Bezpieczny komputer

Data: 2013-04-01 15:13:01
Autor: Borneq
Bezpieczny komputer
Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości news:kja0au$nnr$1node1.news.atman.pl...
- płyta zworkowa, aby zapis do biosu był tylko gdy ustawię ręcznie, a żaden wirus nie mógł

Nie otrzymałem żadnej rozsądnej odpowiedzi, mimo że wydawało się że to rozsądna grupa a nie np, pręgierz. Czy to takie dziwne, że chcę aby żaden złośliwy kod nie miał fizycznej możliwości grzebania w biosie? Ale jedyny słuszny postęp to umożliwienie zapisu biosu programowo. Cóż pozostanie czekać aż minie ta głupia moda.

Data: 2013-04-01 15:17:45
Autor: Borneq
Bezpieczny komputer
Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości news:kjc14v$lgb$1node2.news.atman.pl...
złośliwy kod nie miał fizycznej możliwości grzebania w biosie? Ale jedyny

Z dwojga złego, wolałbym aby bios się wcale nie programował

Bezpieczny komputer