Bezpieczny telefon

Data: 2020-03-29 07:47:50
Autor: Kris
Bezpieczny telefon
Tak myślę nad rozwiązaniem minimalizujące ryzyko włamania na konto bankowe.

Statystycznie sp?jrz.
I załóż konto w banku gdzie Wam pasuje i używajcie
Ps
Dwa konta ma mam
Jedno w mBanku od ponad 20 lat.
Albo i dłuzej- w ubiegłym chyba roku mi wino przyslali na xxlecie..
Ciągle to samo haslo, i działa Hajery mnie omijają. Statystycznie.
Drugie moje konto już też pełnoletnie(z 19lat?) i też od początku to samo hasło. I też działa a kasa nie ginie..

Data: 2020-03-30 10:44:22
Autor: J.F.
Bezpieczny telefon
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ef86d0f4-a2fb-4ac4-86f7-30aebb2d66b2@googlegroups.com...
[...]

Statystycznie, bo patrzac po ilosci ostrzezen, to mBank byl jednym z bardziej atakowanych bankow.

J.

Bezpieczny telefon