Bezplatne konto dla malych i srednich przedsiebierstw w Pekao

Data: 2009-10-17 01:53:16
Autor: astro
Bezplatne konto dla malych i srednich przedsiebierstw w Pekao
Pekao SA wprowadza Pakiet Moj Biznes Net - bezplatne w prowadzeniu konto
dla MiSP.
www.pekao.com.pl/mis
www.di.com.pl/news/29087,0,Pekao_wprowadza_bezplatne_konta_internetowe_dla_MSP.html
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2009-10-17 10:05:29
Autor: wspolna-flaszka.pl
Bezplatne konto dla malych i srednich przedsiebierstw w Pekao

Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w wiadomosci news:hbavnb$cek$1news.interia.pl...
[...]

dla mnie bomba bo akurat potrzebowalem w pekao z racji tego ze kontrahent tam ma, jednak nie podoba mi sie ze bank
nie potrafi poprawnie wykonac strony, wysylam fomrularz poraz trzeci i otrzymuje komunikat:

 FORMULARZ KONTAKTOWY

Wystapil blad podczas wysylania formularza. Prosimy spróbowac za chwile.

Bezplatne konto dla malych i srednich przedsiebierstw w Pekao