Bezplatne uslugi bankowe.

Data: 2014-01-18 09:06:12
Autor: brum
Bezplatne uslugi bankowe.
Wiem ze to troche sprzecznosc bo banki nie sa po to aby nie zarabialy na swoich uslugach, ale jednak zapytam czy w 2014 roku mozna skorzystac z uslug ktoregos z bankow dzialajacych w Polsce bez ponoszenia oplat za ich uslugi?

Nie, jesli masz na mysli wszystkie uslugi bezwarunkowo.
Tak, jesli masz na mysli podstawowe uslugi (otwarcie, prowadzenie, przelewy, bankomaty).
Tak, ja powyzej, ale wieksza ilosc uslug za spelnienie warunkow (wplyw na rachunek, ilosc/wartosc platnosci karta).

Data: 2014-01-18 09:52:01
Autor: Hades
Bezplatne uslugi bankowe.
Użytkownik "brum"
[...]

To moze jeszcze inaczej. Jak mozliwie najkorzystniej (najtaniej?) zasilac
konto internetowe w banku Millennium? Pomyslaem o wplatomacie, ale
po pierwsze Millennium takowych nie ma, a po drugie chyba do skorzystania
z takiej uslugi potrzebna byla by karta (w chwili obecnej nie posiadam).
AM

Bezplatne uslugi bankowe.