Bezplatne uslugi bankowe.

Data: 2014-01-21 07:24:41
Autor: JaMyszka
Bezplatne uslugi bankowe.
W dniu sobota, 18 stycznia 2014 00:12:31 UTC+1 użytkownik Hades napisał:
Wiem ze to troche sprzecznosc bo banki nie sa po to aby nie zarabialy na swoich uslugach, ale jednak zapytam czy w 2014 roku mozna skorzystac z uslug ktoregos z bankow dzialajacych w Polsce bez ponoszenia oplat za ich uslugi? W pewnym bowiem
sensie mozliwe to bylo do konca 2013 w Millennium, ale wlasnie
okazalo sie ze juz nie jest. Posiadajac bowiem konto internetowe
nie placi sie za prowadzenie konta, za przelewy, ale juz niestety
za wplate na owe konto zaplacic od 2014 roku juz trzeba. Da sie
wprawdzie zrobic beplatny przelew z konta oszczednosciowego w
tymze banku na konto internetowe, ale tylko raz w miesiacu. Za
pozostale przelewy trzeba juz placic i to naprawde sporo bo 7.50 zl.
Wydaje sie ze jak na przelew wewnetrzny to chyba lekka przesada.
Tak wiec czy da sie w ramach jakiegos banku miec w nim konto,
nie palcic za jego prowadzenie, dokonywac na nie wplaty bez prowizji
i robic przelewy przez internet?

 Te przelewy to przerabiałam w PKO, gdy jeszcze nie miałam konta za zero.
w Optimie  można założyć w jednym koncie 10 podkont celowych. Czyli z PKO wypłacałam tylko raz w miesiącu na swoje konto ;p Za drugi musiałabym płacić 10 zł.
W Optimie przelewy między tymi podkontami idą w czasie rzeczywistym.
Wadą Optimy jest to, że jest tylko jedno konto zewnętrzne - powiązane.

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2014-01-21 17:00:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bezplatne uslugi bankowe.

"JaMyszka" 1883ddb7-0f6d-4c64-bce9-5aa9361d3cc9@googlegroups.com

: W Optimie przelewy między tymi podkontami idą w czasie rzeczywistym.

Czas rzeczywisty to nie czas zerowy. Milion lat można także zaliczyć do CR/RT.
CR/RT to inaczej czas ustalony z góry. Jeśli coś zostało wykonane ,,na czas'',
to znaczy, że zostało wykonane w czasie rzeczywistym. Nie interesuje nas
wykonanie przelewu w czasie stu lat, ale zbudowanie stadionu na olimpiadę
może być związane z czasem rzeczywistym. Jeśli stadion budowano 5 lat,
ale zbudowano w terminie, to zbudowano w czasie rzeczywistym.

Bezplatne uslugi bankowe.