak ci malo miejsca to po prostu kup wieksze mieszkanie/dom, warto tez czasami zrobic porzadek w szafie i wywalic starocie...
Mam kilka rzeczy z Ikei i sa w porzadku. Co prawda czasami sposob montazu jest naprawde oryginalny, np nie potrafie zdjac lampy/sloneczka, bo zgubilem instrukcje a za cholere nie potrafie dojsc jak ja zdjac bez kompletnego rozwalenia.
Marx

Data: 2010-03-15 12:24:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bęzie nowy bank - Ikea

"Marx" hnkrc7$8j1$1@atlantis.news.neostrada.pl

[..] nie potrafie zdjac lampy/sloneczka,
bo zgubilem instrukcje a za cholere nie potrafie dojsc jak ja zdjac bez
kompletnego rozwalenia.

Nic dodać i nic ująć.

Data: 2010-03-11 14:39:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bęzie nowy bank - Ikea

<glaukonWYTNIJTO@op.pl> 3461.0000066c.4b98bea5@newsgate.onet.pl

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,7648888,_Rz___Ikea_chce_miec_w_Polsce_bank.html

Polska jest dynamicznie rozwijającym się krajem -- weźmy
pod uwagę choćby banki: Alior, FM, IKEA... ;)

Bęzie nowy bank - Ikea