Bezplatnosc karty w SB

Data: 2020-09-28 10:39:48
Autor: ąćęłńóśźż
Bezplatnosc karty w SB
Ponoć debetówka do rachunku wysyłana przez Santander, nawet jeżeli jest wznowieniem poprzedniej i ta poprzednia miała darmowość za 5 transakcji miesięcznie, to mimo to nowowydana nie ma domyślnie opcji bezpłatności, lecz trzeba tę "bezpłatność" (za 5 transakcji/mies.) karty od nowa wybrać.
Pytanie kiedy to się robi, tak dokładnie w którym momencie?

Data: 2020-09-28 13:45:08
Autor: J.F.
Bezplatnosc karty w SB
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f71a154$0$17355$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Tak to raczej nie, chociaz - przeceiz to sie moze zmienic w kazdej chwili, a ja nową karte mam co pare lat.

Ale mialem taki przypadek, gdy nowa karta nie dotarla.
SB niewiele myslac, zablokowal te/stara karte, i wyslal nową.
Nowa karta, nowy numer, ... nowa umowa  ?
A nowa ... nie ma nic ustawionego, wiec domyslnie platna.

Reklamacje rozpatrzyli pozytywnie.

Pytanie kiedy to się robi, tak dokładnie w którym momencie?

Jak najszybciej, gdzies we wlasciwosciach karty.
Tylko przeczytaj aktualne cenniki, bo moze sie zmienilo, lub wkrotce zmieni.

J.

Bezplatnosc karty w SB