Bezpieczne to jest ?

Data: 2009-03-15 11:01:40
Autor: mgrzemow
Bezpieczne to jest ?
On 5 Mar, 23:46, "stabil" <stabil2...@o2.pl> wrote:
witam!

Moze ktos ma doswiadczenie z tematem,prsze o opinie..brzmi ciekawie

http://www.skionline.pl/mobile/?dzial=stacje&co=newsy&id_newsa=5586

Średnio.

Latam na paralotniach od 10 lat i jeżdżę na nartach. Wydaje mi się, że
umiałbym ocenić warunki pogodowe i teren pod kątem bezpieczeństwa.

Wszystkiego da się nauczyć, ale w Polsce chyba jeszcze nie ma
fachowców w tym zakresie.

Wczoraj na Kasprowym paru szaleńców próbowało stawiać kajty w rotorze
na zawietrznej:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rotor_(meteorologia)

Pozdrowienia,

Data: 2009-03-16 19:24:59
Autor: stabil
Bezpieczne to jest ?
> [...]

umiałbym ocenić warunki pogodowe i teren pod kątem bezpieczeństwa.

Wszystkiego da się nauczyć, ale w Polsce chyba jeszcze nie ma

A jak oceniasz umiejetnosci instruktorow prowinga?
podobno jest szkola speedridingu w Bieszczadach..tez paralotniarze.