[Banasiowo] "Bezpodstawny" raport NIK podstawą odwołania komendanta.

Data: 2019-12-12 09:15:01
Autor: Bruno Brunowski
[Banasiowo] "Bezpodstawny" raport NIK podstawą odwołania komendanta.
"#PILNE | Ministerstwo Sprawiedliwości: w związku z sygnałami o nieprawidłowościach odwołano komendanta Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kaliszu."
https://twitter.com/PR24_pl/status/1205143579217272832

Kurtyna.

--
Bruno

Data: 2019-12-12 20:09:56
Autor: u2
[...]

nie ściemniaj, merdialnie najpierw ataki na Banasia, teraz ataki na Jakiego, widać że merdia dostają orgazmu:))))))))

Data: 2019-12-13 02:44:05
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ano cieszą się z tego, że udało im się skkłócić PiS z Banasiem. Ale co z tego będą mieli?..

JB

Data: 2019-12-13 09:07:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 13 grudnia 2019 11:44:07 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ano cieszą się z tego, że udało im się skkłócić PiS z Banasiem. Ale co z tego będą mieli?..

Ale niby czym media skłóciły PiS z Banasiem? Przecież Pisiory dokładnie wiedziały kogo wybierają i jakie ciążą na nim zarzuty. Po raz ostatni była o tym mowa w trakcie debaty przed wyborem szefa NIK, a medialne informacje pojawiły się prawie rok wcześniej. Pisiory się uparły i postawiły na swoim, a teraz nieudolnie chcą zwalić winę za wybór Banasia na innych.

--
Bruno

Data: 2019-12-13 13:00:59
Autor: Jacek Bialy
[Banasiowo] "Bezpodstawny" raport NIK podstawą odwołania komendanta.
   -- - Przecież Pisiory dokładnie wiedziały kogo wybierają i jakie ciążą na nim zarzuty.

Kto postawił i jakie?
Kaczka spanikowała po 'rewelacjach' Onetu i kazali mu wyskakiwać ze stołka.  Ale krzepki góral odgryzł się zębami i bardzo dobrze - ktoś musi pilnować władzę (szczególnie niebezpieczne jest środowisko ziobrystów, bo to nawiedzone dzieci, które w ogóle nie znają się na ludziach).

JB

Data: 2019-12-14 09:19:06
Autor: Runt
W dniu 2019-12-13 o 22:00, Jacek Bialy pisze:
[...]

Sta prosty wniosek, Banaś należy do innego grona (frakcji) kolesi która do kuwety podrzuca "przepracowany"  żwirek.

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-14 10:09:53
Autor: u2
W dniu 14.12.2019 o 09:19, Runt pisze:
[...]

bez przesady ubecki durniu atak na Banasia to robota Superwizjera TVN, czyli żydety:)

Data: 2019-12-14 04:39:53
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 14 grudnia 2019 10:09:54 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> bez przesady ubecki durniu atak na Banasia to robota Superwizjera TVN, czyli żydety:)

Łżesz. Medialne informacje o mozliwych nieprawidłowościach u Banasia pojawiły się prawie rok wcześniej,a po raz ostatni była o tym mowa w trakcie debaty przed wyborem szefa NIK. Pisiory uparły się i Banasia wybrały 30 sierpnia. Reportaż TVN pojawił się 21 września.

--
Bruno

Data: 2019-12-14 15:56:01
Autor: u2
[...]

nadal mam papierowe wydanie GazWYb z 29 listopada i tam pisze jak wół, że sprawę Banasia jako pierwszy wykrył Superwizjer TVN i jego dzielni żydowscy bojownicy:)))))))))))

Data: 2019-12-14 07:35:13
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 14 grudnia 2019 15:56:04 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

nadal mam papierowe wydanie GazWYb z 29 listopada i tam pisze jak wół, że sprawę Banasia jako pierwszy wykrył Superwizjer TVN i jego dzielni żydowscy bojownicy:)))))))))))

Kukuryźniczek wierzy Wyborczej... Buuuuuuhahahahhahahahaahahaahhaahhaahhaha...

Kłamać to ty jednak nie potrafisz.

--
Bruno

Data: 2019-12-14 16:43:08
Autor: u2
[...]

no widzisz ubecki durniu, ja piszę prawdę, jednak to ty jesteś od kłamania i oszukiwania:)))))))))))

Data: 2019-12-16 01:29:27
Autor: Jacek Bialy
[Banasiowo] "Bezpodstawny" raport NIK podstawą odwołania komendanta.
    -- - Pisiory uparły się i Banasia wybrały 30 sierpnia. Bo najprawdopodobniej Banaś jest czysty (inaczej nie podskakiwałby dzisiaj komuś takiemu jak Ziobro).

    -- - Reportaż TVN pojawił się 21 września.

Dlatego kazali mu się wycofać.   Lecz on nie z ich parafii (KPN), więc mogą go pocałować...  Buuu ha-ha!

Ale dobrze Bruno - szczekajcie na Banasia razem z pisiorkami.  Gdy kiedyś zostanie prezydentem RP, to wy wszyscy jeszcze zatęsknicie za Dudą..
Buuuuuu ha-ha-ha!

JB

Data: 2019-12-16 01:02:54
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- --

Dejże mu spokój... Chopina chce wierzyć, że kto przeciw PiS-owi ten razem z nim   - i niech sobie wierzy!  :-DD   A PiS-owi taki Banaś tylko wyjdzie na zdrowie.

JB

Data: 2019-12-16 01:07:39
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- --

Wnioskujecie, że do kuwety?   Dorzućcie tam jeszcze kocie łby towarzyszu Kawecki!

_kolektyw

Data: 2019-12-16 19:28:40
Autor: Runt
W dniu 2019-12-16 o 10:07, Jacek Bialy aka Kałecki pisze:
[...]

Kałecki, znów spaliście na zebraniu POP?

Data: 2019-12-16 11:33:16
Autor: Jacek Bialy
[Banasiowo] "Bezpodstawny" raport NIK podstawą odwołania komendanta.
    -- - znów spaliście na zebraniu POP?

Jednym okiem owszem...
Drugie miałem na was Kawecki  i na Piszczyka też!

Data: 2019-12-17 07:21:21
Autor: Runt
W dniu 2019-12-16 o 20:33, pajac Jacek Bialy pisze:
     -- - znów spaliście na zebraniu POP?
Jednym okiem owszem...
Drugie miałem na was Kawecki  i na Piszczyka też!

Ty wy Kałecki jesteście jak wawelski smok! ;-))

Data: 2019-12-13 18:23:08
Autor: Runt
W dniu 2019-12-13 o 18:07, Bruno Brunowski pisze:
[...]

No co ty!? Nawet prezes nie wiedział!

Tu jest dowód!

https://tinyurl.com/brawomaryjan

Prezes PO prostu siedział w 1-wszym rzędzie! ;-))))

Data: 2019-12-13 18:23:53
Autor: u2

Data: 2019-12-13 18:37:06
Autor: Runt

https://bi.im-g.pl/im/98/4a/18/z25470616IH,Marian-Banas-oklaskiwany-przez-pisowskich-oficjeli.jpg

https://tinyurl.com/mojakulpa ;-)))

Data: 2019-12-13 17:55:48
Autor: Runt
W dniu 2019-12-13 o 11:44, Jacek Bialy pisze:

Ano cieszą się z tego, że udało im się skkłócić PiS z Banasiem. Ale co z tego będą mieli?..

Radochę!
Miło jest patrzeć jak "wataha" wisi sobie wzajemnie u gardeł ;-))

Data: 2019-12-13 18:21:37
Autor: u2
W dniu 13.12.2019 o 17:55, Runt pisze:
[...]

e tam ubecki durniu, sądzisz innych po sobie:)))))))))))

Data: 2019-12-13 18:35:31
Autor: u2
W dniu 13.12.2019 o 18:30, Runt pisze:
W dniu 2019-12-13 o 18:21, głupia ubecka cipa u2 pisze:
W dniu 13.12.2019 o 17:55, Runt pisze:

e tam ubecki durniu, sądzisz innych po sobie:)))))))))))

Fuck yourself!

często to robisz ubecki durniu ? pewnikiem wzorujesz się na Harveyu Weinsteinie ?:)))))))))))))

https://www.youtube.com/watch?v=GESBI9pWWmI

  Sky News
1,53 mln subskrypcji

Harvey Weinstein was the king of Hollywood - a wealthy and successful movie mogul with 81 Oscars to his name but then something extraordinary happened.

[Banasiowo] "Bezpodstawny" raport NIK podstawą odwołania komendanta.