Bezpieczeństwo jazdy z plecakiem rowerowym.

Data: 2011-07-21 16:10:31
Autor: whitey
Bezpieczeństwo jazdy z plecakiem rowerowym.
On 21/07/11 16:00, Michoo wrote:

plecak może i jest bardzo wygodny, ale gdy wypchany to relatywnie
niebezpieczny, bo w razie upadku uniemożliwia stopniowe wytracenie energii.

teraz by sie przydal post, jak to plecak uratowal zycie, ochraniajac np
kregoslup, a potem juz standardowo flejm ;-D

--
whitey

Data: 2011-07-21 17:14:33
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-07-21 17:10, whitey pisze:
On 21/07/11 16:00, Michoo wrote:

[...]

Uważam, że jazda z plecakiem powinna być obowiązkowa.

--
Liwiusz

Data: 2011-07-21 17:18:34
Autor: Wojtek Sobociński
Liwiusz wrote:

> teraz by sie przydal post, jak to plecak uratowal zycie, ochraniajac np
> kregoslup, a potem juz standardowo flejm ;-D

Uważam, że jazda z plecakiem powinna być obowiązkowa.

A jak ja wolę torbę kurierską?

--
Wojtek Sobociński
Raz na rowerze, raz na motorze :D

Data: 2011-07-21 17:21:12
Autor: Michoo

On 21/07/11 16:00, Michoo wrote:

[...]

Ale obowiązkowo z usztywnionymi plecami?

Michoo

Data: 2011-07-21 17:22:11
Autor: Liwiusz

On 21/07/11 16:00, Michoo wrote:

[...]

Przecież nie będzie się specjalnie dla Ciebie tworzyć odrębnego przepisu. Tak jakbyś chciał, aby specjalnie tym, co jeżdżą tylko w dzień, zezwolić na brak tylnego odblasku. To tylko by skomplikowało przepisy.

Obowiązkowy powinien być kask, plecak i rękawiczki.

--
Liwiusz

Data: 2011-07-21 17:30:03
Autor: MichałG

On 21/07/11 16:00, Michoo wrote:

[...]

i koszulka z 20toma reklamami.. !

michał

Data: 2011-07-21 17:59:14
Autor: Kosu
On 2011-07-21 17:22, Liwiusz wrote:
Obowiązkowy powinien być kask, plecak i rękawiczki.

Kask, plecak, rękawiczki, 3 prezerwatywy i wykałaczka.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-07-21 18:02:15
Autor: Michoo
On 2011-07-21 17:22, Liwiusz wrote:
Obowiązkowy powinien być kask, plecak i rękawiczki.

Kask, plecak, rękawiczki, 3 prezerwatywy i wykałaczka.
wykałaczka?

Michoo

Data: 2011-07-21 18:08:33
Autor: Liwiusz
On 2011-07-21 17:22, Liwiusz wrote:
Obowiązkowy powinien być kask, plecak i rękawiczki.

Kask, plecak, rękawiczki, 3 prezerwatywy i wykałaczka.
wykałaczka?

Podczas jazdy można się udławić niewydłubanym kawałkiem jedzenia. W Chinach w ten sposób zmarło w zeszłym rok 6 osób. A skoro życie ludzkie jest najważniejsze, to chyba nikt nie zaneguje takiego zupełnie nie przeszkadzającego obowiązku noszenia wykałaczek.

--
Liwiusz

Data: 2011-07-21 18:34:59
Autor: Kosu
On 2011-07-21 18:02, Michoo wrote:
wykałaczka?

Badania amerykańskich naukowców wykazały, że wydłubywanie resztek złapanych w usta owadów znacząco poprawia stan uzębienia.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-07-21 21:22:36
Autor: Mariusz Kruk
Bezpieczeństwo jazdy z plecakiem ro werowym.
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Liwiusz"
Obowiązkowy powinien być kask, plecak i rękawiczki.

....z jednym palcem

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,38804171
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-07-22 08:11:33
Autor: whitey
On 21/07/11 20:22, Mariusz Kruk wrote:
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Liwiusz"
Obowiązkowy powinien być kask, plecak i rękawiczki.

...z jednym palcem

na suwalszczyznie z kciukiem, a w wawie ze srodkowym ;-)

--
whitey

Data: 2011-07-22 10:29:10
Autor: de Fresz
On 2011-07-21 17:14:33 +0200, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> said:

teraz by sie przydal post, jak to plecak uratowal zycie, ochraniajac np
kregoslup, a potem juz standardowo flejm ;-D

Uważam, że jazda z plecakiem powinna być obowiązkowa.

Ale tylko z takim:
http://www.deuter.com/en_DE/backpack-details.php?category=36&id=1699&title=Attack%2020

de Fresz

Data: 2011-07-21 17:16:24
Autor: Michoo
W dniu 21.07.2011 17:10, whitey pisze:
On 21/07/11 16:00, Michoo wrote:

[...]

W sumie to mi plecak ( a właściwie to laptp w środku) ochronił plecy jak się 2 lata temu na lodzie wywróciłem rama z jednej strony jest kilka mm krótsza niż z drugiej.

a potem juz standardowo flejm ;-D

Czemu nie - w najbliższym czasie sobie nie pojeżdżę to chociaż posty mogę ponabijać ;)

Michoo

Bezpieczeństwo jazdy z plecakiem rowerowym.