Data: 2018-02-09 06:59:53 | |
Autor: Bruno | |
Bezpiecznik? :-) | |
W dniu środa, 10 stycznia 2018 21:05:59 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
http://fakty.interia.pl/polska/news-awaryjne-ladowanie-na-warszawskim-lotnisku-im-chopina,nId,2506685 Pojawił się wstępny raport: http://mib.gov.pl/files/0/1798280/67.pdf -- Bruno |
|
Data: 2018-02-09 19:31:08 | |
Autor: tck | |
Bezpiecznik? :-) | |
Użytkownik "Bruno" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:ace93b01-a2e2-44db-8d17-390412ce904cgooglegroups.com... W dniu środa, 10 stycznia 2018 21:05:59 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał: http://fakty.interia.pl/polska/news-awaryjne-ladowanie-na-warszawskim-lotnisku-im-chopina,nId,2506685 Pojawił się wstępny raport: http://mib.gov.pl/files/0/1798280/67.pdf no i już wiadomo dlaczego pozostałe zostały uziemione i poszły na serwis... -- pozdr Tomasz tck(at)top.net.pl |
|
Data: 2018-02-11 15:39:28 | |
Autor: J.F. | |
Bezpiecznik? :-) | |
Dnia Fri, 9 Feb 2018 19:31:08 +0100, tck napisał(a):
Użytkownik "Bruno" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:ace93b01-a2e2-44db-8d17-390412ce904cgooglegroups.com... Ale jakos niewiele zrozumialem. Producent pisal o "zwiekszonych luzach", a na zdjeciach widac urwany sworzen ... i urwany element 140 ?. Jedno z drugim sie wiaze ? Czy to raczej skutek tego uderzenia podczas holowania ? Po tym uderzeniu mechanik dokonal sprawdzenia podwozia, musialby chyba zauwazyc znaczace uszkodzenia sworznia ? biuletyn producent wydal 22 wrzesnia. Naprawa byla oficjalnie nie zatwierdzona. Zatwierdzono w Kanadzie 15 stycznia ... akurat w dniu wypadku. I w pozostaly 9 samolotach element "nie spelnialy warunkow technicznych" ? Wczesniej tego nie zauwazono, czy doszedl jakis dodatkowy pomiar ? Przeciez one mialy juz troche lat. P.S. dyrektywa byla z 10 stycznia czy z 15 ... na skutek naszego wypadku ? http://avherald.com/h?article=4b377c21 J. |
|
Data: 2018-02-12 11:53:49 | |
Autor: tck | |
Bezpiecznik? :-) | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1nu1uuls1k138$.t469qur0ce2p$.dlg40tude.net... Dnia Fri, 9 Feb 2018 19:31:08 +0100, tck napisał(a): napisali, że mogą występować luzy, luzy powodują uszkodzenia uszczelnień i pojawienie się korozji- a wiadome jest, że jak coś nie spasowane to przy przeciążeniach może 'stukać' co powoduje udar i większe prawdopodobieństwo uszkodzenia. A czy to uderzenie podczas holowania miało jakiś wpływ- jeśli pojawiło się wcześniej pęknięcie to będzie to widać. -- pozdr Tomasz tck(at)top.net.pl |
|