Bezplatne uslugi bankowe.

Data: 2014-01-19 02:31:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bezplatne uslugi bankowe.

"Hades" 52d9b8e0$0$2155$65785112@news.neostrada.pl

Wiem ze to troche sprzecznosc bo banki nie sa po to aby nie zarabialy na swoich uslugach,

Zapewniam Cię, że możliwość operowania cudzymi pieniędzmi
owocuje zyskami, :) dlatego dobry bank zadowoli się samymi
obrotami.

ale jednak zapytam czy w 2014 roku mozna skorzystac z uslug ktoregos z bankow dzialajacych w Polsce bez ponoszenia oplat za ich uslugi? W pewnym bowiem
sensie mozliwe to bylo do konca 2013 w Millennium,

Tam ciężko było o bezpłatność -- bank bardzo chętna płacił. :)

ale wlasnie
okazalo sie ze juz nie jest. Posiadajac bowiem konto internetowe
nie placi sie za prowadzenie konta, za przelewy, ale juz niestety
za wplate na owe konto zaplacic od 2014 roku juz trzeba. Da sie
wprawdzie zrobic beplatny przelew z konta oszczednosciowego w
tymze banku na konto internetowe, ale tylko raz w miesiacu.

A skąd pieniądze biorą się na oszczędnościowym?
Wpłacić bezpośrednio raczej nie można.

Za
pozostale przelewy trzeba juz placic i to naprawde sporo bo 7.50 zl.
Wydaje sie ze jak na przelew wewnetrzny to chyba lekka przesada.
Tak wiec czy da sie w ramach jakiegos banku miec w nim konto,
nie palcic za jego prowadzenie, dokonywac na nie wplaty bez prowizji i robic przelewy przez internet?

IMO jest dużo takich kont, ale nie są one zupełnie
bezpłatne -- trzeba utrzymać na nich jakieś obroty,

Data: 2014-01-19 11:02:55
Autor: Hades
Bezplatne uslugi bankowe.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
[ciach]

[...]

Jak to nie mozna wplacic bezposrednio pieniedzy na konto oszczednosiowe?
W Millennium nie ma z tym problemu i taka wplata jest bez prowizji (chyba
zeby i to sie juz zmienilo w 2014 roku, na razie nie sprawdzalem). Nie wiem
jak w innych bankach, ale ja wlasnie za to lubilem Millennium ze maja duzo
oddzialow i wplaty na wlasne konto sa (byly) bez prowizji. Jak mi ktos mowil
ze za wplate na wlasne konto w jakims PKO czy BGZ (lub nawet za wpalte
na konto odbiorcy w jego banku) to mowilem ze to jest nienormalne. Niestety
i w Millennium sie to skonczylo.

[...]

To wszystko niestety nie dla mnie. Nie mam stalych dochodow a wplaty
na konto sluza mi wylacznie do tego zeby zrobic platnosci. Na codzien
stan konta jest przewaznie zerowy.
AM

Data: 2014-01-19 16:35:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bezplatne uslugi bankowe.

"Hades" 52dba2cf$0$2223$65785112@news.neostrada.pl

A skąd pieniądze biorą się na oszczędnościowym?
Wpłacić bezpośrednio raczej nie można.

Jak to nie mozna wplacic bezposrednio pieniedzy na konto oszczednosiowe?

Nie można przelać bezpośrednio (z innego banku) na konto oszczędnosiowe.

[...]

A w innych bankach wpłaty własne konto są obciążane prowizjami?

[...]

Więc jakie wpłaty są tam obciążana prowizjami?

[...]

Nie muszą to być stałe dochody. W Citi nawet nie musi to być jedna wpłata.

Bezplatne uslugi bankowe.