Bezpłatna kredytówka (nie KiS)

Data: 2014-04-02 19:12:21
Autor: xbartx
Bezpłatna kredytówka (nie KiS)
W dniu 02.04.2014 16:39, radekp@konto.pl pisze:
Nie KiS, bo już mam.

Będę się żegnał z Polbankiem (mimo że sami z siebie zwiększyli mi limit 3x...),
i na razie tylko kredytówkę z Eurobanku widzę jako następcę -- bezpłatna pod
warunkiem 3 transakcji w miesiącu.

Ale chciałbym MC.
Możecie polecić coś podobnego z MC albo ostatecznie z Visą?

Jeżeli nie chcesz mieć jej do płatności w walutach innych niż PLN, to ja bym się przyczaił na jakieś promo w Citi i przeniósł tam kartę z Polbanku. Na początek dostaniesz kartę gratis pewnie na rok a później też można zwolnienie jakoś wytargować na kolejne lata albo dożywotnio ;)

Xenocide

Data: 2014-04-02 21:47:42
Autor: RobertS
[...]

dokładnie, jak płatności głównie w PLN to bierz citka, mam takiego z Paybackiem czyli za płatności naliczają się jakieś tam punkty (1 punkt = 1 grosz w realu)
bez problemu możesz dostać kartę bez żadnych opłat i w pierwszym roku i zawsze

do tego masz darmowe przelewy z rachunku KK (tylko dot. wybranych płatności)

RobertS

Data: 2014-04-04 09:06:31
Autor: radekp@konto.pl
Bezpłatna kredytówka (nie KiS)
Wed, 02 Apr 2014 21:47:42 +0200, w <lhhpgr$mcl$1@sunflower.man.poznan.pl>,
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(-a):

> [...]

do tego masz darmowe przelewy z rachunku KK (tylko dot. wybranych płatności)

Citka nie chcę, bo będzie też używana zagranicą.

Data: 2014-04-06 05:55:34
Autor: Krzysiek
W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 09:06:31 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

Citka nie chcę, bo będzie też używana zagranicą.
nie taki citek straszny za granica, ostatnie testy na grupie wykazały, że lepszy od Mille. Oczywiscie do Polbanku sie nie umywa. Mam wlasnie KK citi dozywotnio gratis, ale wlasnie przeliczniki z Polbanku mnie trzymaja...bo to zawsze plus. Mam tez dobre doswiadczenie z rozpatrywaniem reklamacji w Polbanku. (moze szczescie, ale bylo ich kilka).
KK citi za granica zaplacilem...raz;)
 ale teraz nie wiem co zrobie z KK Polbanku bo trzymanie jej wylacznie dla przelicznikow gdy chca tak zdzierac zaczyna byc bez sensu. Do tego ten limit 4 transakcji miesiecznie ktory jak sie raz nie wykona to doliczaja z 5 PLN wkurza, zwlaszcza jesli miesiac wczesniej bylo 25 transakcji. i jeszcze ubezpieczenie 0,18% mozna z niego zrezygnowac? jesli nie to chyba jest to jedna z najdrozszych kart (nie liczac jakis z gornej polki).

Data: 2014-04-06 16:49:10
Autor: Akarm
W dniu 2014-04-06 14:55, Krzysiek pisze:
(nie liczac jakis z gornej polki).

Co to za karty jakis? Pytam, bo w google nic na ten temat nie znalazłem.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2014-04-06 21:13:39
Autor: Nika
[...]

Z ubezpieczenia nie można zrezygnować. Dzwoniłam na retencję, pani bardzo chciała mi załatwić zwolnienie z opłaty rocznej, ale z ubezpieczenia nie mogła. Póki jeszcze był moneyback (marny bo marny, ale zawsze), to je pokrywał, ale teraz i to zabrali.

- -

Nika

Bezpłatna kredytówka (nie KiS)