Bezplatna kontrola automatów - dzis, 7.10

Data: 2010-10-11 22:21:49
Autor: 666
Bezplatna kontrola automatów - dzis, 7.10
I ja tam byłem, powietrze z automatów piłem, i nawet jeden stopień u serwisanta naprawiłem...

I. st. po safari był kompletnie zafajdany w środku tlenkiem glinu.

-- -- -

Data: 2010-10-11 22:26:41
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-10-11 22:21,  666 wrote:
I ja tam byłem, powietrze z automatów piłem, i nawet jeden stopień u serwisanta naprawiłem...

I. st. po safari był kompletnie zafajdany w środku tlenkiem glinu.

A z kim nurkowałeś? :-)
Jakiż to organizator?

pozdrawia

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-10-12 01:18:03
Autor: in for
Bezplatna kontrola automatów - dzis, 7.10

był kompletnie zafajdany w środku tlenkiem glinu.

A co Ty, glina jesteś??
A tak serio, to cieszę się że wpadłeś, tym bardziej, że miałem dziką
satysfakcję, że w ciągu sekundy rozpoznałem Cię, mimo iż w bazie ostatnio byłeś
w 2006... Zakładasz się :ddd??

pozdr.,
jacek

Data: 2010-10-12 09:04:02
Autor: 666
Bezplatna kontrola automatów - dzis, 7.10
Gorzej, że trzymacie tam od tylu lat moją obrączkę ;-)

"Niniejszym zaświadcza się wszem i wobec, że niejaki Jacek K. ma pamięć jak słoń" :-)

-- -- -