Bezpartyjni kandydaci

Data: 2018-10-17 04:10:17
Autor: Bruno Brunowski
Bezpartyjni kandydaci
Po Jakim przyszedł czas na Wasserman: "Nie upartyjniłabym Krakowa i nie muszę występować z PiS, bo nigdy do partii nie należałam. Należę do Klubu Parlamentarnego PiS, ale w dniu wyboru na prezydenta Krakowa mandat automatycznie by mi wygasł, podobnie jak przestałabym być przewodniczącą komisji ds. Amber Gold. A samą działalnością partyjną nigdy nie byłam zainteresowana, dlatego też nigdy nie wstąpiłam do PiS."

Co oni tak się barw partyjnych zaczęli wstydzić?

I jeszcze pytanie do ciemnego luda: kupujecie to?

--
Bruno

Data: 2018-10-17 21:16:55
Autor: Pajdak
Bezpartyjni kandydaci
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:0cea49a2-0e1e-48dc-b48b-dca672a3b4a7googlegroups.com...
[...]

To nie ja! To ONI! Ja nie z PiS-u! Mnie tam siła zaPiSali. Jak Piotrowicza Stacha do PZPR.

--
Pajdak

Bezpartyjni kandydaci