Bezpłatne wpłatomaty Alior Sync - ale nie dla wszystkich...

Data: 2012-06-28 11:22:03
Autor:
Bezpłatne wpłatomaty Alior Sync - ale nie dla wszystkich...
Ech...
Oni w tym Alior Syncu są naprawdę beznadziejni. Loguję się dziś na swoje
pseudo-konto w tym pseudo-banku i widzę informację o bezpłatnych wpłatomatach.
Myślę sobie: ŚWIETNIE! i klikam:

https://www.sync.pl/aktualnosci/bezplatne_wplatomaty_w_alior_sync

Czytamy: "Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, Bank podjął decyzję o
wprowadzeniu bezpłatnych wpłat we wpłatomatach sieci Euronet przy użyciu kart
debetowych. Nowa Taryfa Opłat i Prowizji zostaje wprowadzona z dniem 1
sierpnia 2012 roku, jednak już od 29 czerwca wszystkie tego typu wpłaty
realizowane będą bezpłatnie. Zachęcamy do zapoznania się z pełną treścią
Taryfy Opłat i Prowizji dostępną w sekcji Przydatne Dokumenty."

Dalej myślę sobie ŚWIETNIE. Klikam w "Przydatne dokumenty" i co widzę: że nowa
tabela opłat i prowizji (BEZPŁATNE WPŁATOMATY) obowiązuje 1. W przypadku umów zawartych do 28 czerwca 2012 - od 1 sierpnia 2012,
2. W przypadku umów zawartych od 29 czerwca 2012 - od dnia zawarcia umowy.

Więc wychodzi na to, że trzeba zabrać swoją stówkę i zamknąć konto, a
następnie znowu je założyć, tak, by mieć bezpłatne wpłatomaty na wakacje (lipiec).

Nie dość, że robimy za testerów tego pseudo systemu bankowego to jeszcze mamy
płacić za wpłatomaty??? A TAAKIEGO :P

Data: 2012-06-28 05:19:55
Autor: krzysztofsf
On 28 Cze, 13:22, " " <assem...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

"Nowa Taryfa Opłat i Prowizji zostaje wprowadzona z dniem 1 sierpnia
2012 roku"

Chyba mamy date skonczenia promocji "5% za transakcje internetowe" :)

Data: 2012-06-28 13:32:26
Autor: neoniusz
W dniu 28.06.2012 13:22, assembea@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

Zacytowales, ale nie zrozumiales.

"Nowa Taryfa Opłat i Prowizji zostaje wprowadzona z dniem 1 sierpnia 2012 roku, jednak już od 29 czerwca wszystkie tego typu wpłaty realizowane będą bezpłatnie".

Oczywiscie pozostaje im wierzyc na slowo (do jutra), bo w zadnym regulaminie i TOiP tego nie ma.

Data: 2012-06-28 11:48:59
Autor:
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):
[...]

Zrozumiałem, zrozumiałem: zrozumiałem, że jeśli nie ma w TOiP, to tak jakby
nie wcale nie było, a to, co na stronie, to tylko majketingowy bełkot. Zresztą
na stronie wyraźnie pisze, że ci, którzy założyli konto przed którymś czerwca
bezpłatne wpłatomaty będą mieć dopiero od sierpnia :(

Data: 2012-06-28 05:07:48
Autor: eisenberg
Bezpłatne wpłatomaty Alior Sync - ale nie dla wszystkich...
Hmm... A ja tu widzę w sekcji E. Karty debetowe:
Opłata miesięczna za kartę - 3 zł.
Szlag by*** I przyjdzie zastrzegać kartę za miesiąc

Data: 2012-06-28 14:12:53
Autor: neoniusz
W dniu 28.06.2012 14:07, eisenberg pisze:
Hmm... A ja tu widzę w sekcji E. Karty debetowe:
Opłata miesięczna za kartę - 3 zł.
Szlag by*** I przyjdzie zastrzegać kartę za miesiąc

Popatrz na rozdzial najpierw ;)

Data: 2012-06-28 05:15:57
Autor: eisenberg
On 28 Cze, 14:12, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 28.06.2012 14:07, eisenberg pisze:

> Hmm... A ja tu widzę w sekcji E. Karty debetowe:
> Opłata miesięczna za kartę - 3 zł.
> Szlag by*** I przyjdzie zastrzegać kartę za miesiąc

Popatrz na rozdzial najpierw ;)

Sorry, właśnie przyjrzałem się jeszcze raz. Opłata dotyczy debetówek
wydanych do kont oszczęnościowych. Cofam "szlaga"

Data: 2012-06-28 14:13:54
Autor: neoniusz
W dniu 28.06.2012 13:48, assembea.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
[...]

To sie okaze jutro.

Bezpłatne wpłatomaty Alior Sync - ale nie dla wszystkich...