Bezmózgowcy - regulatorzy, nauczyciele

Data: 2009-09-16 23:38:19
Autor: zkruk [Lodz]
Bezmózgowcy - regulatorzy, nauczyciele
Tomasz Pyra wrote:

No ale jako że żyjemy w czasach tolerancji i dyskryminacja
kogokolwiek z względu na jego umysłowe ułomności jest zabroniona, to
również tym inteligentnym inaczej prawo jazdy się należy.

mnie tak czasem korci - by sobie wsadzić atrapę pistoletu jakiegoś
jestem ciekaw jak taki kierownik by się poczuł gdyby zobaczył we wsteczny lusterku, że celuje do niego z broni...

ale to takie luźne dywagacje...
gdybym tak zrobił dołączyłbym do bandy frustratów...

ale gdyby tak zacząć rzucać pomidorami przez szyberdach? :)

http://odsiebie.com/pokaz/3265875-- -d9e4.html  (było)

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-09-17 00:31:46
Autor: J.F.
On Wed, 16 Sep 2009 23:38:19 +0200,  zkruk [Lodz] wrote:
Tomasz Pyra wrote:
[...]

Powozac 12m i 40 ton ? Obrona konieczna i wsteczny :-)

J.

Bezmózgowcy - regulatorzy, nauczyciele