Be?owa Alfa 159?

Data: 2011-02-08 14:20:30
Autor: Bartek
Be?owa Alfa 159?
Użytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisał w wiadomości news:iipb73$ngh$1sunflower.man.poznan.pl...
Witam

Mam jutro obejrzeć Alfę do zakupu, jej kolor właściciel określił jako beż/kawa z mlekiem. Spotkaliście się z takim kolorem 159-tki, bo ja nie? Zdjęcia takiego koloru w necie też nie udało mi się znaleźć.

proponuje - wyciagnij od goscia jescze dzisiaj vin samochodu. zadzwon do aso, albo wklep go w epera, i zobacz - znajdziesz tqam kolor, wewnątrz, zewnątrz itp.

co do takiegookreslania: ja mam auto od brązowego, przez szare, srebrne, i jescze chyba kiklka okreslen slyszalem;) moja siostra ma alfe, ktora jest niebiesko,szaro, zmieniajaca kolor:)

alfy, lancie, maja kolory ciezkie do okreslenia. tzn kazdy mowi o nich inaczej:)
takie mam wrazenie.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2011-02-08 14:26:21
Autor: Seba
Be?owa Alfa 159?
Dnia Tue, 8 Feb 2011 14:20:30 +0100, Bartek napisał(a):

proponuje - wyciagnij od goscia jescze dzisiaj vin samochodu.

Bartek - kolega Kenjiro wpada co jakiś czas na grupę pytając o AR 159,
po czym znika nie czytając nawet informacji zwrotnej. Także szkoda
naszego czasu na wszelakie sensowne rady.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-02-08 16:35:34
Autor: Borys Pogoreło
Be?owa Alfa 159?
Dnia Tue, 8 Feb 2011 14:26:21 +0100, Seba napisał(a):

Bartek - kolega Kenjiro wpada co jakiś czas na grupę pytając o AR 159,
po czym znika nie czytając nawet informacji zwrotnej. Także szkoda
naszego czasu na wszelakie sensowne rady.

 To może by go podpuścić? ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-02-09 07:00:18
Autor: Seba
Be?owa Alfa 159?
Dnia Tue, 8 Feb 2011 16:35:34 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

 To może by go podpuścić? ;)

:)