Data: 2018-05-14 13:31:42 | |
Autor: Myjk | |
Bezkluczykowa smierc | |
Mon, 14 May 2018 04:08:22 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
Toyota models, including Lexus, have figured in almost half of the carbon monoxide fatalities and injuries identified by The Times. Dobrze, że się zdecydowałem kupić Mitsu OL PHEV -- ten co prawda też ma keyless, ale na postoju sam gasi silnik (pod warunkiem że musi go w ogóle uruchamiać). :P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2018-05-14 04:54:14 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Bezkluczykowa smierc | |
Toyota nie uzywa systemow start & stop ? te fury dla dziadkow byly pewnie niezle wypasione
|
|
Data: 2018-05-15 09:12:24 | |
Autor: kakmar | |
Bezkluczykowa smierc | |
On 2018-05-14, przemek.jedrzejczak@gmail.com <przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote:
Toyota nie uzywa systemow start & stop ? te fury dla dziadkow byly pewnie niezle wypasione Temat jest dość stary i w Toyocie dotyczy hybryd, sam mam auto którego dotyczy ten problem. Jak wjedziesz do garażu na elektryce i nie wyłączysz auta, bo cokolwiek, to tak zostanie, włączone ale bez specjalnie widocznych objawów włączenia. Za jakiś czas uzna że trzeba podładować akumulator, bo np. pokęciło klimą i włączy silnik spalinowy. Jak jest w "ciepłym" garażu to po paru godzinach będzie pracowała klima na maksa i silnik. I tyle. Niby wystarczy wyłączyć auto i problemy nie ma, ale jak widać bez kluczyka nie dla wszystkich jest to oczywiste. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2018-05-15 12:13:42 | |
Autor: Myjk | |
Bezkluczykowa smierc | |
Tue, 15 May 2018 09:12:24 -0000 (UTC), kakmar
Temat jest dość stary i w Toyocie dotyczy hybryd, sam mam auto którego dotyczy ten problem. I nie poprawili tego jakąś aktualizacją softu? Mnie się wczoraj udało podpiąć smarkfonem do PHEVa. Ale jak to wszystko topornie działa -- prawie tak samo jak samochód wygląda w środku. :P Nie dosyć że system uruchamia swój punkt dostępowy WiFi (bo przecież w samochodzie za 240 tys. produkowanym w 2015 roku zbyt skomplikowane było zamontowanie modemu GSM by mieć dostęp do auta skądkolwiek) więc trzeba się rozłączyć z siecią internetową żeby go obsłużyć, to jeszcze prędkość aplikacji jest porównywalna z piecem 386 komunikującym się po LPT. Czasem się nie daje połączyć i ch*j. :P Nie da się też sprawdzić temperatury w samochodzie. Po prostu wstyd. O wyglądzie graficznym apki nie wspomnę. No ale mimo wszystko można załączyć grzanie kabiny na postoju, defrost przedniej szyby i chłodzenie. Można także timery załączenia ustawić. I wydajność klimy i grzania jest bardzo wysoka. Tak jak w Mazdzie miałem webasto i pierwsze 5 minut się musiało rozgrzać żeby coś zaczęło dmuchać ciepło, tak tutaj grzeje/chłodzi w mig. Fajny fjuczer -- ale ponownie powtórzę, tę apkę to ktoś chyba za karę robił. Niby wystarczy wyłączyć auto i problemy nie ma, ale jak widać bez kluczyka nie dla wszystkich jest to oczywiste. Jak kluczyk "odejdzie" od auta to się auto samo nie wyłącza? Pytam, bo dopiero drugi dzień rozkminiam ten system. ;P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2018-05-15 16:52:08 | |
Autor: kakmar | |
Bezkluczykowa smierc | |
On 2018-05-15, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
Pika tylko jak się drzwi kierowcy otworzy gdy włączony. Ale można wysiąść zamknąć i przestanie. Jak się wcześniej wygasi ekran to w chyba da się wysiąść "przez nieuwagę". Mnie się wczoraj udało podpiąć smarkfonem do PHEVa. Ale jak to wszystkoGratuluję, ja robię przy embedded systems, więc prywanie staram sie tego nie dotykać ;) Jak kluczyk "odejdzie" od auta to się auto samo nie wyłącza? Pytam, bo dopiero drugi dzień rozkminiam ten system. ;PWydaje mi się że jest potrzebny tylko do wejścia i włączenia, ale jakoś dogłębnie nie sprawdzałem. -- kakmaratgnaildotcom |
|
Data: 2018-05-15 19:56:43 | |
Autor: Myjk | |
Bezkluczykowa smierc | |
Tue, 15 May 2018 16:52:08 -0000 (UTC), kakmar
Pika tylko jak się drzwi kierowcy otworzy gdy włączony. Nie miałem dzisiaj chwili, jutro sprawdzę jak to jest w MOL. Gratuluję, ja robię przy embedded systems, więc prywanie staram sie tego nie dotykać ;) Ale to nie moja apka, tylko "oryginalna" produkcji Mitsu. ;) -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2018-05-17 08:12:26 | |
Autor: Myjk | |
Bezkluczykowa smierc | |
Tue, 15 May 2018 19:56:43 +0200, Myjk
Wydaje mi się że jest potrzebny tylko do wejścia i włączenia, ale jakoś dogłębnie nie sprawdzałem. Rzeczywiście, w MOL jest tak samo. :/ Zresztą wygląda na to, że to samo zjawisko odpowiada za możliwość kradzieży samochodu na walizkę. Co także tłumaczy test keyless protectora popełniony przez Zachara kiedy to kluczyk spoczął już w samochodzie a samochód mógł dalej być funkcjonalny -- choć teoretycznie zapewne kluczyk już miał odciętą baterię. Znajduję tu jedną przyczynę takiego rozwiązania -- oszczędność na baterii. W przeciwnym razie pewnie trzeba by ją było wymieniać co miesiąc, jak nie częściej. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2018-05-23 21:45:21 | |
Autor: jerzu.xyz | |
Bezkluczykowa smierc | |
On Tue, 15 May 2018 12:13:42 +0200, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
Jak kluczyk "odejdzie" od auta to się auto samo nie wyłącza?Nie może. Bo nie pozwalają na to przepisy. Z tego samego powodu zakazane jest stosowanie systemów antynapadowych w autach. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t |
|
Data: 2018-05-23 23:17:56 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Bezkluczykowa smierc | |
-- Nie może. Bo nie pozwalają na to przepisy.
Kluczyk z funkcją zdalnego uruchomienia silnika Jeśli masz kluczyk z funkcją zdalnego uruchomienia silnika (ERS), możesz używać go łącznie z aplikacją Volvo On Call. Możesz na przykład uruchomić samochód kluczykiem, a wyłączyć go za pomocą aplikacji. https://support.volvocars.com/pl/Pages/article.aspx?article=2eb38430bc8cac8fc0a801517ab85585 bez problemu mozna wylaczyc paska b7 za pomoca vcds a byc moze potrafi to takze elm za 2 usd |
|