Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Bezpieczenstwo po holendersku

Bezpieczenstwo po holendersku

Data: 2010-01-19 15:52:52
Autor: J.F.
Bezpieczenstwo po holendersku
Data: 2010-01-19 16:10:18
Autor: bartekkr
Bezpieczenstwo po holendersku
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj4gvp$d58$1news.onet.pl...

http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i
http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/92-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-ii

Brukowany pas na srodku drogi to najwieksze kretynstwo jakie istnieje. Porobili pelno tego na podkarpaciu (juz pare lat temu np. na 9 kilka kilometrow przed wjadem do Rzeszowa od polnocy). Idiotyzm. Nie lepiej bylo zrobic szersze pasy a nie marnowac te kilka metrow na durna kostke, po ktorej nie mozna jezdzic?

Data: 2010-01-19 16:39:30
Autor: J.F.
Bezpieczenstwo po holendersku
Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:hj4i3i$g2a$1news.onet.pl...
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i
http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/92-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-ii

Brukowany pas na srodku drogi to najwieksze kretynstwo jakie istnieje. Porobili pelno tego na podkarpaciu (juz pare lat temu np. na 9 kilka kilometrow przed wjadem do Rzeszowa od polnocy). Idiotyzm. Nie lepiej bylo zrobic szersze pasy a nie marnowac te kilka metrow na durna kostke, po ktorej nie mozna jezdzic?

No nie, bo jak sa szersze pasy, to kierowcy szybko jezdza :-)

J.

Data: 2010-01-19 23:30:29
Autor: Józek
Bezpieczenstwo po holendersku

"bartekkr" <krabar@gmail.com> wrote in message news:hj4i3i$g2a$1news.onet.pl...
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj4gvp$d58$1news.onet.pl...

http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i
http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/92-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-ii

Brukowany pas na srodku drogi to najwieksze kretynstwo jakie istnieje. Porobili pelno tego na podkarpaciu (juz pare lat temu np. na 9 kilka kilometrow przed wjadem do Rzeszowa od polnocy). Idiotyzm. Nie lepiej bylo zrobic szersze pasy a nie marnowac te kilka metrow na durna kostke, po ktorej nie mozna jezdzic?

Ehh, to samo na drodze kraków-olkusz, szlag by ich trafił, chodzą słuchy że droga nie może być szybka aby nie stanowić konkurencji dla A4, udało im się, sznureczek ciągnie sie przez całą 30km drogę

--

Radek

Data: 2010-01-20 10:54:55
Autor: bartekkr
Bezpieczenstwo po holendersku
Użytkownik "Józek" <aaa.@ddd.pl> napisał w wiadomości news:hj5d8d$bg7$1inews.gazeta.pl...
Ehh, to samo na drodze kraków-olkusz, szlag by ich trafił, chodzą słuchy że droga nie może być szybka aby nie stanowić konkurencji dla A4, udało im się, sznureczek ciągnie sie przez całą 30km drogę

Fakt, a jeszcze gorsze jest to, ze co chwile sa tam ograniczenia do 70 i niby fotoradary (niektore juz maja zamalowane okienka ;)). Mimo to i tak wole tamtedy jechac na Slask niz ta "pseudo autostrada za 18zl w jedna strone".

Data: 2010-01-20 20:32:17
Autor: Adam Płaszczyca
Bezpieczenstwo po holendersku
Dnia Tue, 19 Jan 2010 23:30:29 +0100, Józek napisał(a):

Ehh, to samo na drodze kraków-olkusz, szlag by ich trafił, chodzą słuchy że droga nie może być szybka aby nie stanowić konkurencji dla A4, udało im się, sznureczek ciągnie sie przez całą 30km drogę

Jakbys tego nie miał, to bys miał czkawke od skręcających do domów w LEWO.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2010-01-20 13:26:05
Autor: cztery
Bezpieczenstwo po holendersku
Brukowany pas na srodku drogi to najwieksze kretynstwo jakie istnieje. Porobili pelno tego na podkarpaciu (juz pare lat temu np. na 9 kilka kilometrow przed wjadem do Rzeszowa od polnocy). Idiotyzm. Nie lepiej bylo zrobic szersze pasy a nie marnowac te kilka metrow na durna kostke, po ktorej nie mozna jezdzic?

To nie jest kretynstwo. Dzieki temu mozna wydzielic kryte pasy do skretu w lewo (zwiekszajac przez to BRD, uplynniajac ruch i zwiekszajac jego poziom swobody). Na takich wysepkach mozna rowniec lokalizowac azyle przy przejsciach dla pieszych.
Zastosowanie zawezenia pasow ruchu czy innych sposobow uspakajania ruchu przed wjazdem do obszaru zabudowanego duzo bardziej wplywa na ograniczenie predkosci niz zastosowanie tylko oznakowania obszaru zabudowanego.
Im szerszy pas ruchu tym wieksza predkosc rozwijana przez uczestnikow ruchu. W Polsce ogolnodostepne drogi krajowe projektuje sie na predkosc miarodajna 100 km/h (przy dopuszczalnej 90 km/h). Pas ruchu o szerokosci 3.5 m w zupelnosci wystarczy do bezpiecznej jazdy z taka predkoscia.

Data: 2010-02-01 10:47:54
Autor: Gotfryd Smolik news
Bezpieczenstwo po holendersku


Data: 2010-01-20 20:31:49
Autor: Adam Płaszczyca
Bezpieczenstwo po holendersku
Dnia Tue, 19 Jan 2010 16:10:18 +0100, bartekkr napisał(a):

Brukowany pas na srodku drogi to najwieksze kretynstwo jakie istnieje. Porobili pelno tego na podkarpaciu (juz pare lat temu np. na 9 kilka kilometrow przed wjadem do Rzeszowa od polnocy). Idiotyzm. Nie lepiej bylo zrobic szersze pasy a nie marnowac te kilka metrow na durna kostke, po ktorej nie mozna jezdzic?

To zalezy gdzie. Ma to sens w zabudowie, gdzie co chwilę masz posesje przy
drodze. Ten pas daje to, że auta _jadą_, a skręcający w lewo czekają na tym
środkowym pasie. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2010-01-19 17:02:23
Autor: boropi
Bezpieczenstwo po holendersku
http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i
http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/92-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-ii


Uwazajcie, bo jak sie sprawdzi, to w calym kraju fundusze pojda na takie drogi, a nie na autostrady :-)

Wszytko robią żeby tylko utrudnić (spowolnić) jazdę.
Podoba mi się u Niemców, jak droga kręta i za wąska na wyprzedzanie, to żeby w miarę przyjemnie się jechało co jakiś czas się zmieniają 2 pasy w jedna i jeden w drugą. A u as od razu by spowalniali z betonową przegroda po środku aby przypadkiem ktoś nie wyprzedził wolno jadących. tu nie chodzi już nawet o stan dróg, tylko o mentalność.

boropi

Data: 2010-01-19 17:17:11
Autor: Robert Rędziak
Bezpieczenstwo po holendersku
On Tue, 19 Jan 2010 15:52:52 +0100, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i
http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/92-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-ii

 Wchodzę w to. Pod warunkiem, że zrobią to np. u mnie na wiosce,
 a nie na drogach tranzytowych. Oczywiście w naszym kraju
 wszystko stoi na głowie, więc nie spodziewałbym się poprawy
 ruchu tranzytowego.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2010-01-19 22:54:03
Autor: Tomasz Pyra
Bezpieczenstwo po holendersku
Robert Rędziak pisze:
On Tue, 19 Jan 2010 15:52:52 +0100, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i
http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/92-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-ii

 Wchodzę w to. Pod warunkiem, że zrobią to np. u mnie na wiosce,
 a nie na drogach tranzytowych. Oczywiście w naszym kraju
 wszystko stoi na głowie, więc nie spodziewałbym się poprawy
 ruchu tranzytowego.

Problem naszych dróg jest taki, że drogi tranzytowe przebiegają właśnie przez wioski, mieszkalne dzielnice miast itp.

Data: 2010-01-19 22:13:40
Autor: Robert Rędziak
Bezpieczenstwo po holendersku
On Tue, 19 Jan 2010 22:54:03 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Problem naszych dróg jest taki, że drogi tranzytowe przebiegają właśnie przez wioski, mieszkalne dzielnice miast itp.

 Problem naszych dróg jest taki, że sieć bazuje na tym, co
 powstało kilkaset lat temu, a potem było tylko utwardzane i
 poszerzane. Jednakowoż skoro nie da się np. wymusić zakazu
 budowy budynków bliżej niż np. 50m od drogi krajowej, to
 pozostaje budowa obwodnic. Czasami takowe powstają, aczkolwiek
 nie mam złudzeń. Budowa obwodnic nie jest najpopularniejszym
 zajęciem w naszym kraju...

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2010-01-19 23:47:26
Autor: Tomasz Pyra
Bezpieczenstwo po holendersku
Robert Rędziak pisze:
On Tue, 19 Jan 2010 22:54:03 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Problem naszych dróg jest taki, że drogi tranzytowe przebiegają właśnie przez wioski, mieszkalne dzielnice miast itp.

 Problem naszych dróg jest taki, że sieć bazuje na tym, co
 powstało kilkaset lat temu, a potem było tylko utwardzane i
 poszerzane.

No nie bez przyczyny trasa przez cały czas jakoś tam lawiruje po to żeby kilka kilometrów przed miasteczkiem obrać kurs dokładnie na kościelną wieżę :)

 Jednakowoż skoro nie da się np. wymusić zakazu
 budowy budynków bliżej niż np. 50m od drogi krajowej, to
 pozostaje budowa obwodnic. Czasami takowe powstają, aczkolwiek
 nie mam złudzeń. Budowa obwodnic nie jest najpopularniejszym
 zajęciem w naszym kraju...

Obwodnice to w obecnym stadium leczenie syfa pudrem.
Na większości tras przelotowych jest miasteczko za miasteczkiem - tam drogę trzeba od nowa puścić bokiem, bo robienie obwodnic pojedynczych miast, to będzie slalom.

Data: 2010-01-19 23:13:50
Autor: Robert Rędziak
Bezpieczenstwo po holendersku
On Tue, 19 Jan 2010 23:47:26 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Obwodnice to w obecnym stadium leczenie syfa pudrem.
Na większości tras przelotowych jest miasteczko za miasteczkiem - tam drogę trzeba od nowa puścić bokiem, bo robienie obwodnic pojedynczych miast, to będzie slalom.

 Owszem, tylko że takich nowych możemy się spodziewać kilka, góra
 kilkanaście w skali kraju, a i to raczej za wiele lat (choć paru
 odcinków do tego mitycznego 2012 może doczekamy?). A jak będzie
 się trochę wić... Będzie ciekawiej :)

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2010-01-20 08:39:06
Autor: Tomasz Pyra
Bezpieczenstwo po holendersku
Robert Rędziak pisze:
On Tue, 19 Jan 2010 23:47:26 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Obwodnice to w obecnym stadium leczenie syfa pudrem.
Na większości tras przelotowych jest miasteczko za miasteczkiem - tam drogę trzeba od nowa puścić bokiem, bo robienie obwodnic pojedynczych miast, to będzie slalom.

 Owszem, tylko że takich nowych możemy się spodziewać kilka, góra
 kilkanaście w skali kraju, a i to raczej za wiele lat (choć paru
 odcinków do tego mitycznego 2012 może doczekamy?). A jak będzie
 się trochę wić... Będzie ciekawiej :)

Ale ostatnio np. otwarto obwodnice Krośniewic na DK1, a był to jeden najbardziej korkujących się odcinków trasy.
Więc może nie jest aż tak źle :)

Data: 2010-01-20 16:26:09
Autor: Borys Pogoreło
Bezpieczenstwo po holendersku
Dnia Tue, 19 Jan 2010 23:13:50 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):

 Owszem, tylko że takich nowych możemy się spodziewać kilka, góra
 kilkanaście w skali kraju, a i to raczej za wiele lat (choć paru
 odcinków do tego mitycznego 2012 może doczekamy?). A jak będzie
 się trochę wić... Będzie ciekawiej :)

 I więcej linii ciągłej, bo ekrany zasłaniają zakręt... :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-01-20 16:52:14
Autor: Robert Rędziak
Bezpieczenstwo po holendersku
On Wed, 20 Jan 2010 16:26:09 +0100, Borys Pogoreło
<borys@pl.edu.leszno> wrote:

 Owszem, tylko że takich nowych możemy się spodziewać kilka, góra
 kilkanaście w skali kraju, a i to raczej za wiele lat (choć paru
 odcinków do tego mitycznego 2012 może doczekamy?). A jak będzie
 się trochę wić... Będzie ciekawiej :)

 I więcej linii ciągłej, bo ekrany zasłaniają zakręt... :)

 Najbardziej podoba mi się obwodnica Rawy Mazowieckiej -- na
 środku krzyżówka ze światłami (bo w sumie obwodnica niestety
 dzieli miasto na części) i 50-ka. Ulubione miejsce lokalnych
 wąsaczy.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2010-01-20 12:38:24
Autor: J.F.
Bezpieczenstwo po holendersku
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam>
Robert Rędziak pisze:
Problem naszych dróg jest taki, że drogi tranzytowe przebiegają właśnie przez wioski, mieszkalne dzielnice miast itp.

 Jednakowoż skoro nie da się np. wymusić zakazu
 budowy budynków bliżej niż np. 50m od drogi krajowej, to

Ale taki lub zblizony wymog chyba juz jest. Tylko ze blizsze domy juz stoja - wyburzyc ?

 pozostaje budowa obwodnic. Czasami takowe powstają, aczkolwiek
 nie mam złudzeń. Budowa obwodnic nie jest najpopularniejszym
 zajęciem w naszym kraju...

IMO to sie troche mylisz. Pare lat temu jak sie GD chwalila drogami, to tam sporo obwodnic bylo.

Pulawy okazuje sie ze obwodnice maja, czy moze beda mialy, bo wkrotce skoncza:
http://www.pulawymost.pl/main.php?txt=ogolne

Byc moze stad te holenderskie przebudowy na tranzycie :-)

albo oddzial Lubelski
http://www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_lublin/inwestycje_drogowe/zrealizowane//index.php?id_item_tree=210415e5fe1f7d0ace24170f9faf102f
jak rozwiniesz poszczegolne drogi, to troche obwodnic jest. Juz zrobionych.

Obwodnice to w obecnym stadium leczenie syfa pudrem.
Na większości tras przelotowych jest miasteczko za miasteczkiem - tam drogę trzeba od nowa puścić bokiem, bo robienie obwodnic pojedynczych miast, to będzie slalom.

Miasteczka to mniejszy problem - jest ich mniej, nie sa zbyt czesto, wyburzac za duzo by trzeba, taka droga podzieli tez miejscowosc - nie ma sensu skoro mozna obejsc. Klopot z wioskami, ktore sa czesciej, rozlozone wzdluz drogi, a rolnikow nie mozna oddzielic od ich pol.
Co wszystko razem sugeruje zeby zrobic nowa droge z dala od starej. I najlepiej od razu autostrade, a przynajmniej bezkolizyjna ekspresowke.

J.

Data: 2010-01-20 13:19:07
Autor: Przemysław Bernat
Bezpieczenstwo po holendersku
Dnia Wed, 20 Jan 2010 12:38:24 +0100, J.F. napisał(a):

Miasteczka to mniejszy problem - jest ich mniej, nie sa zbyt czesto, wyburzac za duzo by trzeba, taka droga podzieli tez miejscowosc - nie ma sensu skoro mozna obejsc. Klopot z wioskami, ktore sa czesciej, rozlozone wzdluz drogi, a rolnikow nie mozna oddzielic od ich pol.
Co wszystko razem sugeruje zeby zrobic nowa droge z dala od starej. I najlepiej od razu autostrade, a przynajmniej bezkolizyjna ekspresowke.

Masz rację. Cały czas zachodzę w głowę jak udało się zrobić DK7
Grójec-Radom? Białobrzegi dostały obwodnicę, a resztę poszerzono do
standardu drogi ekspresowej. Tych wiosek może aż tak dużo nie było, ale
trafiały się. Wygląda to na wyjątek potwierdzający regułę, albo wyjątkowo
sprzyjające warunki do rozbudowy istniejącej drogi, zamiast zbudowania
całkiem nowej obok.


--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-01-20 20:33:44
Autor: Adam Płaszczyca
Bezpieczenstwo po holendersku
Dnia Wed, 20 Jan 2010 13:19:07 +0100, Przemysław Bernat napisał(a):

Masz rację. Cały czas zachodzę w głowę jak udało się zrobić DK7
Grójec-Radom? Białobrzegi dostały obwodnicę, a resztę poszerzono do
standardu drogi ekspresowej. Tych wiosek może aż tak dużo nie było, ale
trafiały się. Wygląda to na wyjątek potwierdzający regułę, albo wyjątkowo
sprzyjające warunki do rozbudowy istniejącej drogi, zamiast zbudowania
całkiem nowej obok.

Proste - tam już a Girka były plany i zarezerwowano pas terenu. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2010-01-21 13:54:29
Autor: Mirek Ptak
Bezpieczenstwo po holendersku
Dnia 2010-01-20 12:38,  *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Pulawy okazuje sie ze obwodnice maja, czy moze beda mialy, bo wkrotce
skoncza:
http://www.pulawymost.pl/main.php?txt=ogolne

Byc moze stad te holenderskie przebudowy na tranzycie :-)

Ta "holenderka" jest w kierunku północ-południe, a obwodnica (jeszcze nie skończona) wschód-zachód.
Od zawsze było tam na długim odcinku ograniczenie do 40, bo chałupy blisko :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2010-01-19 19:20:28
Autor: 'Tom N'
Bezpieczenstwo po holendersku
J.F. w <news:hj4gvp$d58$1news.onet.pl>:

http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i
http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/92-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-ii

Uwazajcie, bo jak sie sprawdzi, to w calym kraju fundusze pojda na takie drogi, a nie na autostrady :-)

Otwierały się te strony, otwierały i otworzyć nie mogły, więc zacząłem pisać
na podstawie postu bartekkr, że w Puławach też takie gówno zrobiono...

I sie wyświetliły stronki, a tam:
"W Puławach otwarto „Dutch Town”. Wyniesione powierzchnie skrzyżowań,
środkowy pas brukowany w osi drogi wojewódzkiej, bramy wjazdowe oraz nowe
rodzaje progów zwalniających to tylko część zastosowanych rozwiązań"

Weź Ty J.F. napisz czasem o czym traktują linki które zapodajesz.

A jeĹşdzi się tam po ch... fest.  ZakazĂłw zatrzymywania nie ma za
skrzyżowaniami, więc stają na jezdni, pomiędzy pasami leży śnieg, więc nie
ma bardzo jak ominąć, jedzie karetka w/z kierunku Kazimierza, nie ma gdzie
zjechać, da sie jechać 40, to na podniesione skrzyżowania wjeżdżają 20.
Plus, to położona pod spodem nowa kanalizacja, która póki co sprawnie
odprowadza wodę z jezdni, plus to kawałek drogi dla rowerów...


--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-01-20 13:19:31
Autor: cztery
Bezpieczenstwo po holendersku
http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i
http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/92-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-ii

Uwazajcie, bo jak sie sprawdzi, to w calym kraju fundusze pojda na takie drogi, a nie na autostrady :-)

A wiesz, ze po zastosowaniu takich "utrudnien" czas przejazdu tranzytowego przez Pulawy skrocil sie o 10% ?

Data: 2010-01-20 18:31:02
Autor: 'Tom N'
Bezpieczenstwo po holendersku
cztery w <news:4b56f4d4$1news.home.net.pl>:

http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i
http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/92-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-ii
Uwazajcie, bo jak sie sprawdzi, to w calym kraju fundusze pojda na takie drogi, a nie na autostrady :-)

A wiesz, ze po zastosowaniu takich "utrudnien" czas przejazdu tranzytowego przez Pulawy skrocil sie o 10% ?

To raczej efekt nasiania zakazów 12t w związku z "nowym" mostem. Na podstawie wieloletnich obserwacji twierdzę, że Kazimierska/Włostowicka jest tak samo obciążona. --
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Bezpieczenstwo po holendersku

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona