Beznadziejny polityk i beznadziejny gospodarz Jarosław Kaczyński

Data: 2011-03-29 15:21:10
Autor: Zennon
Beznadziejny polityk i beznadziejny gospodarz Jarosław Kaczyński
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kaczynski-przeplacil-- -tam-zaplacilby-o-polowe-mniej,wid,13269158,wiadomosc_prasa.html

Zennon

Data: 2011-03-29 06:38:59
Autor: Hans Kloss
Beznadziejny zeniuo znowu usiłuje przysrać kaczorowi
On 29 Mar, 15:21, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kaczynski-przeplacil-- -tam-zap...
 Zeniu matole, Kaczor nie poszedł tam gdzie najtaniej tylko do
pierwszego lepszego (czyli najbliższego) sklepu. Dla twojej i innych
platfonsów informacji- najtaniej to by zapłacił gdyby się udał na
zakupy do hurtowni artykułów spożywczych ale....ilu Polaków zaopatruje
się w żywność w hurtowniach?
J-23

Data: 2011-03-29 16:15:30
Autor: ePolityk

Address.invalid> wrote:
[...]

-- -
Zenio powinien zmienic nick na "Węgrzyn" :)

Data: 2011-03-29 16:30:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Address.invalid> wrote:
[...]

Rżniesz głupa, czy kłamiesz?
Czy ten sklep znajdował się w okolicy mieszkania Jarusia lub w okolicy siedziby partii? Otóż nie - był kilka kilometrów od tych obiektów.

Data: 2011-03-29 16:48:29
Autor: ePolityk

Address.invalid> wrote:
[...]

Zapewniam cie, ze tam gdzie mieszka lub obok siedziby jest jeszcze drozej...

Data: 2011-03-29 17:29:00
Autor: ePolityk

Address.invalid> wrote:
[...]

Ale ja nic nie musze udowadniac, mowie jak jest bo tu mieszkam.
Jak uwazasz, ze nie mam racji to udowodnij ty, ze nie mam racji :)

Data: 2011-03-29 17:37:30
Autor: ePolityk

Address.invalid> wrote:
[...]

No wlasnie...
Jak byla sprawa z "obiatem" to wam ludzie wykazali, ze pierdolisz jeden z drugim glupoty ale jak wam cos sie mowi to waszym argumentem jest "udowodnij".
Zrob se kó...a rundke po miescie to bedziesz wiedzial co ile i gdzie kosztuje, nie moja wina ani moje zmartwienie, ze stac cie tylko na biedronke czy tusco...

Data: 2011-04-01 20:37:23
Autor: pluton
Beznadziejny zeniuo znowu usiłuje przysrać kaczorowi
pierwszego lepszego (czyli najbliższego) sklepu.

Najblizszego w jakim sensie ? Chodzi o odleglosc
od miejsca zamieszkania ?

Nullification

Data: 2011-03-29 14:07:52
Autor: obserwator
Beznadziejny polityk i beznadziejny gospodarz Jarosław Kaczyński
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a): zennonie nie cierpisz Kaczynskiego, bo nie kochal twoich idoli z Kremla?

Data: 2011-03-29 16:21:04
Autor: jarek d.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imsp3o$513$1inews.gazeta.pl...
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):

zennonie nie cierpisz Kaczynskiego, bo nie kochal twoich idoli z Kremla?

Czy to jest przykład "dyskusji politycznej w krajach demokracji zachodnich?"

jarek d.

Data: 2011-03-29 14:33:47
Autor: obserwator
jarek d. <dumanski@wytnijto.tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Czy to jest przykład "dyskusji politycznej w krajach demokracji zachodnich?"

jak najbardziej, tak.

--

Beznadziejny polityk i beznadziejny gospodarz Jarosław Kaczyński