Bezpardonowy atak

Data: 2019-02-03 11:52:10
Autor: Stachu Chebel
Bezpardonowy atak
Grupa statystów wykrzykuje niezbyt obraźliwe słowa typu kłamczucha, gliniarze w ogóle nie reagują, co najwyżej leniwie przesuwają siadających na jezdni, sama brutalnie zaatakowana jest całkiem spokojna, nawet szybkę uchyla, operator kamery spokojnie nie atakowany rejestruje całe zajście. Tylko kotki brakuje.

Data: 2019-02-03 21:07:33
Autor: u2
Bezpardonowy atak
W dniu 03.02.2019 o 20:52, hebelik pisze:
[...]

https://www.salon24.pl/u/janmak/931542,reakcje-na-napasc-na-dziennikarke-tvp-cos-nieprawdopodobnego

Zacznijmy od faktu, który jest oczywisty dla każdego myślącego człowieka, że opinie na temat tego, która stacja telewizyjna jest bardziej propagandowa, TVP czy TVN, i gdzie naprawdę sączony jest jad nienawiści - są podzielone. Jakimś trafem połowa Polaków uważa tak, a druga połowa inaczej. Zdecydowane opinie w tej sprawie rozkładają się mniej więcej po połowie. W tej sytuacji, branie udziału przez osoby publiczne w stygmatyzowaniu  którejkolwiek z tych części jest objawem znacznych intelektualnych lub moralnych defektów.

Co do samej napaści na Magdalenę Ogórek, chciałbym tylko stwierdzić, że napaść ta w przeciwieństwie do innych zdarzeń, które w tym kontekście przychodzą na myśl, miała charakter zorganizowany i była w oczywisty sposób efektem kampanii prowadzonej przez niektórych polityków i niektóre media.

"Ale co robić z ku..ą? - to komentarz Janusza Palikota.
"Jestem oczywiście bardzo przeciwny temu, co się stało pani Ogórek, ale wiem, że ona jest przyczyna tego zjawiska" - to komentarz Jacka Żakowskiego  w programie ,,Loża prasowa" TVN24.

"TVP to medium, w którym jak z szamba wylewa się propaganda. To jest fakt." - to z kolei reakcja Sławomira Neumanna na ten napad, w programie "Kawa na ławę" TVN24.

"Naklejanie nalepek na czyimś samochodzie nie jest oczywiście żadną ,,agresją" - jest szczytem głupoty. Bo dziś pisowskie Wiadomości zrobią z tego zajścia jedynkę... - obawy Hanny Lis.

To jest po prostu coś nieprawdopodobnego!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Myślę że w Polsce trzeba wznowić i rozpropagować książkę Jonaha Goldberga "Lewicowy faszyzm" - zanim to wszystko przybierze formy, od których nie będzie już odwrotu.

Opublikowano: 03.02.2019 14:35. Ostatnia aktualizacja: 03.02.2019 15:36.

--
General Skalski o zydach w UB :

George Orwell :

Data: 2019-02-03 12:45:52
Autor: Zenek Kapelinder
Bezpardonowy atak
Od takich drobnych spraw wojny sie rozpoczynaly. Jelopozycja chce wojny. Bo tylko wojna i ich wygrana przy niemieckiej pomocy zapewnia im powrot do koryta i wywiazanie sie z zobowiazan w stosunku do swiata przestepczego z ktorym prowadzila interesy.

Data: 2019-02-04 09:44:59
Autor: u2
Bezpardonowy atak
[...]

ale ale Niemcy nie maja własnej armii, chronią ich jankesi:)

Data: 2019-02-03 21:10:44
Autor: A. Filip
Bezpardonowy atak
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
[...]

GW dziennikarze żadnego atakującego nie potrafią zidentyfikować?

--
A. Filip

Data: 2019-02-04 12:43:11
Autor: Pajdak
"Bezpardonowy atak"
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Zrobi to za nich TVPiS Info.

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/cugier-kotka-moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

"Bezpardonowy atak dziczy" - to ustawka!

Gdy był prawdziwy w/w nie zachowywali się tak luzacko, Madzia nawet ad hoc
udzielała wywiadów TVPiS Info. Zuch dziewczyna. Widać partyjną szkołe
Millera.

--
Pajdak

Data: 2019-02-04 01:52:39
Autor: Bruno Brunowski
Bezpardonowy atak
W dniu niedziela, 3 lutego 2019 20:52:11 UTC+1 użytkownik Stachu Chebel napisał:
[...]

Jest i prowokator z "W tyle wizji": red. Mikołaj Andrzej Janusz ps. "Jaok".

https://twitter.com/i/status/1092063379928305664

--
Bruno

Data: 2019-02-04 02:18:24
Autor: Stachu Chebel
Bezpardonowy atak
W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 10:52:41 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Jest i prowokator z "W tyle wizji": red. Mikołaj Andrzej Janusz ps. "Jaok".

https://twitter.com/i/status/1092063379928305664

--

Jaka dziennikarka, taki atak.

Data: 2019-02-04 10:57:15
Autor: boukun
Bezpardonowy atak
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

The Crafter
? @marcinwnk
W odpowiedzi do @wolne_media_pl

przeciez to jest Jaok, satyryk, nie umiecie guglać? ;-)
15:04 - 3 lut 2019

Data: 2019-02-04 02:01:01
Autor: Bruno Brunowski
Bezpardonowy atak
W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 10:57:17 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

https://twitter.com/i/status/1092063379928305664

przeciez to jest Jaok, satyryk, nie umiecie guglać? ;-)

Tym megafonikiem tak mało satyrycznie macha.

--
Bruno

Data: 2019-02-04 13:14:21
Autor: boukun
Bezpardonowy atak
> [...]

przeciez to jest Jaok, satyryk, nie umiecie guglać? ;-)
15:04 - 3 lut 2019

Tym megafonikiem tak mało satyrycznie macha.

Dlaczego, podobnie jak tutaj
https://youtu.be/TWIKskNM8qU

boukun