Bezpiecznik? :-)

Data: 2018-01-15 20:57:00
Autor: PiteR
Bezpiecznik? :-)
J.F. pisze tak:

Czy mi się wydaje czy jakaś cisza medialna padła na ten incydent?

trupow nie bylo, to o czym tu mowic :-)

Gdyby pani Jadzia z firmy sprzątającej nie rzuciła skórki od banana mogło być nieciekawie.

Prawde zna pewnie PKBWL, a moze jeszcze nie zna, moze sie domysla,
ale woli w spokoju sprawdzic wszystko ... wstepny raport za pol
roku, koncowy za 5 lat :-(

Poza tym komisja obraduje obradami, to nie mozna powiedziec
czegos, czego komisja nie zatwierdzila :-)

Faktem jest, że zarył w pas. W nocy było info na onecie rano się zmyło.
A potem ta parodia, że Lufthansa też miewa awarie a na końcu, że nie miewa ;)

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2018-01-17 13:39:51
Autor: J.F.
Bezpiecznik? :-)
Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA86BD51D6B14CPanElektronik@localhost.net...
J.F. pisze tak:
[...]

Pierwotny link z watku ciagle dziala

http://fakty.interia.pl/polska/news-awaryjne-ladowanie-na-warszawskim-lotnisku-im-chopina,nId,2506685

A teraz - samolot schowany, komisja "bada przyczyny", to  o czym tu pisac :-)

J.

Data: 2018-01-17 16:20:27
Autor: Jarosław Sokołowski
Bezpiecznik? :-)
Pan J.F. napisał:

A teraz - samolot schowany, komisja "bada przyczyny", to o czym
tu pisac :-)

Czy ja dobrze kojarzę, że i w tej komisji ostatnimi czasy zaszły
daleko idące zmiany personalne? Wprawdzie została ona zasilona
w wybitnych fachowców, ale są to specjaliści od jednego tylko
typu samolotu i od jednego rodzaju zama^H^H^H^Hwypadków. Będzie
miał kto zbadać taką drobnostkę?

--
Jarek

Data: 2018-01-17 17:02:22
Autor: Robert Tomasik
Bezpiecznik? :-)
Pan J.F. napisał:

[...]

To chyba nie ta sama komisja bada.

Data: 2018-01-17 17:19:09
Autor: Jarosław Sokołowski
Bezpiecznik? :-)
Pan Robert Tomasik napisał:

[...]

Tu by bardziej pasowała liczba mnoga. W szczególnych przypadkach jedna
komisja nie wystarczy, by Dojść Do Prawdy. Ale ta jedna (do ogólnych
przypadków) też już w jakimś stopniu została odzyskana.

--
Jarek

Data: 2018-01-18 11:47:04
Autor: J.F.
Bezpiecznik? :-)
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a5f7394$0$657$65785112@news.neostrada.pl...
Pan J.F. napisał:
[...]

Tak w ogole to mamy dwie - PKBWL i  KBWLLP - Lotnictwa Panstwowego.
Tutka podlega pod KBWLLP, a eurolot ... tylko pod PKBWL, choc przeciez LOT panstwowy :-)

Przy czym  KBWLLP to minister powoluje w razie potrzeby, wiec duzo ich bylo, a chyba kilka obecnie jest - zakladajac, ze komisja od roku do kilku lat trwa zanim sprawe zamknie.

W samym PKBWL tez chyba powoluja jakis komitet/podkomisje do jednego przypadku, bo trudno, zeby wszyscy sie zajmowali kazdym glupstwem.

Ludzie akurat sie mieszaja, bo taki np Klich byl szefem PKBWL i przewodniczacym KBWLLP "Smolensk 1" :-)

J.

Bezpiecznik? :-)