Bezpieczny komputer

Data: 2013-03-31 23:48:49
Autor: mappl
Bezpieczny komputer
- ustawianie zworkowe prędkości taktowania, aby wirus nie mógł ustawić za dużej i przegrzać procesora
Czy są takie płyty?

Są, nawet gdzieś mam taką, chipset VIA MVP3 pod K6-2. Tylko... co zrobisz, jak wirus się zorientuje, że masz taką płytę i zaatakuje w zamian komputery w elektrowni, zwiększając prąd w gniazdku i mimo ustawienia zworek paląc Ci komputer?

Data: 2013-04-03 10:25:47
Autor: Robson
Bezpieczny komputer

S±, nawet gdzie¶ mam tak±, chipset VIA MVP3 pod K6-2. Tylko... co
zrobisz, jak wirus się zorientuje, że masz tak± płytę i zaatakuje w
zamian komputery w elektrowni, zwiększaj±c pr±d w gniazdku i mimo
ustawienia zworek pal±c Ci komputer?

Odpowiednio ustawiona zworka ogranicznika napięcia zasilaj±cego obroni przed tym. ;)

Bezpieczny komputer