Bezpieczeństwo w BMW7... znowu chciało mnie zabić - ktoś wie co jest grane ?

Data: 2013-03-03 21:40:38
Autor: tᴏ
Bezpieczeństwo w BMW7... znowu chciało mnie zabić - ktoś wie co jest grane ?
_Michał wrote:

Czy ktoś miał taki cyrk żeby się siłował hamulcem z silnikiem ?

Mi to wygląda bardziej na rozjebaną elektroniczną przepustnicę, o ile tam taka jest (takie są), a pewnie tak. Ew. jakiś czujnik z nią związany.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-03-04 21:32:49
Autor: DoQ
W dniu 2013-03-03 22:40, tᴏ pisze:
Czy ktoś miał taki cyrk żeby się siłował hamulcem z silnikiem ?
Mi to wygląda bardziej na rozjebaną elektroniczną przepustnicę, o ile tam

No właśnie, może mu się wysrała?:)

Pozdr.

Data: 2013-03-04 22:55:41
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

No właśnie, może mu się wysrała?:)

No jak rozjebana to i się wysrała, logiczne. ;)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-03-05 08:34:03
Autor: Myjk
Bezpieczeństwo w BMW7... znowu chciało mnie zabić - ktoś wie co jest grane ?
04 Mar 2013 22:55:41 GMT, tᴏ
No właśnie, może mu się wysrała?:)
No jak rozjebana to i się wysrała, logiczne. ;)

Ale ze strachu przed rozjebaniem, czy jak?

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-05 12:02:16
Autor: tᴏ
Myjk wrote:

Ale ze strachu przed rozjebaniem, czy jak?

Chronologia jest taka:

- część się wysrywa;
- część jest rozjebana (inaczej: wysrana).

Mam nadzieję, że wyjaśniłem! ;)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Bezpieczeństwo w BMW7... znowu chciało mnie zabić - ktoś wie co jest grane ?