Bezkompromisowa walka GW z kibolami...

Data: 2011-03-13 11:40:58
Autor: CGC
Bezkompromisowa walka GW z kibolami...

....przynosi swoje żniwo. We Wrocławiu kiboli nie ma. Są tylko pseudokibice,
którzy mogą być "związani ze środowiskiem kibiców Śląska": http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,9243984,Pseudokibice_poturbowali_poznaniakow_na_Nowym_Dworze.html

No tak, w końcu we Wrocławiu jest mnóstwo środowisk, które pragną pobić
butelkami we dwudziestu kolesi w koszulkach Lecha Poznań. Bez specjalnej
grupy dochodzeniwej ani rusz. Nic też dziwnego, że GW jest tu ostrożna. --
CGC

Data: 2011-03-13 12:37:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:qgzqk4rws5w.7el9i41a98qw.dlg40tude.net...

[...]

LOL
Ciekawe jaki byłby ton artykułu, gdyby to w Poznaniu napadli na rodziców dzieciaków ze Śląska? ;-)

Data: 2011-03-13 16:19:28
Autor: grzeda
W dniu 2011-03-13 12:37, Cavallino pisze:

[...]

Agresja i bandytyzm na Poznanskim stadionie i okolicach doprowadzily do nienawisci do Lecha w calym kraju i tylko cudem czworka dziesieciolatkow uniknela rytualnych linczow we Wroclawiu.

pozdr
PG

Data: 2011-03-13 16:23:59
Autor: Cavallino
Użytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał w wiadomości news:ilina6$pau$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dobre.
Ale nie podpowiadaj, niech w GW sami zarobią na wierszówkę.

Data: 2011-03-13 18:01:09
Autor: danpe_
Dnia Sun, 13 Mar 2011 12:37:17 +0100, Cavallino napisał(a):

LOL
Ciekawe jaki byłby ton artykułu, gdyby to w Poznaniu napadli na rodziców dzieciaków ze Śląska? ;-)

Gdyby w Poznaniu ktos chodzil w barwach Slaska po miescie, bylby takim
samym durniem, jak rodzice z Poznania chodzacy w barwach Lecha po
Wroclawskich osiedlach.
Niewazne, czy to dobrze, czy zle, kazdy normalny czlowiek chodzacy na mecze
i czytajacy gazety - szczegolnie GW - chyba wie, jakie sa klimaty w Polsce.
Jak ktos lazi w barwach po miescie, to powinien wiedziec, ze w Gdyni nie
chodzi sie w barwach Wisly, a we Wroclawiu w barwach Lecha czy Cracovii.
W Krakowie akurat w zadnych barwach sie nie chodzi ;)

Generalnie chodzi mi o to, ze idiotow mi nie szkoda, jak sa niedouczeni to
dostali w pape i tyle, niech nie placza po gazetach.

Data: 2011-03-13 18:11:50
Autor: Cavallino
Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Generalnie chodzi mi o to, ze idiotow mi nie szkoda, jak sa niedouczeni to
dostali w pape i tyle, niech nie placza po gazetach.

Problem w tym, że idioci pewnie w ogóle nie uczeni, nie dostali w papę, tylko sami dokonali pobicia z użyciem butelek.

Data: 2011-03-13 18:33:50
Autor: danpe_
Dnia Sun, 13 Mar 2011 18:11:50 +0100, Cavallino napisał(a):

[...]

Z tego co ja zrozumialem, idioci chodzili po jakby nie bylo wrogo
nastawionym terenie w koszulkach Lecha.
Do glowy by mi nie przyszlo paradowac po Gdyni czy Poznaniu w barwach
Wisly. A jak im cos podobnego do glowy przyszlo, to im wybili. Proste.
Moze kiedys bedzie mozna takie akcje bezkarnie odwalac, niestety na chwile
obedcna  (w Polsce, nie wiem, jak jest w innych krajach, ale wyjazdy Wisly
w pucharze UEFA sugeruja, ze w sporej czesci miast podobnie jak u nas)
trzeba myslec gdzie sie idzie w jakich barwach.

--
Pozdrawiam,
danpe_

Data: 2011-03-13 18:45:19
Autor: CGC
[...]

O proszę, tekst się zmienił. Po komentarzach na forum w rodzaju "Rozebrać ten nowy stadion j-50 12.03.11, 21:54

Albo urządzić tam wysypisko śmieci. Bo to będzie wylęgarnia kiboli. Ja z
małpami nie chcę mieć do czynienia i na żadne mecze nie będę tam chodził"

GW postanowiłą nie przeginać pały i jak w Orwellu podmieniła tekst na nowy,
dużo ostrzejszy. Stary tekst zniknął. Szkoda, że podobny mechanizm nie zadziałał w kilku innych przypadkach... --
CGC

Data: 2011-03-13 17:53:18
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-03-13 11:40, CGC pisze:

[...]

Bo lepiej nie ruszać Zygmunta Solorz-Żaka vel Zygmunt Krok vel Piotr Krok vel Piotr Podgórski.

http://www.sport.pl/sportGW/1,91756,6482170,Solorz_w_Slasku_Wroclaw__Sprowadza_nowych_pilkarzy.html

To musi być mocny człowiek. Dużo mocniejszy niż Walter...
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-03-16 20:36:54
Autor: CGC
Dnia Sun, 13 Mar 2011 17:53:18 +0100, Andrzej Zbierzchowski napisał(a):

[...]

Przebieg sprawy jest interesujący. 1. Wydarza się incydent. 2. GW pisze żałosny tekst, GWr średnio ostry. 3. GW zaostrza ton i kasuje stary tekst. 4. GW i GWr piszą o promilach i domniemanych prowokacjach poznaniaków. 5. GW puszcza ostry i skądinąd słuszny tekst. 6. GWr nakłania prezydentów obu miast do wymiany koszulek klubowych. CD pewnie N

--
CGC

Bezkompromisowa walka GW z kibolami...