Data: 2010-01-19 17:17:11 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Bezpieczenstwo po holendersku | |
On Tue, 19 Jan 2010 15:52:52 +0100, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holenderskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i Wchodzę w to. Pod warunkiem, że zrobią to np. u mnie na wiosce, a nie na drogach tranzytowych. Oczywiście w naszym kraju wszystko stoi na głowie, więc nie spodziewałbym się poprawy ruchu tranzytowego. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-01-19 22:54:03 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Bezpieczenstwo po holendersku | |
Robert Rędziak pisze:
On Tue, 19 Jan 2010 15:52:52 +0100, J.F. Problem naszych dróg jest taki, że drogi tranzytowe przebiegają właśnie przez wioski, mieszkalne dzielnice miast itp. |
|
Data: 2010-01-19 22:13:40 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Bezpieczenstwo po holendersku | |
On Tue, 19 Jan 2010 22:54:03 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote: Problem naszych dróg jest taki, że drogi tranzytowe przebiegają właśnie przez wioski, mieszkalne dzielnice miast itp. Problem naszych dróg jest taki, że sieć bazuje na tym, co powstało kilkaset lat temu, a potem było tylko utwardzane i poszerzane. Jednakowoż skoro nie da się np. wymusić zakazu budowy budynków bliżej niż np. 50m od drogi krajowej, to pozostaje budowa obwodnic. Czasami takowe powstają, aczkolwiek nie mam złudzeń. Budowa obwodnic nie jest najpopularniejszym zajęciem w naszym kraju... r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-01-19 23:47:26 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Bezpieczenstwo po holendersku | |
Robert Rędziak pisze:
On Tue, 19 Jan 2010 22:54:03 +0100, Tomasz Pyra No nie bez przyczyny trasa przez cały czas jakoś tam lawiruje po to żeby kilka kilometrów przed miasteczkiem obrać kurs dokładnie na kościelną wieżę :) Jednakowoż skoro nie da się np. wymusić zakazu Obwodnice to w obecnym stadium leczenie syfa pudrem. Na większości tras przelotowych jest miasteczko za miasteczkiem - tam drogę trzeba od nowa puścić bokiem, bo robienie obwodnic pojedynczych miast, to będzie slalom. |
|
Data: 2010-01-19 23:13:50 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Bezpieczenstwo po holendersku | |
On Tue, 19 Jan 2010 23:47:26 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote: Obwodnice to w obecnym stadium leczenie syfa pudrem. Owszem, tylko że takich nowych możemy się spodziewać kilka, góra kilkanaście w skali kraju, a i to raczej za wiele lat (choć paru odcinków do tego mitycznego 2012 może doczekamy?). A jak będzie się trochę wić... Będzie ciekawiej :) r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-01-20 08:39:06 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Bezpieczenstwo po holendersku | |
Robert Rędziak pisze:
On Tue, 19 Jan 2010 23:47:26 +0100, Tomasz Pyra Ale ostatnio np. otwarto obwodnice Krośniewic na DK1, a był to jeden najbardziej korkujących się odcinków trasy. Więc może nie jest aż tak źle :) |
|
Data: 2010-01-20 16:26:09 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Bezpieczenstwo po holendersku | |
Dnia Tue, 19 Jan 2010 23:13:50 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):
Owszem, tylko że takich nowych możemy się spodziewać kilka, góra I więcej linii ciągłej, bo ekrany zasłaniają zakręt... :) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-01-20 16:52:14 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Bezpieczenstwo po holendersku | |
On Wed, 20 Jan 2010 16:26:09 +0100, Borys Pogoreło
<borys@pl.edu.leszno> wrote: Owszem, tylko że takich nowych możemy się spodziewać kilka, góra Najbardziej podoba mi się obwodnica Rawy Mazowieckiej -- na środku krzyżówka ze światłami (bo w sumie obwodnica niestety dzieli miasto na części) i 50-ka. Ulubione miejsce lokalnych wąsaczy. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-01-20 12:38:24 | |
Autor: J.F. | |
Bezpieczenstwo po holendersku | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam>
Robert Rędziak pisze: Jednakowoż skoro nie da się np. wymusić zakazu Ale taki lub zblizony wymog chyba juz jest. Tylko ze blizsze domy juz stoja - wyburzyc ? pozostaje budowa obwodnic. Czasami takowe powstają, aczkolwiek IMO to sie troche mylisz. Pare lat temu jak sie GD chwalila drogami, to tam sporo obwodnic bylo. Pulawy okazuje sie ze obwodnice maja, czy moze beda mialy, bo wkrotce skoncza: http://www.pulawymost.pl/main.php?txt=ogolne Byc moze stad te holenderskie przebudowy na tranzycie :-) albo oddzial Lubelski http://www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_lublin/inwestycje_drogowe/zrealizowane//index.php?id_item_tree=210415e5fe1f7d0ace24170f9faf102f jak rozwiniesz poszczegolne drogi, to troche obwodnic jest. Juz zrobionych. Obwodnice to w obecnym stadium leczenie syfa pudrem. Miasteczka to mniejszy problem - jest ich mniej, nie sa zbyt czesto, wyburzac za duzo by trzeba, taka droga podzieli tez miejscowosc - nie ma sensu skoro mozna obejsc. Klopot z wioskami, ktore sa czesciej, rozlozone wzdluz drogi, a rolnikow nie mozna oddzielic od ich pol. Co wszystko razem sugeruje zeby zrobic nowa droge z dala od starej. I najlepiej od razu autostrade, a przynajmniej bezkolizyjna ekspresowke. J. |
|
Data: 2010-01-20 13:19:07 | |
Autor: Przemysław Bernat | |
Bezpieczenstwo po holendersku | |
Dnia Wed, 20 Jan 2010 12:38:24 +0100, J.F. napisał(a):
Miasteczka to mniejszy problem - jest ich mniej, nie sa zbyt czesto, wyburzac za duzo by trzeba, taka droga podzieli tez miejscowosc - nie ma sensu skoro mozna obejsc. Klopot z wioskami, ktore sa czesciej, rozlozone wzdluz drogi, a rolnikow nie mozna oddzielic od ich pol. Masz rację. Cały czas zachodzę w głowę jak udało się zrobić DK7 Grójec-Radom? Białobrzegi dostały obwodnicę, a resztę poszerzono do standardu drogi ekspresowej. Tych wiosek może aż tak dużo nie było, ale trafiały się. Wygląda to na wyjątek potwierdzający regułę, albo wyjątkowo sprzyjające warunki do rozbudowy istniejącej drogi, zamiast zbudowania całkiem nowej obok. -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2010-01-20 20:33:44 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Bezpieczenstwo po holendersku | |
Dnia Wed, 20 Jan 2010 13:19:07 +0100, Przemysław Bernat napisał(a):
Masz rację. Cały czas zachodzę w głowę jak udało się zrobić DK7 Proste - tam już a Girka były plany i zarezerwowano pas terenu. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-01-21 13:54:29 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Bezpieczenstwo po holendersku | |
Dnia 2010-01-20 12:38, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Pulawy okazuje sie ze obwodnice maja, czy moze beda mialy, bo wkrotce Ta "holenderka" jest w kierunku północ-południe, a obwodnica (jeszcze nie skończona) wschód-zachód. Od zawsze było tam na długim odcinku ograniczenie do 40, bo chałupy blisko :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |