Bezkluczykowe otwieranie Renault

Data: 2021-02-05 08:43:20
Autor: And
Bezkluczykowe otwieranie Renault
W dniu 04.02.2021 o 06:59, Budzik pisze:
Hej
Częściowo przestał działac system bezkluczykowe otwierania auta.
Działa przy otwieraniu bagaznika, ale nie działa przy otwieraniu drzwi.
Zamykanie działa bez problemu.

Ktos wie co sie mogło stać i jak to naprawić?

Jaka ostatnio była u Ciebie pogoda, nie wiem jak w Renault ale u mnie w peugocie potrafi zamarznąć czujnik otwierania w klamce (zamyka dobrze a nie otwiera)

pozdrawiam
ANd24

Data: 2021-02-05 12:59:46
Autor: Budzik
Bezkluczykowe otwieranie Renault
Użytkownik And and@tdgjar.edu.pl ...

[...]

To juz przestało działać jakis czas temu.
I nie działa, niezaleznie czy mróz, czy kilka stopni na plusie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2021-02-06 22:58:25
Autor: JDX
On 2021-02-05 08:43, And wrote:
[...]

A u mnie w oplu w te największe mrozy zamarzł siłownik w drzwiach od
strony kierowcy i nie dało się otworzyć auta z pilota, trzeba było
wkładać kluczyk (kurcze, jaka tragedia :-) ). Ale mróz odpuścił to i
siłownik odmarzł.

Bezkluczykowe otwieranie Renault