Bezpieczne usuwanie sprzętu

Data: 2010-09-08 18:41:25
Autor: CUT_INZ
Bezpieczne usuwanie sprzętu
Jak to jest,

że gdy w komputerze z Win XP lub na MacOS bezpiecznie usunę sprzęt to się on wyłączy. (dyski się zatrzymują, diody w czytnikach kart gasną itp)

Jeśli zrobię to samo na Viście lub 7 urządzenia nie wyłączają się (a mimo to otrzymuję komunikat, że mogę bezpiecznie odłączyć sprzęt)

Coś nie tak?

Data: 2010-09-10 20:57:04
Autor: Rafał Łukawski
On 2010-09-08 18:41, CUT_INZ wrote:
Jak to jest,

[...]

Nie możesz po prostu wyciągnąć kabelka ? na 100% zgasną Ci wszystkie diody :)

Pluh/uplug & play generalnie jest po to by działało a nie generowało zapytaia ;)

Szybko i tanio - http://luktronik.pl/
Lubisz miłą obsługę - skorzystaj! :)

Bezpieczne usuwanie sprzętu