Bezkarni?

Data: 2011-10-10 10:14:26
Autor: Zahir
Bezkarni?
Hans, obserwator, muto2100, raff, u2, Jaksa. Tusk powiedział wprost: "bandyci nie mogą czuć się bezkarni!". Jaksa i raff - opluwaliścię żonę prezydenta! Pozostali: opluwaliście Tuska, Komorowskiego i innych. Czas rozliczyć się z tego bandytyzmu! W najbliższym czasie o 05:59:59 zadzwoni dzwonek u drzwi! Bądźcie gotowi do odpowiedzi na pytanie: "Jak żyć panie premierze, jak żyć?".

--

Zahir

Data: 2011-10-10 08:49:36
Autor: HaMMeR
Bezkarni?
On 10 Paź, 10:14, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
Hans, obserwator, muto2100, raff, u2, Jaksa. Tusk powiedzia wprost:
"bandyci nie mog czu si bezkarni!". Jaksa i raff - opluwali ci on
prezydenta! Pozostali: opluwali cie Tuska, Komorowskiego i innych. Czas
rozliczy si z tego bandytyzmu! W najbli szym czasie o 05:59:59 zadzwoni
dzwonek u drzwi! B d cie gotowi do odpowiedzi na pytanie: "Jak y panie
premierze, jak y ?".

--

Zahir

Ty lachu cmentarny, naprawde juz czujesz, ze  mozesz juz 'ciagnac
kabla',
tak PUBLICZNIE?!! Ty szmato, gardze toba!

Data: 2011-10-10 17:51:28
Autor: .
Bezkarni?
Dnia Mon, 10 Oct 2011 08:49:36 -0700 (PDT), HaMMeR napisał(a):

[...]

Ma rację Leper_cos_tam. Przyjemnie jest widzieć jak się miotacie!

Dominik

Data: 2011-10-10 10:20:50
Autor: Zapalony Andrew Zydek
Bezkarni?
Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e92a962$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Temu chujowi raffowi to prosze jeszcze przypierdolic w morde ode mnie przy okazji ze 3 razy, albo powiadomic mnie kiedy sie do niego wybieracie.

Data: 2011-10-10 01:29:46
Autor: Antenka
Bezkarni?
On 10 Paź, 10:20, "Zapalony Andrew Zydek"
<zy...@sie.palil.warszafka.pl> wrote:
U ytkownik "Zahir" <za...@desert.is> napisa w wiadomo cinews:4e92a962$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Temu chujowi raffowi to prosze jeszcze przypierdolic w morde ode mnie przy
okazji ze 3 razy, albo powiadomic mnie kiedy sie do niego wybieracie.

Ty skurczybyku, a ciebie należaloby po tym zakutym łbie ze 100 razy
wyłomotać patelnią, polszewickie ścierwo!

Antenka

Data: 2011-10-10 10:39:53
Autor: Zahir
Bezkarni?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6f0b8a79-1f5d-40f7-a70b-c16169d3e9c5m15g2000vbk.googlegroups.com...
> [...]

Ty skurczybyku, a ciebie należaloby po tym zakutym łbie ze 100 razy
wyłomotać patelnią, polszewickie ścierwo!

Ty trans też przygotuj szczoteczkę do zębów. Wiesz, że z partii Palikota weszła/wszedł do Sejmu transwestyta?

--
Zahir

Data: 2011-10-10 15:38:18
Autor: stevep
Bezkarni?
Dnia 10-10-2011 o 10:29:46 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Ty skurczybyku, a ciebie należaloby po tym zakutym łbie ze 100 razy
wyłomotać patelnią, polszewickie ścierwo!

Oszczędzasz miotłę na wypad na Łysą Górę

--
stevep

Data: 2011-10-10 12:26:27
Autor: raff
Bezkarni?

"Zapalony Andrew Zydek" <zydek@sie.palil.warszafka.pl> wrote in message news:j6u9t2$hkn$1speranza.aioe.org...
[...]

Kruk, zebym ja ci nie przypierdolil.

R.

Data: 2011-10-10 12:32:43
Autor: raff
Bezkarni?

[...]

O, tu jest ten "Zapalony Ciulik Kruk"

http://www.myspace.com/333815922

R.

Data: 2011-10-10 13:04:43
Autor: Zahir
Bezkarni?

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j6uhkj$g2$1news.onet.pl...

[...]

Podaj nam link gdzie jesteś ty "ciulu". Pochwal się swoją wypasioną sylwetką! ;)))

--
Zahir

Bezkarni?