Bezmózgowie? rodzić, rodzić, na chwałę bożą!

Data: 2010-06-19 08:38:25
Autor: Grzegorz Z.
Bezmózgowie? rodzić, rodzić, na chwałę bożą!
Sąd w Brazylii zabronił aborcji kobiecie, mimo iż płód, który nosi w łonie,
nie ma mózgu - informuje "Rzeczpospolita".

O problemach z rozwojem dziecka kobieta dowiedziała się podczas badań
prenatalnych. Lekarze odkryli wtedy, że płód cierpi na tzw. bezmózgowie
prowadzące do szybkiej śmierci po narodzeniu. W najlepszym razie dziecko ma
szanse przeżyć kilka dni.

Kobieta usiłowała uzyskać zgodę na aborcję. Jednak sędzia orzekł, że
pozwolenie na aborcję byłoby naruszeniem brazylijskiego prawa, które mówi,
iż usunięcie ciąży jest legalne jedynie wtedy, gdy jest wynikiem gwałtu lub
gdy istnieje zagrożenie dla życia matki. http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,Kobiete-zmuszono-do-urodzenia-dziecka-bez-mozgu,wid,12379681,wiadomosc_prasa.html

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-19 02:02:42
Autor: J-23
On 19 Cze, 08:38, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
[...]

ja pier.... ale ciemnogrod

Data: 2010-06-19 11:34:05
Autor: cyc

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:af7fd038-6150-4286-8175-261ae041c09bx27g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Sprawe mozna rozpatrywac w 2 kategoriach .
1. Postanowienia sedziego
2. Koltunstwa tych , ktorzy obstaja przy sredniowiecznych dogmatach .
W sprawie pierwszej uwazam , ze trudno miec do sedziego pretensje jako , ze ten jest od tego aby wyrokowac na odstawie obowiazujacvego prawa . Jesli prawo mowi wyraznie o sprawie to obowiazkiem sedziego jest wyrokowanie na jego podstawie.
Grzech pychy i lamanie prawa znamy z wlasnego podworka kiedy to jedynie sluszna ideologia pozwalala na omijanie obowiazujacych przepisow i wyrokowanie zgodnie z oczekiwaniami wczesniej sekretarzy , pozniej tych bedacych przy wladzy politykow , ktorzy z sekretarzami walczyli o demoracje ..
Wyrok wydaje sie wiec byc sensowny , niesensowne jest obowiazujace prawo .
Drugi aspekt to koltuneria , ktorej i u nas jest calkiem spora ilosc a ktora nadaje ton prawodawstwu .

cyc

Data: 2010-06-19 04:28:38
Autor: J-23

.
[...]

To prawo pozwala na to ze na ulicach Rio de Janeiro grasuja gangi
nieletnich przestepcow, skladajace sie czesto z dzieci zaledwie
kilkuletnich. Policja brazyliska do tych dzieci strzela jak do
szczurow. Szczegolnie w przedzien waznych wydarzen politycznych lub
religijnych. Taka oblawa (odstrzal) przed przyjazdem papierza trwal
dwa tygodnie. Zadne statystyki nie mowia ile istnien zamordowano.
Drogim krajem gdzie "likwiduje" sie w podobny sposob mlodocianych
przestepcow jest Rosja. Ale tam chociaz prawo dopuszcza aborcje.

J-...

Data: 2010-06-19 13:48:14
Autor: cyc

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:931b2b26-eebd-4ea2-b7e1-f57812e5f60bi28g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

Drogim krajem gdzie "likwiduje" sie w podobny sposob mlodocianych
przestepcow jest Rosja. Ale tam chociaz prawo dopuszcza aborcje.

Dlatego trzeba mowic o zmianach w prawie a nie w wyrokowaniu .

PS. A co kosciol na te " przygotowania " na przyjazd papieza ? bo prawde mowiac nie slyszalem o tym .

Data: 2010-06-19 15:43:36
Autor: raff
UĹźytkownik "J-23"<khan...@gazeta.pl>  napisał w
[...]

nie ma mĂłzgu - informuje "Rzeczpospolita".

[...]

mĂłwi,
iż usunięcie ciąży jest legalne jedynie wtedy, gdy jest wynikiem gwałtu
lub
gdy istnieje zagroĹźenie dla Ĺźycia matki.

[...]

No, chlopaki, ale gdyby nie wolno bylo rodzic bezmozgowcow, to by was na swiecie nie bylo.

R.

Data: 2010-06-19 14:17:05
Autor: J-23
On 19 Cze, 15:43, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> [...]

> mowiac nie slyszalem o tym .

No, chlopaki, ale gdyby nie wolno bylo rodzic bezmozgowcow, to by was na

czy taki bezmozgowiec ma dusze?
czym mysli o swoim bogu?
czy znajdzie swoje miejsce w niebie?
czy bezmozgowiec tez jest na podobienstwo boga

J-...

PS. na cholere panbog zasmieca niebo debilami?

Data: 2010-06-19 15:58:45
Autor: cyc

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:hvihia$j9i$2news.onet.pl...
[...]

Nie powiem , sprytnies to wykoncypowal tyle tylko , ze adresaci nie trafieni ..
Sadze , ze ich znajdziesz wsrod  koltunstwa do ktorego ani ja , ani napewno przedpisca nie nalezymy .

Data: 2010-06-19 17:38:02
Autor: precz z gnomem
BezmĂłzgowie? rodziÄ?, rodziÄ?, na chwaĹ?Ä? boĹźÄ?!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

No, chlopaki, ale gdyby nie wolno bylo rodzic bezmozgowcow, to by was na swiecie nie bylo.

Tak przez skromnośc o sobie zapomniałeś, czy może w związku z omawianą przypadłością?

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-19 17:52:18
Autor: raff
W dniu 2010-06-19 17:38, precz z gnomem pisze:
UĹźytkownik "raff"<patagonia2389@onet.pl>  napisał

[...]

Zieew.

R.

Data: 2010-06-19 19:14:02
Autor: Piotr
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hvi2vg$b7e$1news.onet.pl...
 .
Wyrok wydaje sie wiec byc sensowny , niesensowne jest obowiazujace prawo .
Drugi aspekt to koltuneria , ktorej i u nas jest calkiem spora ilosc a ktora nadaje ton prawodawstwu .

A takie światłe prawodawstwo, np: trzy lata za homofobię?
Podobałoby ci się cycu?
Piotr

Bezmózgowie? rodzić, rodzić, na chwałę bożą!