Bezpiecze艅stwo w BMW7... znowu chcia艂 o mnie zabi膰 - kto艣 wie co jest grane ?

Data: 2013-03-03 22:23:19
Autor: ddddddd
Bezpiecze艅stwo w BMW7... znowu chcia艂 o mnie zabi膰 - kto艣 wie co jest grane ?
W dniu 2013-03-03 20:41, _Micha艂 pisze:
Jest sobie BMW E38, v12 5.4 litra z DSC II

Nie jest to totalnie pe艂ne ESP co w reno czy gdzie艣 indziej bo 100%
pe艂ne to by艂o DSC III, precyzyjnie od wersji 5.3 - ale s膮 to jakie艣
mocne wersje rozwojowe BOSCH'a kt贸re co po chwila chc膮 mnie zabi膰...

Czy to jest normalne zachowanie system贸w bezpiecze艅stwa w BMW ?
bo to 偶e tam jest wrzucony celowy u艣lizg k贸艂 jak si臋 z ronda wyje偶d偶a
czy co艣 to wiem,
>(ciach)

jak obroty nie spadaj膮 to z czym艣 tam by艂 problem (nie pami臋tam z czym), ale jak ci si臋 艣lizga bez powodu to we藕 偶e kup interfejs, pod艂膮cz si臋 i zobacz czy s膮 b艂臋dy czujnik贸w ABS. Ja u siebie wymieni艂em ju偶 przedni i tylny i pocz膮tkowe objawy zawsze s膮 takie 偶e nie wy艂膮czy ABSu od razu, a np. nagle hamuje ci tylko lewe ko艂o, abs za艂膮cza si臋 mimo dobrej przyczepno艣ci wyd艂u偶aj膮c drog臋 hamowania w niesko艅czono艣膰. Niestety sporadyczny b艂膮d czujnika nie wy艂膮cza ca艂kowicie uk艂adu, jedyna mo偶liwo艣膰 to wyj膮膰 bezpiecznik, pod艂膮czy膰 kompa, sprawdzi膰 kt贸ry czujnik i jak najszybciej wymieni膰.

Lukasz

Data: 2013-03-14 21:19:25
Autor: _Micha艂
On 3/3/2013 10:23 PM, ddddddd wrote:
> [...]

sporadyczny b艂膮d czujnika nie wy艂膮cza ca艂kowicie uk艂adu, jedyna
mo偶liwo艣膰 to wyj膮膰 bezpiecznik, pod艂膮czy膰 kompa, sprawdzi膰 kt贸ry czujnik

Jaki艣 czas temu u mechanika pod艂膮czone by艂o i nie by艂o b艂臋d贸w
w og贸le te 7mki jakie艣 go艂e s膮 i maj膮 ma艂o elektroniki od sprawdzania
wszystkiego w aucie, nie mam 偶adnego menu na ekranie gdzie si臋 mog臋 dobra膰 do b艂臋d贸w - tylko ten ekran pod zegarami

Bezpiecze艅stwo w BMW7... znowu chcia艂 o mnie zabi膰 - kto艣 wie co jest grane ?