Bezpłatny nocleg za "polubienie"...

Data: 2011-09-01 14:21:25
Autor: Schronisko PTTK na Hali Krupowej
Bezpłatny nocleg za "polubienie"...
Z przyjemnością zawiadamiamy, że wśród osób, które już "lubią" lub do dnia
31.10.2011 "polubią" profil FB Schroniska PTTK na Hali Krupowej -
http://www.facebook.com/pages/Schronisko-PTTK-na-Hali-Krupowej/165128680174514 -
rozlosowany zostanie bezpłatny nocleg.

Data: 2011-09-01 14:47:10
Autor: Przemek
Użytkownik "Schronisko PTTK na Hali Krupowej" <krupowaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5a65.00000430.4e5f78c5newsgate.onet.pl...
[...]

Dziwny marketing.

pozdr
p.

Data: 2011-09-01 17:06:23
Autor: pwz
-
rozlosowany zostanie bezpłatny nocleg.

Dziwny marketing.

Dlaczego dziwny? Są głupsze ogłoszenia na fejsie...
pwz

Data: 2011-09-01 18:38:48
Autor: Przemek

Użytkownik "pwz" <pwz@onet.eu> napisał w wiadomości news:j3o71g$ped$2news.onet.pl...
[...]

Dziwny bo głupi, ot dlaczego.

pozdr
p.

Data: 2011-09-01 18:47:10
Autor: pwz
W dniu 2011-09-01 18:38, Przemek pisze:

[...]

To jeszcze raz: dlaczego uważasz, że głupi? Na wszelki wypadek od razu napiszę, że nie chodzi mi o odpowiedź"bo tak".
pwz

Data: 2011-09-01 21:48:48
Autor: Dziobak
Bezpłatny nocleg za "polubienie"...

Użytkownik "pwz"  napisał

To jeszcze raz: dlaczego uważasz, że głupi? Na wszelki wypadek od razu napiszę, że nie chodzi mi o odpowiedź"bo tak".

.... bo na szitowym fejsie; nie masz konta na fejsie - nie żyjesz ?

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2011-09-01 22:28:24
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Bezpłatny nocleg za "polubienie"...
Dziobak, Thu, 1 Sep 2011 21:48:48 +0200, pl.rec.gory:
Użytkownik "pwz"  napisał

To jeszcze raz: dlaczego uważasz, że głupi? Na wszelki wypadek od razu napiszę, że nie chodzi mi o odpowiedź"bo tak".

... bo na szitowym fejsie;

Czyli zasadniczo argument "bo tak".

nie masz konta na fejsie - nie żyjesz ?

Jak widzisz gigantyczną reklamę z napisem, że "w Play rozmowy za darmo" to
krzyczysz do swojego operatora - Orange - że chcesz rozmowy za darmo?
EOT, bo ta dyskusja prowadzi tylko do stwierdzenia, że Facebook jest do
dupy, podczas gdy umiejętne go wykorzystanie to bardzo dobra metoda
promocji.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-09-01 23:25:39
Autor: Dziobak
Bezpłatny nocleg za "polubienie"...

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"  napisał

EOT, bo ta dyskusja prowadzi tylko do stwierdzenia, że Facebook jest do
dupy, podczas gdy umiejętne go wykorzystanie to bardzo dobra metoda
promocji.

Widocznie nie jestem targetem  :p

pozdrawiam

Pieszy

p.s. II wojna światowa też była dobra promocją nazizmu ?

Data: 2011-09-02 03:59:15
Autor: Spec
On 1 Wrz, 17:25, "Dziobak" <dzio...@hot.pl> wrote:
> [...]

pozdrawiam

Pieszy

p.s. II wojna światowa też była dobra promocją nazizmu ?

Skoro tyle osób stosuje ten rodzaj reklamy, pokazuje jak jest
skuteczna - nie masz konta na FB, to na pewno nie jestes targetem.

P.S. http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina tak więc EOT.

Data: 2011-09-03 00:38:24
Autor: Dziobak
Bezpłatny nocleg za "polubienie"...

Użytkownik "Spec" napisał

Skoro tyle osób stosuje ten rodzaj reklamy, pokazuje jak jest
skuteczna - nie masz konta na FB, to na pewno nie jestes targetem.

P.S. http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina tak więc EOT.

Równie dobrze można powiedziec, że skoro 80% populacji to debile to należy produkowac wyłacznie pożywke dla debili - co doskonale widac w mediach.
Zastosowanie zaś Prawa Godwina nie jest zbyt trafne, ponieważ porównanie nie było bezpośrednie.

Poza tym : czy wiesz co najlepiej płynie z nurtem??

pozdrawiam

Pieszy

p.s. I teraz się zgodzę na EOT chociaż może kiedys nie będzie mi wolno pójsc w góry o ile nie będę miał konta na dowolnym , wiodącym portalu społecznościowym/ wszczepionego chipa/dzwonka na szyi/aprobaty Speca

Data: 2011-09-03 11:13:28
Autor: Piotr Adamski
W dniu 11-09-03 00:38, Dziobak pisze:

Poza tym : czy wiesz co najlepiej płynie z nurtem??

tak jak ateizm dla niektórych to też religia, i tak samo jak bycie dumnym z olewania FB też jest trendy, jestem hip bo nie mam FB :)

nie demonizujmy obu stron...

Data: 2011-09-03 10:25:21
Autor: Dziobak
Bezpłatny nocleg za "polubienie"...

Użytkownik "Spec"  napisał .... pierwszy raz

Poza tym ,że polujesz na czarownice przedstaw się : jest to twój jedyny w histori precla post , czyżby znowy rozdwojenie jażni??

p.

Pieszy

Data: 2011-09-03 13:23:54
Autor: