Bezpieczne urządzenie t-mobile z jakiego cennika korzystają

Data: 2016-03-25 07:58:58
Autor: Kris
Bezpieczne urządzenie t-mobile z jakiego cennika korzystają
Z jakiego cennika korzysta tmobile przy wymianie telefonu w usłudze bezpieczne urządzenie?
Mój telefon zakwalifikowany został do wymiany(naprawa nieopłacalna) i mogę wybrać inny w "promocyjnej" cenie.
Wszystko ładnie piękne tylko nie wiem z jakiego cennika skorzystać a infolinia odsyła do salonu firmowego. Do salonu firmowego mm 50km i oczywiście po nowy tel mogę tam podjechać ale chciałbym najpierw przejrzeć cennik i spis telefonów.
Wie ktoś z jakiego cennika korzystają?

Bezpieczne urządzenie t-mobile z jakiego cennika korzystają